Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Volkswagen: Ασύρματη φόρτιση ηλεκτρικών και νέα υλικά

Ελλάδα 22:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Volkswagen: Ασύρματη φόρτιση ηλεκτρικών και νέα υλικά

ΝΕΑ

Volkswagen: Ασύρματη φόρτιση ηλεκτρικών και νέα υλικά

ΝΕΑ

Oι άνθρωποι της Volkswagen στις ΗΠΑ πειραματίζονται ώστε να καταφέρουν να κάνουν πιο εύκολη και γρήγορη τη διαδικασία φόρτισης των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της.

Advertisement
Advertisement

Η ασύρματη φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών, όπως ένα smartphone, είναι μια παροχή η οποία έχει γίνει δεκτή, ίσως και απαραίτητη για κάποιους.

Στην Αυτοκινητοβιομηχανία, η ανάπτυξη της σχετικής τεχνολογίας είναι σε πρώιμο στάδιο ακόμα. Όμως, δεν σταματά η προσπάθεια, όπως αποδεικνύουν τα στελέχη της Volkswagen στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Knoxville, στην αμερικανική πολιτεία του Τενεσί.

Όπως ανακοινώθηκε, εξελίσσουν ένα σύστημα το οποίο διαθέτει επιφάνεια επιστρωμένη με καρβίδιο του πυριτίου. Αυτό, θα λειτουργεί ως εναλλάκτης για να μετατρέπει την αρχική ισχύ των 6,6 kW σε 120 kW για να επιταχύνεται η φόρτιση των μπαταριών του οχήματος σε συντομότερο χρονικό διάστημα.

Advertisement
Advertisement

Μάλιστα, τα στελέχη της Volkswagen δηλώνουν ότι πρόθεσή τους είναι να το εξελίξουν ώστε να φτάσει η ισχύς φόρτισης ως και τα 300 kW.

Εκτός από αυτό, πειραματίζονται και με τη δημιουργία νεών υλικών τα οποία θα είναι οικολογικά, ανθεκτικά και ελαφριά κατά το δυνατόν. Αυτά θα έχουν βάση το ανακυκλωμένο χαρτί και με την τεχνική θερμής συμπίεσης ενισχύονται με ίνες άνθρακα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο στο αμάξωμα ενός οχήματος όσο και στο εσωτερικό του.

Advertisement

Το νέο υλικό που προκύπτει είναι εύκολο στη διαμόρφωσή του και μπορεί να παραχθεί και σε ό,τι χρώμα ή συνδυασμό χρωμάτων επιθυμεί κάποιος. Μάλιστα, όπως ανακοινώθηκε, αυτό έχει χρησιμοποιηθεί ήδη στο πλαίσιο της πίσω πόρτας του Atlas, ενός SUV μοντέλου της Volkswagen το οποίο διατίθεται στην Κίνα και στις; ΗΠΑ.

Όπως δηλώνουν τα στελέχη της γερμανικής εταιρείας, το υλικό αυτό είναι κατά 35% ελαφρύτερο από το εάν χρησιμοποιούταν μέταλλο για την ίδια επιφάνεια.

Advertisement

Τέλος, με την ανάπτυξη νέων αλγορίθμων το καινούργιο υλικό θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στη δημιουργία τμημάτων του αυτοκινήτου μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης.

Με τη χρήση των νέων αλγορίθμων και ισχυρών ηλεκτρονικών υπολογιστών, είναι εφικτή η διαμόρφωση της κυτταρικής δομής του υλικού η οποία θα επιτρέπει να είναι ελαφρύ και αρκετά ανθεκτικό.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: VW Amarok 2.0 TDI 4Motion
Πόσα είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Αστυπάλαια;
«Καιγόμαστε!»: Δραματική δήλωση του προέδρου της VW