Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsMOTO | newsautoCHOICE

Newsmoto

Triumph Thruxton R «Bulldog»: 139 γυμνά τουρμπίσια άλογα

  • του Νίκου Τσαμάνδουρα (instagram.com/nikos_nts)

Μπορεί κατά βάση να είναι ένα «ταπεινό» Thruxton R του 2016, η ζωή όμως του φέρθηκε καλά μετατρέποντάς το σε ένα πανίσχυρο… «Bulldog».

Και αν δεν ήταν η ζωή δηλαδή, ήταν η γερμανική αντιπροσωπεία της Triumph, που έχοντας αποκτήσει πείρα μέσα από δημιουργίες για το φεστιβάλ Glemseck 101* είπε να πειραματιστεί και κατέληξε στο να εντυπωσιάσει.

O στοκ δικύλινδρος κινητήρας των 1200cc του Thruxton R απέδιδε 96Hp και 112Nm ροπής στις 6.750 και 4.950 rpm, αντίστοιχα, χαρίζοντάς του τελική κοντά στα 220km/h. Μετά όμως, ήρθε η μετάλλαξη σε Bulldog για να κάνει τα νούμερα αυτά να φαίνονται ασήμαντα.

Ένα κιτ υπερτροφοδότησης της Rotrex, ένα νέο ψυγείο, μια νέα εξάτμιση και η δέουσα ηλεκτρονική περιποίηση ανέβασαν την ισχύ στους.. 139Hp και τη ροπή στα.. 157Nm! To σετάρισμα ολοκληρώθηκε με ένα αγωνιστικών προδιαγραφών ψαλίδι, τις εμπρός-πίσω αναρτήσεις της Ohlins και τα ελαστικά –πίστας- Racetec RR της Metzeler. Τέλος, προς τέρψη των οφθαλμών μας, τη θέση του εμπρός προβολέα πήρε ένα μίνιμαλ διαστάσεων φέρινγκ ερχόμενο από το Speed Triple R, η σέλα χόρεψε σε custom ρυθμούς, ενώ όλοι οι φωτισμοί απέκτησαν τεχνολογία Led.

Παρατηρώντας δε και τις κόκκινες λεπτομέρειες στο μαύρο που κυριαρχεί, νιώθει κανείς εντονότερα το μένος που έχει το πάλαι ποτέ Thruxton R, ορίζοντας το customάρισμα όπως θα έπρεπε να είναι. Άλλωστε, το λέει και το ίδιο το εργοστάσιο, πως όλα τα κλασσικά μοντέλα της Triumph δηλαδή αποτελούν μια πρώτης τάξης ευκαιρία για βελτιώσεις χωρίς τελειωμό. Κάτι που ισχύει για όλα και ανεξαρτήτως χρονολογίας κατασκευής, όπως για παράδειγμα και για το Thruxton RS των ημερών μας.

*Glemseck 101, ένα φημισμένο happening που γίνεται από το 2008, συνώνυμο με τη μοτοσυκλετιστική αγωνιστική παράδοση στη Γερμανία, όπου ήδη από τη δεκαετία του ’60 διέθετε πίστα (ονόματι Solitude Track) και φιλοξενούσε σημαντικούς αγώνες μοτοσυκλετών (αλλά και και αυτοκινήτων). Είχε μήκος 11(!) ολόκληρων χιλιομέτρων και μέχρι τα μέσα του ’60 γινόντουσαν εκεί αγώνες Formula One και MotoGP.

Το φεστιβάλ έχει ελεύθερη είσοδο και είναι ανοικτό σε κάθε μάρκα και σε κάθε τύπο μοτοσυκλέτας, δίνοντας την ευκαιρία στον επισκέπτη να θαυμάσει από κοντά ευφάνταστες custom δημιουργίες, να δει “κόντρες” επώνυμων (όπως π.χ. ανάμεσα σε Freddie Spencer και Kevin Schwantz) ή/και ανώνυμων αναβατών, όπως επίσης και να παρακολουθήσει διάφορες εκδηλώσεις με θέμα τη μοτοσυκλέτα σε κάθε της μορφή και έκφραση. Οι συμμετοχές είναι πολλές και προέρχονται από πολλές χώρες, κυρίως ευρωπαϊκές, αρκεί να αναφέρουμε πως το paddock που στήνεται έχει μήκος περισσότερο από 1,5 χιλιόμετρο! Καθόλη τη διάρκεια του φεστιβάλ γίνονται αγώνες dragster με διπλές συμμετοχές σε μια ευθεία 200 μέτρων, ενώ οι live μουσικές δεν σταματούν όλο το 24ωρο. Στο video που ακολουθεί μπορείτε να αποκτήσετε μια ιδέα για τα δρώμενα..

Διαβάστε επίσης:

MotoGP 2021: Επιστροφή στις νίκες για Quartararo στο Qatar2

Μοτοτουρισμός: Στην Αρχαία Ολυμπία με BMW

Marc Marquez: Επιστροφή στη δράση μετά από 9 μήνες

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr