Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsmotoCHOICE | newsautoCHOICE

Newsmoto

Triumph Trident 660: Άφιξη Ελλάδα και η διαμόρφωση στο επίκεντρο

  • του Νίκου Βιτσιλάκη

Μοτοσυκλέτες υπάρχουν πολλές, αλλά λίγες είναι αυτές που συνοδεύονται από μια πλήρη γκάμα εργοστασιακών αξεσουάρ, με το νέο Trident να διαπρέπει και σε αυτόν τον τομέα..

Συνηθισμένο το φαινόμενο για την Triumph, που έχει πιάσει το νόημα της εποχής (λέγε με customizing) και προσφέρει δεκάδες μελετημένα αξεσουάρ για όλα της τα μοντέλα. Η αναφορά μας στο Trident είναι ένα δείγμα γραφής και μόνο, το χρησιμοποιούμε σαν παράδειγμα γιατί πιστεύουμε ότι είναι ένα μοντέλο που θα κινήσει το ενδιαφέρον της αγοράς, κοινώς θα “πουλήσει” σαν ζεστό ψωμί. Ήδη το κάνει στην υπόλοιπη Ευρώπη και τώρα που ήρθε (μόλις) και στη χώρα μας αναμένεται να στοχεύσει απευθείας στην κορυφή των πωλήσεων στην κατηγορία του. Με τιμή στα μόλις 7.990€, ξέρουμε ήδη πολύ κόσμο που ετοιμάζεται να το αποκτήσει, ανάμεσά τους και ο συντάκτης του άρθρου που διαβάζετε.

Σας έχουμε κάνει μια παρουσίαση του νέου Trident (δείτε εδώ) και είχαμε αναφέρει το πόσο σημαντική μοτοσυκλέτα είναι, τόσο για τη γκάμα της βρετανικής φίρμας όσο και για την αγορά ευρύτερα. Οι Άγγλοι λένε ότι πρόκειται για ένα ιδανικό entry level μοντέλο, που θα προσεγγίσει μοτοσυκλετιστές νεαρής ηλικίας με μικρή εμπειρία (εξ ου και έκδοση Α2), αλλά εμείς θα διαφωνήσουμε μαζί τους και στη λίστα των υποψήφιων πελατών θα προσθέσουμε αναβάτες κάθε τύπου, ακόμα και μεγάλης ηλικίας. Αναβάτες για τους οποίους η ιπποδύναμη δεν είναι πανάκεια, μοτοσυκλετιστές κατασταλαγμένους που θέλουν κάτι σύγχρονο και εξελιγμένο για να κυκλοφορούν σε καθημερινή βάση. Να δώσουν σχετικά λίγα χρήματα και σιγά σιγά να προχωρήσουν σε αισθητικές ή/και ουσιαστικές βελτιώσεις, μέχρις ότου φέρουν τη μοτοσυκλέτα στα δικά τους μέτρα και γούστα.

Πολλές οι επιλογές

Πολλοί θα “γκρινιάξουν” για τη μορφή των χειρολαβών συνεπιβάτη, που έτσι “χωνευτές” που είναι κάτω από τη σέλα σίγουρα δεν εξυπηρετούν ιδιαίτερα. Κανένα πρόβλημα, η λίστα των αξεσουάρ περιλαμβάνει ένα σετ που θα μπει εκατέρωθεν της σέλας, δίνοντας σίγουρο πιάσιμο και αυξάνοντας την αίσθηση ασφάλειας σε όποιον κάθεται πίσω από τον οδηγό. Ακόμα περισσότεροι θα αγχωθούν με την πιθανότητα κλοπής της μοτοσυκλέτας τους, αλλά και εδώ υπάρχει λύση μέσω της τοποθέτησης συναγερμού ή/και ανιχνευτή GPS (tracker), που θα εντοπίσει άμεσα το σημείο που βρίσκεται.

Οι έχοντες ταξιδιωτικές ανησυχίες θα βρουν στη λίστα τσάντες ουράς και ρεζερβουάρ με σύστημα ταχείας απελευθέρωσης, ενώ οι “γρήγοροι” θα ικανοποιηθούν πλήρως με την τοποθέτηση του συστήματος quickshifter και θα μπορούν να ανεβοκατεβάζουν ταχύτητες χωρίς να κλείνουν το γκάζι και χωρίς να χρησιμοποιούν το συμπλέκτη. Οι ακόμα πιο γρήγοροι, που ξοδεύουν ευχάριστες ώρες σε track days και πίστες, θα εκτιμήσουν κάποιο από τα αγωνιστικά σταντ της λίστας, όπως επίσης και τα διαθέσιμα κιτ προστατευτικών για ρεζερβουάρ, κινητήρα, πιρούνι κλπ.

Η ποικιλία των ήδη διαθέσιμων αξεσουάρ δεν σταματά εδώ όμως, περιλαμβάνοντας καλούδια τόσο καλωπιστικής όσο και χρηστικής μορφής. Ανάμεσά τους διακρίνουμε κιτ στρογγυλών καθρεφτών που τοποθετούνται στα ακρόμπαρα, θύρα USB, κιτ φλας με κυλιόμενη δέσμη LED, τάπες βαλβίδων με χάραξη laser ή/και με “φουσκωτό” λογότυπο, τάπες λαδιού σε γκρι ή μαύρο χρώμα, κιτ μάσκας στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, θερμαινόμενα γκριπ, ακόμα και κουκούλα προστασίας παντός καιρού. Η γκάμα περιλαμβάνει περισσότερους από 45 κωδικούς αυτή τη στιγμή, που καλύπτονται από διετή εγγύηση και που αναμένεται να αυξηθούν λίαν συντόμως, προσαρμοσμένοι στις απαιτήσεις των αναβατών στο πέρασμα του χρόνου.

Όχι μόνο αξεσουάρ

Το νέο Trident μπαίνει στο στίβο της αγοράς έχοντας όλα εκείνα τα στοιχεία που θα το ανάγουν σε μια μοτοσυκλέτα πρώτης επιλογής. Σημαντικό κριτήριο για την αγορά του είναι φυσικά και όλα τα αξεσουάρ που αναφέραμε παραπάνω, αλλά ο “έξυπνος” υποψήφιος ιδιοκτήτης θα βρει και άλλους λόγους που θα επιβραβεύσουν την επιλογή του. Και αυτός δεν είναι άλλος από το κόστος συντήρησης του μοντέλου της Triumph, που όπως δείχνουν τα νούμερα το καταστούν σαν το πλέον συμφέρον στην κατηγορία του. Μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 3 ετών*, το Trident απαιτεί το χαμηλότερο επίπεδο χρόνου εργασιών service, με 8,3 συνολικές ώρες σε σύγκριση με ένα εύρος από 11 ώρες έως 15,8 ώρες που απαιτείται από τους πλησιέστερους ανταγωνιστές του. Αυτό, με απλά λόγια, μεταφράζεται σε 25% οικονομία στην τσέπη του κατόχου.

* Έχει υπολογιστεί πως μέσα στο διάστημα των 3 ετών θα έχουν γίνει οι εξής εργασίες: Πρώτο service 1000Km, τρία ετήσια service, σετ τακάκια φρένων, μια νέα αλυσίδα, νέα γρανάζια μετάδοσης και αλλαγή υγρού φρένων. Τo διάστημα ανάμεσα στα service είναι 16.000Km, δηλαδή 25 έως και 65% μεγαλύτερο από αυτό των κύριων ανταγωνιστών στην κατηγορία των roadster μεσαίου κυβισμού.

Είχαμε την ευκαιρία να παρευρεθούμε στο “unboxing” του πρώτου εν Ελλάδι Trident και περισσότερα μπορείτε να δείτε στο video που ακολουθεί.

Διαβάστε επίσης:

KTM Central Store: Μια νέα εμπειρία στην επιλογή

Honda & Casio: Ώρα για την 60η επέτειο

MotoGP 2021: Επιστροφή στις νίκες για Quartararo στο Qatar2

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr