Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

ΣΕΜΕ: Ήρθε η ώρα των δικύκλων 50 κ.εκ.

Ελλάδα 4:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

ΣΕΜΕ: Ήρθε η ώρα των δικύκλων 50 κ.εκ.

NEWSMOTO

ΣΕΜΕ: Ήρθε η ώρα των δικύκλων 50 κ.εκ.

NEWSMOTO

Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Μοτοσικλετών Ελλάδος αιτήθηκε την υπαγωγή της ταξινόμησης των δικύκλων έως 50 κ.εκ. στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Advertisement
Advertisement

Ένα σημαντικό, χρόνιο πρόβλημα στον χώρο των δύο τροχών φαίνεται πως οδεύει προς λύση καθώς ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Μοτοσικλετών Ελλάδος πήρε την κατάσταση στα χέρια του. Ο ΣΕΜΕ υπέβαλε αίτημα στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κύριο Καραμανλή και τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κύριο Πιερρακάκη, να συμπεριλάβουν τα δίκυκλα έως 50 κ.εκ. στη διαδικασία ταξινόμησης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Η κατάσταση μέχρι τώρα επιεικώς μπορούσε να χαρακτηριστεί χαοτική όσον αφορά τα μικρά δίκυκλα 50 κ.εκ. Την ευθύνη ταξινόμησης αυτών των δικύκλων έχει η Ελληνική Αστυνομία και πιο συγκεκριμένα η Τροχαία. Η διαδικασία για να πιστοποιηθεί ένα δίκυκλο 50 κ.εκ. στην παρούσα φάση έχει πολλές στρεβλώσεις και κενά καθώς θα πρέπει να ακολουθηθεί μια επίπονη διαδικασία η οποία ξεκινάει από την αυτοπρόσωπη παρουσία του αγοραστή – κατόχου καθώς και του πωλητή, σε Τμήμα Τροχαίας.

Advertisement
Advertisement

Μαζί τους θα πρέπει να είναι και το δίκυκλο, το οποίο θα πρέπει να μεταφερθεί με έξοδα και ευθύνη των εμπλεκομένων. Το εκάστοτε τμήμα αφού ελέγξει το όχημα για την καταλληλότητά του, καταγράφει τον αριθμό πλαισίου και ξεκινάει η διαδικασία αίτησης. Κάπου εδώ ξεκινάει η γραφειοκρατεία καθώς θα πρέπει οι εμπλεκόμενες μεριές να καταθέσουν μια σειρά από έγγραφα, πιστοποιητικά, αντίγραφα, τιμολόγια, ένσημα, παράβολα, πιστοποιητικά και πολλά ακόμα μέχρι να γίνει αποδεκτή η αίτηση.

Το κερασάκι στην τούρτα σε όλα αυτά είναι ότι η άδεια του δίκυκλου ισχύει για έναν χρόνο, κάτι που σημαίνει ότι το όχημα θα πρέπει να περάσει ξανά από έλεγχο για να πάρει ξανά έγκριση. Ο ΣΕΜΕ λοιπόν έρχεται να βάλει τα πράγματα στη θέση του ζητώντας από το Υπουργείο να αναλάβει εκείνο την ταξινόμηση και των δικύκλων έως 50 κ.εκ. Οι λόγοι είναι πολλοί και σοβαροί και αφορούν κυρίως στην ασφάλεια του αναβάτη.

Advertisement

Η ταξινόμηση μέσω της διαδικασίας του Υπουργείου θα πιστοποιήσει ότι το εκάστοτε όχημα είναι όντως ικανό να κινηθεί με ασφάλεια στους δρόμους και πληρεί όλες τις προδιαγραφές. Σημαντικό είναι να γνωρίζει το Υπουργείο ανά πάσα στιγμή την πορεία του οχήματος καθώς σε περίπτωση ανάκλησης να μπορεί να ειδοποιηθεί ο αναβάτης. Επίσης, η συνεχής αύξηση της εισαγωγής ηλεκτρικών μοτοποδηλάτων κάνει αναγκαίο τον έλεγχο ποιότητας αυτών των οχημάτων και των τεχνολογιών που χρησιμοποιούν.

Advertisement

Και εκτός από όλα τα παραπάνω, εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι επιτέλους θα υπάρξει λιγότερη γραφειοκρατεία σε όλη αυτή τη διαδικασία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η σκοτεινή πλευρά της V9 Bobber
Τον Απρίλιο στην Ελλάδα η νέα Honda Transalp
Με αναρτήσεις Ohlins το νέο Seat MO 125 (+video)

Advertisement