Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ξεκίνησε η γκρίνια για τους ψηφιακούς καθρέπτες

Ελλάδα 1:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ξεκίνησε η γκρίνια για τους ψηφιακούς καθρέπτες

ΝΕΑ

Ξεκίνησε η γκρίνια για τους ψηφιακούς καθρέπτες

ΝΕΑ

Πολλά τα παράπονα από τους οδηγούς που χρησιμοποιούν τη νέα μόδα των ψηφιακών καθρεπτών στα αυτοκίνητα.

Advertisement
Advertisement

Η μόδα με τους ψηφιακούς καθρέπτες ξεκίνησε από το Honda e και γρήγορα αρκετοί κατασκευαστές ενσωμάτωσαν τη μοδάτη τεχνολογία κυρίως στα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα. Για εκείνους που δεν έχουν έρθει σε επαφή με αυτού του είδους την τεχνολογία να αναφέρουμε ότι οι ψηφιακοί καθρέπτες ουσιαστικά είναι κάμερες που απεικονίζουν μέσω οθόνης στη δεξιά και αριστερά πλευρά της καμπίνας αυτό που θα έβλεπε ο οδηγός σε έναν παραδοσιακό πλαϊνό καθρέπτη.

Μπορεί η συγκεκριμένη τεχνολογία να είναι εντυπωσιακή και ελκυστική σε ένα καινούριο αυτοκίνητο, βοηθώντας και στην αεροδυναμική, ωστόσο μετά από λίγο διάστημα χρήσης του ο οδηγός θα αντιληφθεί ότι υπάρχουν προβλήματα στο πρακτικό κομμάτι της χρήσης τους. Εκτός από το βασικό ζήτημα που είναι η αλλαγή αντίληψης του νέου τρόπου που ελέγχεις τους καθρέπτες, ένα από τα πιο συχνά προβλήματα που έχουν παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα δημιουργείται σε συνθήκες βροχής και κρύου.

Advertisement
Advertisement

Αρκετοί οδηγοί παρατήρησαν στα οχήματά τους ότι μετά από βροχή ή κατά τη διάρκεια βροχόπτωσης, στο εσωτερικό της κάμερας του καθρέπτη συσσωρεύεται υγρασία και πάχνη με αποτέλεσμα για μερικά λεπτά να μην υπάρχει αρκετή ορατότητα. Πιο συγκεκριμένα, ιδιοκτήτες του ηλεκτρικού Hyundai Ioniq 5 στη Μεγάλη Βρετανία αντιμετώπισαν το συγκεκριμένο πρόβλημα το οποίο ήταν πιο έντονο όταν μαζί με τη βροχή υπήρχε και κρύο.

Το ζήτημα μεταφέρθηκε τόσο στη Hyundai όσο και στην υπηρεσία μεταφορών της Βρετανίας, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια απόκριση. Οι περισσότεροι πάντως χρήστες του συστήματος αναφέρουν ότι το πρόβλημα διαρκεί μόλις μερικά λεπτά καθώς όταν αρχίζεις να κινείσαι η ορατότητα στον καθρέπτη επιστρέφει σε νορμάλ κατάσταση.

Advertisement

Στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι νέες τεχνολογίες είναι απόλυτα χρήσιμες, ωστόσο υπάρχει και τέτοια προβλήματα που μπορούν να προκαλέσουν γκρίνιες. Συνήθως όμως τα ζητήματα νεότητας λύνονται σύντομα και αποτελεσματικά από τους κατασκευαστές, κάτι που αναμένεται να γίνει και σε αυτήν την περίπτωση.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το νέο Hyundai Ioniq 7 είναι σχεδόν έτοιμο
Η Hyundai ετοιμάζει το ηλεκτρικό Casper για την Ευρώπη
Δείτε το Hyundai Ioniq 5 N στις στροφές της «Πράσινης Κόλασης»