Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Οι καλύτεροι φορτιστές

ΝΕΑ

VW: Εμφύλιος εξαιτίας ενός αρνητικού ρεκόρ δεκαετιών

  • newsautoteam

Σε ιστορικά χαμηλά κυμαίνεται η φετινή παραγωγή αυτοκινήτων στο κεντρικό εργοστάσιο της μάρκας, πυροδοτώντας εμφύλιο πόλεμο.

Ενδοοικογενειακές έριδες στις τάξεις της VW έχει επιφέρει η κρίση με την έλλειψη ημιαγωγών που ταλανίζει την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Η αδυναμία της γερμανικής μάρκας να προμηθευτεί τις απαραίτητες ποσότητες μικροεπεξεργαστών απορύθμισαν πλήρως τις παραγωγικές διαδικασίες στο κεντρικό της εργοστάσιο, στο Βόλφσμπουργκ.

Ειδικότερα, το πρώτο 9μηνο του τρέχοντος έτους, η βασική παραγωγική μονάδα της VW παρήγαγε μόλις 300.000 οχήματα, με καλά πληροφορημένες πηγές να αναφέρουν ότι πρόκειται για τα χαμηλότερα νούμερα από το 1958 – δηλαδή εδώ και 63 χρόνια.

Η μέση ετήσια παραγωγή του εργοστασίου όπου κατασκευάζονται –μεταξύ άλλων- τα VW Golf, Tiguan και κάποια μοντέλα της Seat, έφτανε τα 780.000 την τελευταία δεκαετία, ενώ από το 2018 στόχευε σε εκτόξευση του αριθμού στο ένα εκατομμύριο.

Οι ρωγμές, ωστόσο, στην εφοδιαστική αλυσίδα αποδιοργάνωσαν τα σχέδια της μάρκας, δεδομένου ότι το 2020, η παραγωγή του εργοστασίου περιορίστηκε στις 500.000 μονάδες. Και σύμφωνα με πηγές της γερμανικής εφημερίδας Die Zeit, η φετινή παραγωγή θα είναι ακόμα μικρότερη.

Εμφύλιος στη VW

Έντονα δυσαρεστημένη εμφανίστηκε η επικεφαλής του εργατικού συμβουλίου της VW, Daniela Cavallo, η οποία απέδωσε την αποτελμάτωση της παραγωγής στην έλλειψη ετοιμότητας εκ μέρους των υψηλόβαθμων στελεχών του group, όσον αφορά την κατάρρευση των εφοδιαστικών αλυσίδων.

«Η διοίκηση μιας παγκόσμιας εταιρείας αναμένεται να είναι σε θέση να οργανώσει την προμήθειά της με τέτοιο τρόπο ώστε να διασφαλίσει ότι τα αυτοκίνητά της θα συνεχίζουν να κατασκευάζονται με αξιοπιστία», ανέφερε η Cavallo, προσθέτοντας πως η διοίκηση της εταιρείας δεν έχει διαμορφώσει κάποιο σχέδιο για την αντιμετώπιση της κρίσης.

Από τη μεριά του, το διοικητικό συμβούλιο της VW φέρεται να έχει δεσμευτεί πως θα αντιμετωπίσει την έλλειψη και πως θα ανακτήσει μέρος του χαμένου όγκου παραγωγής. Αυτό προσβλέπει να το επιτύχει προσλαμβάνοντας περισσότερο εργατικό δυναμικό, εγκρίνοντας υπερωρίες και λειτουργώντας ακόμα και εν μέσω διακοπών.

Εκπρόσωπος, τέλος, της μάρκας που μίλησε στην Die Zeit, υπεραμύνθηκε των διοικούντων της εταιρείας, αναφέροντας πως «οι αρρυθμίες στην παραγωγή και τη ζήτηση για ημιαγωγούς είναι προϊόν της πανδημίας και άλλων εξωτερικών συνθηκών που πολύ απλά ήταν απρόβλεπτες».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα το νέο 7θεσιο VW Tiguan Allspace (+τιμές)
Skoda: Ακόμα πιο ισχυρή εντός του VW Group
Γιατί ο επικεφαλής της VW προμοτάρει τα ηλεκτρικά;

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto