Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

Ξεκινά η παραγωγή του ID. Buzz

  • newsautoteam

Η έναρξη παραγωγής του ηλεκτρικού μοντέλου σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία μετασχηματισμού της εταιρείας, αφού το ID. Buzz αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής GRIP 2030 της Volkswagen.

Το εργοστάσιο είναι προετοιμασμένο για αύξηση της ημερήσιας παραγωγής στα 900 οχήματα. H παραγωγή του ID. Buzz στο Ανόβερο θα φθάσει τις 130.000 μονάδες ετησίως.

Η Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) εγκαινιάζει μια νέα εποχή παραγωγής οχημάτων στο εργοστάσιό της στο Ανόβερο. Πρόσφατα ξεκίνησε σε αυτό η παραγωγή του νέου αμιγώς ηλεκτρικού ID. Buzz και ID.Buzz Cargo και τα πρώτα οχήματα θα παραδοθούν στους πελάτες το φθινόπωρο. Ως εκ τούτου, η εταιρεία προχωρά συστηματικά στον εξηλεκτρισμό του εργοστασίου σύμφωνα με το πλάνο της στρατηγικής GRIP 2030.

Κατά τη διάρκεια του έτους, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει την ημερήσια παραγωγή του εργοστασίου σε συνολικά 900 οχήματα. Τα μελλοντικά σχέδια προβλέπουν την παραγωγή έως και 130.000 μονάδων ετησίως στο βασικό εργοστάσιο της VWCV.

Με την έναρξη παραγωγής του ID. Buzz, το εργοστάσιο της VWCV στο Ανόβερο είναι πλέον το τρίτο γερμανικό εργοστάσιο παραγωγής οχημάτων της οικογένειας ID.

«Το ID. Buzz είναι ένα ορόσημο προς την ηλεκτροκίνηση για το brand αλλά και για το εργοστάσιο στο Ανόβερο. Σε μόλις οκτώ χρόνια, περισσότερο από το 55% των οχημάτων μας στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτροκίνητα. Το ID. Buzz έχει πρωταγωνιστικό στρατηγικό ρόλο σε αυτό.», σχολίασε ο Josef Baumert, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της VWVC, υπεύθυνος Παραγωγής και Logistics.

 


Τρία μοντέλα, ένα εργοστάσιο, ευέλικτη παραγωγή

Από τον Μάιο η VWCV έχει ξεκινήσει την παραγωγή τριών μοντέλων στο εργοστάσιο στο Ανόβερο. Βασίζονται σε τρεις διαφορετικές πλατφόρμες και έχουν τρεις διαφορετικούς τύπους μονάδων ισχύος: Το ID. Buzz είναι αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, το νέο Multivan είναι plug-in υβριδικό, ενώ οι παραλλαγές του van T6.1 χρησιμοποιούν κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Τα τρία οχήματα κατασκευάζονται εν μέρει στην ίδια γραμμή παραγωγής. «Η μέθοδος παραγωγής μας είναι εξαιρετικά περίπλοκη, αλλά μας δίνει τη δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε με ευελιξία στη ζήτηση», ανέφερε ο Baumert.

4.000 εργαζόμενοι εκπαιδεύτηκαν για την παραγωγή του ID. Buzz

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα από το Ανόβερο, όπως και τα νέα ψηφιακά συστήματα δημιουργούν ένα νέο πλαίσιο υψηλών απαιτήσεων για τους εργαζόμενους. Παράλληλα με την έναρξη εξέλιξης του ID. Buzz 4.000 εργαζόμενοι στο εργοστάσιο εκπαιδεύτηκαν για την παραγωγή των νέων οχημάτων. Η μαθητεία που προσφέρει η VWCV στο Ανόβερο περιλαμβάνει την κατάρτιση τεχνικών μηχατρονικής σε τεχνολογίες ηλεκτρικών συστημάτων υψηλής τάσης.

Αύξηση παραγωγής

Τα σύγχρονα ψηφιακά συστήματα και οι νέες διαδικασίες επιτρέπουν την αύξηση της παραγωγής του εργοστασίου. Μέχρι το 2023, η VWCV σχεδιάζει την ημερήσια παραγωγή έως και 900 μονάδων από τα ID. Buzz, νέο Multivan και T6.1 στο Ανόβερο. Μέχρι τώρα η μέγιστη παραγωγή ήταν 810 οχήματα.

Παραγωγή των μπαταριών της πλατφόρμας MEB στο Ανόβερο

Η θυγατρική Volkswagen Group Components είναι υπεύθυνη για τη συναρμολόγηση ολόκληρου του μπροστινού και του πίσω άξονα του ID. Buzz και ID. Buzz Cargo, που αποτελούν τα νεότερα και μεγαλύτερα μέχρι σήμερα οχήματα που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB. Η συναρμολόγηση γίνεται σε εργοστάσιο στο κοντινό Barsinghausen και από εκεί τα έτοιμα τμήματα παραδίδονται στην VWCV στο Ανόβερο.

Στο ίδιο εργοστάσιο, η Volkswagen Group Components παράγει ήδη εξοπλισμό, όπως τον ευέλικτο σταθμό γρήγορης φόρτισης για τη δημιουργία και ανάπτυξη υποδομών ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Από το 2024, το σύστημα μπαταριών της MEB για το ID. Buzz – το οποίο αυτή τη στιγμή προμηθεύεται επίσης από το εργοστάσιο της Components στο Braunschweig – θα συναρμολογείται στο Ανόβερο.

Πόσο κοστίζει το VW ID. Buzz;

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το VW ID. Buzz στην Αστυπάλαια! (+video)
Πόσο κοστίζει το VW ID. Buzz;
Volkswagen ID. Buzz, η νέα έξυπνη μετακίνηση (video)

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto