Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΑΓΟΡΑ

Η Kia αποκαλύπτει τα ανανεωμένα Niro Hybrid και Plug-in Hybrid στη Γενεύη

  • newsautoteam

Πρεμιέρα στην έκθεση της Γενεύης για τα Niro Hybrid και Plug-in Hybrid με ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση πλήρως ανασχεδιασμένο, υψηλής ποιότητας εσωτερικό με προαιρετικά πακέτα χρωματικής εξατομίκευσης.

 

Το Niro, που συνδυάζει την πρακτικότητα ενός crossover με τις χαμηλές εκπομπές ρύπων, αναβαθμίστηκε για το 2019 με μια νέα εξωτερική σχεδίαση, ένα πιο πολυτελές και υψηλής ποιότητας εσωτερικό, καθώς και με καινούργιες δυνατότητες χρωματικής εξατομίκευσης για το εσωτερικό του. Επίσης τα Niro Hybrid και Plug-in Hybrid διαθέτουν και το νέο σύστημα συνδεσιμότητας και τηλεματικής UVO Connect της Kia.

Οι πωλήσεις των αναβαθμισμένων Kia Niro Hybrid και Niro Plug-in Hybrid στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το δεύτερο τρίμηνο του 2019, ενώ θα συνοδεύονται και από τη μοναδική και σε ότι αφορά τα υβριδικά μοντέλα εγγύηση της Kia διάρκειας 7 ετών ή 150.000 χιλιομέτρων.

Διατηρώντας τον crossover σχεδιασμό του, το αναβαθμισμένο Kia Niro, διαθέτει μια σειρά από αισθητικές αλλαγές για το 2019. Η ανανεωμένη σχεδίαση προσαρμόζει την εικόνα των υβριδικών και plug-in υβριδικών εκδόσεων σε αυτήν του ολοκαίνουργιου πλήρως ηλεκτρικού e-Niro. Έτσι οι καινούργιοι προφυλακτήρες εξασφαλίζουν μια πιο επιβλητική εμφάνιση και πιο εντυπωσιακή παρουσία στο δρόμο. Παράλληλα ανασχεδιάστηκαν οι στάνταρ προβολείς, ακολουθώντας το μοναδικό “ice cube” design της Kia. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν τους προαιρετικούς προβολείς LED, ενώ στον προφυλακτήρα υπάρχουν τα καινούργια LED φώτα ημέρας που βρίσκονται κάτω από τους προβολείς και έχουν ένα διπλό τοξωτό σχεδιασμό. Προαιρετικοί είναι και οι LED προβολείς ομίχλης.

Στο πίσω μέρος τα επίσης νέας σχεδίασης LED πίσω φώτα εξασφαλίζουν στο Niro μια πιο ξεχωριστή και σύγχρονη φωτεινή υπογραφή, ενώ ο προφυλακτήρας διαθέτει ποδιά ασημένιου χρώματος, νέους ανακλαστήρες και φώτα ομίχλης στα άκρα του. Το υβριδικό Niro παρέχει πλέον και μεγαλύτερες δυνατότητες εξατομίκευσης, με επιλογές μεταξύ δύο ζαντών 16 ιντσών και μιας ολοκαίνουργιας 18 ιντσών ενώ καινούργια ζάντα 16 ιντσών υπάρχει και για το Niro Plug-in Hybrid.

Στο εσωτερικό του Niro η Kia έχει προβεί σε μια σειρά αναβαθμίσεων, τόσο οπτικών όσο και σε ότι αφορά την ποιότητα των υλικών, που έχουν δημιουργήσει μια πιο πολυτελή ατμόσφαιρα και αναβαθμισμένη αίσθηση καμπίνας. Το πάνω μέρος του ταμπλό διαθέτει επικάλυψη μαλακής αφής, ενώ τόσο το ταμπλό όσο και ο πίνακας οργάνων διαθέτουν νέες, γυαλιστερές μαύρες επενδύσεις με ασημένιες ή σατινέ λεπτομέρειες. Επίσης υπάρχουν προαιρετικά διαθέσιμες μια νέα οθόνη TFT-LCD 10,25 ιντσών για το κέντρο του ταμπλό, καθώς και μια 7,0 ιντσών TFT για τον πίνακα οργάνων. Οι στάνταρ οθόνες είναι 8,0 και 4,2 ιντσών, αντίστοιχα.

Η γκάμα του Niro είναι πλέον διαθέσιμη και με νέες, προαιρετικές δυνατότητες εξατομίκευσης. Πρόκειται για δύο χρωματικά πακέτα που, ανάλογα με την αγορά και τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου, είναι τα Red-Orange και Plum. Ο οδηγός πλέον μπορεί να επιλέξει σχέσεις και από τα paddles στο τιμόνι. Αντί για τα αυτόματα κιβώτια τύπου e-CVT που έχουν συνήθως τα υβριδικά μοντέλα τα Niro Hybrid και Plug-in Hybrid είναι εξοπλισμένα με αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Επίσης η Kia εξοπλίζει τις νέες εκδόσεις το Niro με ένα καινούργιο ηλεκτρονικό χειρόφρενο, σε συνδυασμό με πιο μεγάλα πίσω φρένα που μειώνουν τις αποστάσεις ακινητοποίησης κάτω από όλες τις συνθήκες.

Όλες οι εκδόσεις του Niro θα είναι μεταξύ των πρώτων μοντέλων της Kia στην Ευρώπη που θα διαθέτουν το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας UVO Connect, το οποίο στο μέλλον θα είναι διαθέσιμο και για άλλα μοντέλα της ευρωπαϊκής της γκάμας. Στο UVO Connect αποκτά κανείς πρόσβαση μέσω της προαιρετικής οθόνης αφής TFF LCD με διαγώνιο 10,25’’ ή μέσω του smartphone, ενώ από το νέο σύστημα Kia Live που διαθέτει λαμβάνει πληροφορίες για την κίνηση, την πρόβλεψη του καιρού, τα σημεία ενδιαφέροντος, καθώς και τις δυνατότητες στάθμευσης είτε στο δρόμο είτε σε πάρκινγκ με στοιχεία για τη διεύθυνση, το κόστος και τη διαθεσιμότητά τους. Επίσης στο Niro Plug-in Hybrid παρέχονται πληροφορίες για σταθμούς φόρτισης με τη διεύθυνσή τους, το κόστος και τη συμβατότητά τους.

Το δεύτερο σημαντικό στοιχείο είναι η εφαρμογή UVO App, που είναι συμβατή με smartphones με λειτουργικό σύστημα Android ή Apple. H εφαρμογή παρέχει πληροφορίες διάγνωσης για το αυτοκίνητο και για ταξίδια, καθώς και δυνατότητες εξ αποστάσεως χειρισμών. Το σύστημα πλοήγησης με την οθόνη αφής 10,25 ιντσών έχει στάνταρ σύνδεση Bluetooth, που επιτρέπει τη δυνατότητα διασύνδεσης δύο smartphones, καθώς και Apple CarPlay και Android Auto. Επίσης υπάρχει δυνατότητα και διαχωρισμού (split) της οθόνης προκειμένου να προβάλλονται ταυτόχρονα διαφορετικές πληροφορίες. Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι φυσικά συμβατή με τις τελευταίες προδιαγραφές GDPR της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η αναβαθμισμένη γκάμα του Niro διαθέτει και μια νέα γκάμα ενεργών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Έτσι το Smart Cruise Control που προϋπήρχε διαθέτει πλέον και μια πρόσθετη λειτουργία Stop & Go functionality, βάσει της οποίας το Niro ακολουθεί το προπορευόμενο αυτοκίνητο και ακινητοποιείται όταν πρέπει, θέτοντάς το και πάλι σε κίνηση μόλις προχωρήσει το αυτοκίνητο μπροστά του.

Διαθέσιμο για πρώτη φορά στα Niro Hybrid και Plug-in Hybrid και το Lane Following Assist, το σύστημα ημι – αυτόνομης οδήγησης 2ου επιπέδου της Kia, που υπάρχει στο ηλεκτρικό e-Niro και λειτουργεί από τα 0 έως τα 180 χλμ./ ώρα. Το Niro εξακολουθεί φυσικά να διαθέτει μια σειρά ενεργών συστημάτων υποβοήθησης, όπως τα Forward Collision-avoidance Assist, Lane Keeping Assist, Driver Attention Warning, High Beam Assist, Blind-spot Collision Warning, Rear Cross-traffic Collision Warning και Intelligent Speed Limit Warning.

Με ανεξάρτητη ανάρτηση και στους δύο άξονες και με ένα γρήγορο ως προς τις αλλαγές αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη τα Kia Niro Hybrid και Plug-in Hybrid προσφέρουν τόσο άνεση όσο και οδηγική ευχαρίστηση.

Το αμάξωμα crossover – μοναδική πρόταση στα υβριδικά αντίστοιχου κόστους – εξασφαλίζει άνετους χώρους στο εσωτερικό καθώς και μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες, με έναν μεταβλητό χώρο αποσκευών. Σε αντίθεση με άλλα υβριδικά το Niro είναι διαθέσιμο και με ένα πακέτο ρυμούλκησης, κατάλληλο για τρέιλερ βάρους έως και 1.300 κιλών (με φρένα).

Το Niro κινείται από τον οικονομικό κινητήρα 1.6 GDi (βενζίνης άμεσου ψεκασμού) που συνδυάζεται με μπαταρία πολυμερών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,56 kWh στο Niro Hybrid και 8,9 kWh στο Plug-in Hybrid. Οι εκπομπές CO2 για το Niro Hybrid είναι με 99,8 γρ./χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP) ιδιαίτερα χαμηλές, ενώ είναι ακόμα πιο χαμηλές, στα 31,3 γρ./χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP) στο Plug-in Hybrid. Το Niro μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά στον κύκλο πόλης για έως και 65 χιλιόμετρα και στο συνδυασμένο κατά WLTP κύκλο για 49 χιλιόμετρα.

Δημοφιλή στο Protothema.gr