Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Toyota: Παίζει τα ρέστα της με τα νέα Aygo και Yaris Cross

Ελλάδα 2:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Toyota: Παίζει τα ρέστα της με τα νέα Aygo και Yaris Cross

ΝΕΑ

Toyota: Παίζει τα ρέστα της με τα νέα Aygo και Yaris Cross

ΝΕΑ

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής θέλει να εδραιώσει περαιτέρω την παρουσία του στην ευρωπαϊκή αγορά, κάτι που πιστεύει πως θα πετύχει με τα δύο ολοκαίνουρια μοντέλα του που αναμένονται.

Advertisement
Advertisement

Την ίδια ώρα που η Toyota μετράει τις πληγές της από την έλλειψη ημιαγωγών, οι διοικούντες της μάρκας αναζητούν τρόπους να ενισχύσουν περαιτέρω την παρουσία της μάρκας στην Ευρώπη.

Πολιορκητικός κριός θα είναι δύο compact crossover: Το πολυαναμενόμενο Toyota Yaris Cross που προσβλέπει να κυριαρχήσει στην αγορά των B-SUV και ο διάδοχος του Aygo, ο οποίος θα δραστηριοποιηθεί στο A-SUV με όπλο του τη φρέσκια εμφάνιση και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στο υπερυψωμένο «αδερφάκι» του Yaris, κάτι που επιβεβαίωσε και σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Europe, Matthew Harisson: «Το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξής μας έρχεται από το λανσάρισμα του Yaris Cross».

Advertisement
Advertisement

Yaris Cross

Πρόκειται για το πρώτο ευρωπαϊκό «μικρό» SUV του Ιάπωνα κατασκευαστή και θα παράγεται στη γραμμή συναρμολόγησης της γαλλικής πόλης Βαλενσιέν δίπλα στο «κλασικό» Yaris. Αμφότερα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα “GA-B”, αλλά το Cross έχει αυξημένες διαστάσεις, συνδράμοντας στην ευρυχωρία του εσωτερικού.

Advertisement

Η βασική έκδοση κινείται από 3κύλινδρο 1.500αρη βενζινοκινητήρα 125 ίππων, συνεργαζόμενος με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο CVT. Διαθέσιμος είναι και υβριδικός κινητήρας των 1.500 κ.εκ. που παράγει 116 ίππους και προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο e-CVT, είτε με κίνηση στους εμπρός είτε στους τέσσερις τροχούς.

Aygo

Advertisement

Αναφορικά με το Aygo, αυτό αναμένεται προς τα τέλη του τρέχοντος έτους. Η πρωτότυπη εκδοχή του μοντέλου παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2021 υπό την κωδική ονομασία “Aygo X Prologue” και αποκόμισε ιδιαίτερα θετικά σχόλια χάρη στη μυώδη εμφάνισή και τη μοντέρνα αύρα της.

Όπως και τo Yaris, θα βασίζεται στην πλατφόρμα GA-B (θα είναι ελαφρώς πιο κοντή), και θα παράγεται στο εργοστάσιο της μάρκας στo Kolin της Τσεχίας. Αναλυτικές πληροφορίες για το σύστημα πρόωσης δεν είναι διαθέσιμες, αλλά γνωρίζουμε πως θα έχει τουλάχιστον έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ., πλαισιωμένο είτε από μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, είτε με αυτόματο CVT.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ελλάδα: Πόσα και ποια αυτοκίνητα αγοράζουμε;
Toyota Yaris: Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021
Συγκριτικό: Hyundai i30 1.0T 48V Hybrid 7-DCT vs Toyota Corolla Hybrid