Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Toyota Century έγινε κάμπριο για χάρη των Sumo!

Ελλάδα 3:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το Toyota Century έγινε κάμπριο για χάρη των Sumo!

ΝΕΑ

Το Toyota Century έγινε κάμπριο για χάρη των Sumo!

ΝΕΑ

Ένα από τα πιο εμβληματικά και με διαφορά το πιο ακριβό μοντέλο της Toyota δέχθηκε σημαντικές τροποποιήσεις για να μετακινεί παλεστές Sumo.

Advertisement
Advertisement

Ενώ όλος ο κόσμος της Αυτοκίνησης είχε στραμμένο το βλέμμα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, η Toyota αποκάλυψε μία νέα εκδοχή του πολυτελούς της SUV, Century.

Κανείς δεν περίμενε πως η ιαπωνική εταιρεία θα έμπαινε στη διαδικασία να τροποποιήσει τόσο έντονα ένα από τα πιο εμβληματικά της μοντέλα, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για αυτό με την μεγαλύτερη αξία.

Το αίτημα ενός πρώην παλαιστή Sumo όμως, καθώς και το γεγονός πως ήθελε να αποτελέσει μέρος της επετείου των 100 χρόνων Sumo τους έκανε να αφήσουν στην άκρη τις προκαταλήψεις.

Advertisement
Advertisement

Ο πρώην παλαιστής ζήτησε από την Toyota ένα αυτοκίνητο που θα προσφερόταν ως το αυτοκίνητο για τον γύρο του θριάμβου των μελλοντικών πρωταθλητών Sumo.

Βλέποντάς το για αρχή εξωτερικά, τα χαμηλά μέρη του αμαξώματος είναι πανομοιότυπα με το εργοστασιακό Century, αλλά οι κολόνες και η οροφή έχουν αφαιρεθεί ώστε να μετατραπεί σε ένα 5θυρο κάμπριο. Το λευκό είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στον χρωματισμό του, ενώ η καμπίνα έχει μία επένδυση σε κρεμώδες λευκό.

Advertisement

Συνεχίζοντας με το εξωτερικό ντιζάιν, οι μηχανικοί της Toyota έπρεπε να κάνουν το καλύτερό τους για να προσαρμόσουν το αμάξωμα και τους χώρους εντός ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει το Century δύο αθλητές Sumo. Το αμάξωμα έχει επεκταθεί και η ανάρτηση είναι σαφώς πιο ανθεκτική, για να μπορεί να αντέχει το μεγάλο έξτρα βάρος.

Στο πίσω μέρος της καμπίνας, παρατηρείται ένα κάθισμα σαν μικρό καναπεδάκι, όπου πρόκειται οι Ιάπωνες παλαιστές να κάθονται κατά τη διάρκεια του γύρου θριάμβου. Η τροποποίηση αυτή έγινε κυρίως, για να έχουν αρκετό χώρο για τα πόδια τους, τα οποία στέκονται στο υπερυψωμένο δάπεδο.

Advertisement

Η Toyota δεν έκανε καμία αλλαγή κάτω από το καπό του εμβληματικού της SUV. Ο V6 των 3,5 λίτρων παραμένει και σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα του συστήματος plug-in hybrid αποδίδει 406 ίππους.

Το σύστημα E-Four Advanced φροντίζει για την κατανομή της ροπής και στους τέσσερις τροχούς και συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο e-CVT της Toyota.

Advertisement

Η μπαταρία εξασφαλίζει περίπου 70 χιλιόμετρα αυτονομία από μόνη της, εφόσον ο χρήστης επιλέξει να κινείται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα.

Έτσι, το Toyota Century Convertible θα είναι το επίσημο αυτοκίνητο για τον γύρο θριάμβου των επόμενων πρωταθλητών Sumo.

Η τιμή του δεν έχει γνωστοποιηθεί προς το παρόν, αλλά αφού το εργοστασιακό κοστίζει περίπου 158.000 ευρώ, μάλλον αυτή η τροποποιημένη έκδοση δε θα είναι και πολύ… φθηνή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Toyota GR Yaris
Στο αίμα της Toyota κυλά βενζίνη (τα ηλεκτρικά ας περιμένουν…)
Η Toyota βελτίωσε το bZ4X