Βρέθηκε λύση για τα βάσανα των ηλεκτρικών το χειμώνα
ΝΕΑΒρέθηκε λύση για τα βάσανα των ηλεκτρικών το χειμώνα
ΝΕΑΤο βαρύ κρύο και οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες τον χειμώνα έχουν αποδειχθεί μεγάλος αντίπαλος για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών. Ωστόσο, φαίνεται πως η λύση βρέθηκε.
Ένας βαρύς χειμώνας επηρεάζει σε πολλά επίπεδα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Είτε μιλάμε για την απόδοση της μπαταρίας, είτε για την αργή της φόρτιση και τη μειωμένη της αυτονομία, η παγωνιά αποτελεί τον απόλυτο εχθρό για ένα ηλεκτρικό όχημα.
WHAT CAR
Τα παραδείγματα πληθαίνουν, αφού τον χειμώνα που μας πέρασε εντοπίστηκαν διάφοροι κάτοχοι μοντέλων Tesla στο Σικάγο να περιμένουν ώρες ολόκληρες για να φορτίσει το αυτοκίνητό τους σε σταθμό Supercharger.
Άλλοι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών στην Κίνα, αναγκάστηκαν να σπρώξουν το ηλεκτρικό τους (τα περισσότερα είναι σχεδόν δύο τόνοι στην καλύτερη) για ολόκληρα χιλιόμετρα, διότι η μπαταρία τους δυσλειτουργούσε λόγω συνθηκών παγωνιάς.
Η SK On φέρεται να έλαβε σοβαρά υπόψη της όλα τα προβλήματα που ταλανίζουν τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών ανά τον κόσμο. Η κορεατική εταιρεία κατέχει σημαντική εμπειρία, όντας η πάροχος μπαταριών για τις Ford, VW Group και Hyundai.
Για την ακρίβεια, φέρεται να έχει κατασκευάσει την Winter Pro, μία μπαταρία ιόντων λιθίου με υψηλή αντοχή σε συνθήκες παγωνιάς.
Συνήθως, τα EVs έχουν απολέσει έως και το 70% της ενέργειάς τους σε συνθήκες με -20°. Η συγκεκριμένη μπαταρία όμως, φαίνεται πως επεκτείνει τη χωρητικότητα φόρτισης κατά 16% και έχει ενισχυμένη ενεργειακή πυκνότητα της τάξης του 19%.
Η SK On συζητάει ήδη με αυτοκινητοβιομηχανίες για την διάθεση αυτών των νέων μπαταριών οι οποίες και θα φορτίζονται ταχύτερα και θα είναι πιο ανθεκτικές στο βαρύ κρύο.
Βέβαια, όλα τα παραπάνω μένει να αποδειχθούν στην πράξη. Ακόμα και να ισχύουν κατά γράμμα, θα περάσει κάποιος καιρός μέχρις ότου οι καινοτόμες αυτές μπαταρίες της SK On να μπουν σε μοντέλο παραγωγής.
Μέχρι τότε, οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών πρέπει να οπλιστούν με περίσσεια υπομονής τους βαριούς χειμώνες.