Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

KTM 1290 Super Duke RR: Φόβος και τρόμος σε περιορισμένη παραγωγή

Ελλάδα 11:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

KTM 1290 Super Duke RR: Φόβος και τρόμος σε περιορισμένη παραγωγή

NEWSMOTO

KTM 1290 Super Duke RR: Φόβος και τρόμος σε περιορισμένη παραγωγή

NEWSMOTO

Προ ολίγων ημερών σας είχαμε αποκαλύψει την πρόθεση των Αυστριακών για κάτι πολύ ξεχωριστό και να που το πορτοκαλί τέρας γίνεται πραγματικότητα, έστω και για λίγους.

Advertisement
Advertisement

Ο πλέον άγριος Δούκας όλων των εποχών λοιπόν, είναι πλέον εκεί έξω, με τη μορφή του 1290 Super Duke RR. Η πρώτη μοτοσυκλέτα των Αυστριακών που συνοδεύεται με το γράμμα αυτό (το R) εις διπλούν, βασίζεται στο πρωτότυπο του 1290 Super Duke R και αποτελεί την απόδειξη του τι μπορεί να κάνει ένα τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης όταν έχει κέφια.

Καλύτερα όμως, να μιλήσουμε με αριθμούς. Από τα 1.301cc του V-Twin –και Euro5- κινητήρα, παράγεται ισχύς της τάξης των 180Hp και ροπή που φτάνει τα 180Nm. Μια «χρυσή» αναλογία δύναμης και βάρους 1:1, που κάνει το εξωτικότερο των Duke ένα γυμνό όπλο για την πίστα.

Advertisement
Advertisement

Οι διαφορές που φέρνει το δεύτερο «R» στο όνομα μόνο αμελητέες δεν είναι, με τη χρήση ανθρακονήματος να φέρνει απώλεια 9kg, μείον ακόμα 1,5kg από το μη αναρτώμενο βάρος των ζαντών που στο πνεύμα της πίστας φορούν τα ελαστικά Power Cup2 της Michelin. Οι βελτιώσεις συνεχίζονται και στο κομμάτι των αναρτήσεων, με τους ανθρώπους της WP να τεντώνονται αρκετά για να φτάσουν το ψηλότερο ράφι με τις Apex Pro 7548, 7746 και 7117 σε εμπρός και πίσω ανάρτηση αντίστοιχα, καθώς και στο σταμπιλιζατέρ του τιμονιού. Άπαντα ρυθμισμένα αμιγώς για τον Δούκα με τα δυο «R»

Η χάρη των ινών του άνθρακα, έφτασε ως και το υποπλάισιο, κάτι που επέτρεψε στους σχεδιαστές να επανασχεδιάσουν με ακόμα πιο αιχμηρό τρόπο την ουρά της μοτοσυκλέτας, που πλέον έχει χώρο μόνο για έναν. Κάπου εδώ μπορούμε να εξετάσουμε και την άκρως επιθετική εμφάνιση, που ενισχύεται από τους Led φωτισμούς που μεταξύ άλλων έχουν και το adaptive brake light σαν standard.

Advertisement

Στο look που φωνάζει «πίστα», συμβάλλει τα δέοντα και το τελικό της Akrapovic από τιτάνιο και –τι άλλο- ανθρακονήματα, ενώ διαθέσιμο είναι και το σύστημα εξάτμισης της σειράς «Evolution», για ακόμα πιο αγωνιστικές διαθέσεις. Διαθέσεις που υπάρχουν ως και στην γκαζιέρα, με την περιστροφή του δεξιού grip να είναι 7 μοίρες μικρότερη. Τουτέστιν, πιο «κοφτό» γκάζι, μικρότερη γωνία του καρπού, αμεσότερη απόκριση!

Advertisement

Με μια ματιά

Στα χαρακτηριστικά που κάνουν το 1290 Super Duke RR να ξεχωρίζει συναντάμε τα εξής:
• Αναλογία ισχύος-βάρους 1:1 (180Hp-180kg)
• Αναρτήσεις WP της σειράς Apex Pro
• Ελαστικά Michelin Power Cup2
• Εξαρτήματα από ανθρακόνημα
• Μπαταρία λιθίου
• Υπερλαφρείς σφυρήλατοι τροχοί
• Υποπλαίσιο από ανθρακόνημα και (υποχρεωτικό) μονόσελο
• Αποκλειστική σειρά Powerparts
• Περιορισμένη παραγωγή στις 500 μοτοσυκλέτες

Advertisement

Φυσικά, δε λείπει και ένα υπερπλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων, κορωνίδα του οποίου είναι τα οδηγικά προγράμματα με προορισμό την πίστα και τις επιδόσεις, με σχεδόν άπειρες ρυθμίσεις για το σετάρισμα της πλαγιολίσθησης, της απόκρισης του γκαζιού, του launch control κτλ

Όπως είπαμε, το 1290 Super Duke RR απευθύνεται σε πολύ λίγους. Συγκεκριμένα 500 όλους και όλους και αυτοί Ευρωπαίοι. Στα δυσάρεστα νέα, οι προπαραγγελίες έχουν ολοκληρωθεί σε χρόνο –όπως ήταν αναμενόμενο- ρεκόρ. Στα ευχάριστα, πατώντας εδώ μπορείτε να μπείτε σε λίστα αναμονής μήπως και ακυρώσει κάποιος την παραγγελία του.

Διαβάστε επίσης:

MotoGP, Portimao: Επιβλητική νίκη για Quartararo

Triumph Trident 660: Άφιξη Ελλάδα και η διαμόρφωση στο επίκεντρο

KTM Central Store: Μια νέα εμπειρία στην επιλογή