Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ: Της Κίνας, ο Τάκης και ο Μάριος, η αιχμή του δόρατος και οι «με όλους καλά»

Ελλάδα 20:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ: Της Κίνας, ο Τάκης και ο Μάριος, η αιχμή του δόρατος και οι «με όλους καλά»

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ: Της Κίνας, ο Τάκης και ο Μάριος, η αιχμή του δόρατος και οι «με όλους καλά»

ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ

Αν δεν σπάσεις αβγά δεν κάνεις ομελέτα λέει ο λαός μας…

Και το θέμα δεν είναι να σπάσει ο ένας του αλλού το αβγό. Αυτά με τα κόκκινα προχτές.

Ναι, μιλάω με γρίφους, αλλά σύντομα θα λυθούν…

Ας αφήσουμε τα αβγά και τις ομελέτες λοιπόν. Α και τα …τσουρέκια (θυμήθηκα το after με κάτι συγκριτικά συντακτών μας… ) – don’t call me pls.


• Σε μία… βουβή αναμονή είναι η αγορά μας το τελευταίο διάστημα. Κάποιοι περιμένουν κάτι!

Εντάξει όχι όλοι. Αναμφίβολα κάποιοι έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν λίγο πιο μπροστά. Άλλοι πνίγονται στα καθημερινά excel τους.

• Tι περιμένει η αγορά; Εμείς ξέρουμε αλλά δε το λέμε. Και δεν πρέπει να το πούμε… -don’t call me pls.


«Λεφτά βγάζουμε πλέον, αλλά δεν γίνεται να τα μοιράζουμε όπως παλιά»… Τάδε Έφη, ένας από τους  πιο παλιούς και δυνατούς παίκτες της αγοράς.

Μπα; Δεν ισχύει πια το «…με όλους καλά για να μην γράψουν-πουν;».

Ας μη κρυβόμαστε, για κάποιους ισχύει ακόμα 100%. Αυτοί ξέρουν…

• Κι ας μη φαίνεται προς τα έξω, εφαρμόζοντας την στρατηγική «μη το βάλεις γιατί θα μου την πέσουν και άλλοι».  20 χρόνια και πίσω δηλαδή.

Είναι δυνατόν σήμερα που όλα μετρούνται και όλοι κρίνονται εκ του αποτελέσματος (και πρώτοι εμείς), να υπάρχουν τέτοιες λογικές τις οποίες ονομάζουν, μάλιστα ως «στρατηγική»;

• Και αυτό, μετά από το απίστευτο οικονομικό… αιματοκύλισμα που έφαγε η αγορά μας στην κρίση; Θέλετε ονοματεπώνυμα; – θα τα πούμε και αυτά…


Είπαμε, θα τα λέμε μη κατανυκτικά πλέον…


• Αλήθεια, το πιστεύετε κάποιοι, ότι όποιος δε θέλει «τον Κινέζο του», είναι γιατί δεν μπορεί;

Ας δούμε ένα παράδειγμα: Δηλαδή εσείς πιστεύετε ότι η Kosmocar, που μαθαίνω ότι «δε θέλει τον Κινέζο της», δεν μπορεί; Μη τρελαθούμε κιόλας…

• Όταν ο Κινέζος ζητάει 2.500 αυτοκίνητα σε ένα 12μηνο, για μία εντελώς άγνωστη αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία πρέπει να λανσαριστεί στην Ελλάδα και μάλιστα με τα μπούνια αφού είναι «Κινέζος», μετά να λανσάρει τα μοντέλα της και μετά όλα τα άλλα… είναι μία συμφέρουσα πρόταση στην σημερινή αγορά μας;

• Και αυτό όταν ο Κινέζος τα θέλει μπροστά και cash ανά 500 αυτοκίνητα είτε τα πουλήσεις, είτε όχι, ενώ είναι έτοιμος να στα πάει την επόμενη χρονιά στα 3.000, γιατί έτσι… ξύπνησε ο αυτοκράτορας.

• Και όλα αυτά με την κυβέρνηση να μαζεύει σέντ-σέντ για να καταφέρει να διατηρήσει  το υπερ απαραίτητο «κινούμαι ηλεκτρικά» μέχρι το τέλος του χρόνου…

Και να το κάνει, τι θα γίνει το 2025 και μετά; Ξέρει κανείς, που θέλουν και 3.000 αυτοκίνητα…

Για ρωτήστε τον Τάκη Θε. και τον Μάριο Μπ. στην Λ. Αθηνών να σας πουν…

Οι οποίοι ήταν από τους πρώτους που μάθανε κινέζικα – και άπταιστα μάλιστα, όταν ακόμα οι υπόλοιποι άκουγαν κινέζικους ψιθύρους.

• Στην Λ. Αθηνών, έχουν μιλήσει με τους περισσοτέρους Κινέζους μέχρι σήμερα, αν και μαθαίνω οτι ο Ανδρέας της Κηφισιάς (της Νέας) να έχει κάνει ταχύρρυθμα…


Πάντως πήραν ακόμα μία και Κινέζικη ο Γιώργος Σπ. και η Μαρία Σπ… Και μάλλον θα φέρουν και άλλες. Τον βλέπω τον Γιώργο άνετα να γίνεται Κινέζος Πρόξενος!

• Ποιους Έλληνες είδαμε στο Πεκίνο στην έκθεση; Αρκετούς αλλά δε σας λέμε. Ο Γιώργος Σπ. ήταν πάντως…

Α, και ο Γιάννης Κα. του… ολυμπιακού χωριού που φέρνει με φόρα την ολοκαίνουργια smart, η οποία λοκάρει στο 100% την Mini. Χαμός θα γίνει…


• Σιδεροκέφαλος και ο νέος Πρόεδρος της BMW.

Ξεκίνησε Μεγάλη Τετάρτη ο μάνατζερ και είδε τα γραφεία του μισοάδεια Μ. Πέμπτη, εντελώς άδεια Μ. Παρασκευή, Μ. Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα και Τρίτη. Εμ δεν ήξερες, δε ρώταγες Mr. President;

• Πάντως μαθαίνω ότι είναι ωραίος. Καλύτερος οπό οποιοδήποτε άλλον. Αρκεί να το κρατήσει αυτό γιατί, πολλοί… ωραίοι ήρθαν και έφυγαν ολίγον έξαλλοι.

Εμ, δεν είναι εύκολο να φέρνεις νούμερα ακόμα και αν έχεις BMW στα χέρια σου… Άλλο Αυστρία, άλλο Γαλλία, άλλο Ελλάδα…


• Επιστροφή στην Κίνα και την Huawei… ποιος θα την φέρει; Ε κάποιος μιλάει, γερά, αν και οι κινέζοι λένε «δεν ερχόμαστε Ευρώπη»… – Φυσικά και θα έρθουν αν πέσει χρήμα.

Κινέζοι θα έρθουν και πολλοί μάλιστα. Και θα κάνουν αίσθηση και στην AUTO ATHINA 2024 τον Οκτώβριο.

• Μιας και ο λόγος για τη μεγάλη έκθεση της Ελλάδας, μετά από χρόνια. Μαθαίνω ότι σχεδόν όλοι θα είναι παρόντες… ΟΛΟΙ, εκτός από… θα δούμε!

Αναμφίβολα είναι ένα μεγάλο στοίχημα για όλους μας, για όλη την αγορά, να πάει καλά αυτή η έκθεση η οποία μπορεί (και θα το κάνει) να ταρακουνήσει για τα καλά, ξανά, το αυτοκίνητο στη συνείδηση του Έλληνα, μετά από χρόνια…

Μου στέλνουν μηνύματα και πολλοί ντίλερ-αντιπρόσωποι -ιδιαίτερα της νέας γενιάς. Την θέλουν τη γιορτή αυτή. Μεταξύ μας, αυτοί αν το θέλουν, αφού αναμφίβολα είναι οι πιο «δαρμένοι» της κρίσης…

Όπως είναι αυτοί που πουλάνε – Η αιχμή του δόρατος για όλες τις εισαγωγικές. Αν δεν υποστηριχτούν -και- με τέτοιες δυναμικές ενέργειες, το παιχνίδι είναι χαμένο…


Μεταξύ μας και μη το πείτε πουθενά, βλέπω ιδιαίτερα δυναμικό τον Μιχάλη Οι. της Ιεράς Οδού. Γυαλίζει το μάτι του… Μείνετε συντονισμένοι…


Μία ερώτηση για τα καύσιμα και τις τιμές – Και αυτός ο κλάδος στην αγορά μας είναι…

• Γιατί βλέπω πρατήρια (της Shell στη συγκεκριμένη περίπτωση)  στα Δυτικά με την αμόλυβδη στα 1,94€ και τα ίδια (της Shell) στην Κηφισιά με 2,04€; Μήπως η τιμή πάει με τις αντικειμενικές αξίες;


«Τα αυτοκινητικά ΜΜΕ έχουν μέλλον;» με ρωτάει ένας… δυνατός και σοβαρός επιχειρηματίας, που είναι -ακόμα- εκτός χώρου.

Το τι του απάντησα το φαντάζεστε….


• Συγχώνευση δύο ελληνικών ομίλων; Καλά… τι ώρα;


Τα λέμε -κανονικά- την άλλη Τρίτη!

Τ.Τ.

Πολλες ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΔΩ

Το Off The Record τηλέφωνο της Πίσω Κίνησης για ότι SMS θέλετε: 6937358247
Το Off The Record email της Πίσω Κίνησης για ότι θέλετε: pisokinisi@newsauto.gr