Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το νέο Radford Featherweight Type 62-2 πάει Pikes Peak

Ελλάδα 15:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το νέο Radford Featherweight Type 62-2 πάει Pikes Peak

ΝΕΑ

Το νέο Radford Featherweight Type 62-2 πάει Pikes Peak

ΝΕΑ

Η Radford Motors δημιούργησε το Featherweight Type 62-2 Pikes Peak Edition για να συμμετέχει στην εφετινή γνωστή ανάβαση των ΗΠΑ.

Advertisement
Advertisement

Η Radford Motors είναι μια εταιρεία την οποία ίδρυσε ο Τζένσον Μπάτον, ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής τής Formula 1, μαζί με τον Αντ Άνστεεντ, γνωστό κατασκευαστή αυτοκινήτων και τηλεπαρουσιαστή, και τον Ρότζερ Μπελ, επιχειρηματία και πρώην τραγουδιστή.

Η εταιρεία συνεργάζεται με τη Lotus και χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη της για τα αυτοκίνητά της. Το πρόσφατο δημιούργημά τους είναι το Featherweight Type 62-2 «Pikes Peak Edition», μια ειδική έκδοση του μοντέλου Type 62-2 της Radford Motors.

Με αυτή, η εταιρεία θα συμμετέχει στην εφετινή ανάβαση του Pikes Peak που θα πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου. Οδηγός θα είναι ο Τάνερ Φούστ,  ένας γνωστός Αμερικανός οδηγός αγώνων και τηλεπαρουσιαστής ο οποίος γνωρίζει καλά τη διαδρομή.

Advertisement
Advertisement

Το Featherweight Type 62-2 «Pikes Peak Edition» δεν είναι απλώς ένα Type 62-2 –το μοντέλο παραγωγής– με τις απαραίτητες μετατροπές και τις επιπλέον αεροδυναμικές προσθήκες  στο αμάξωμά του οι οποίες εξασφαλίζουν την σταθερότητα του αυτοκίνητου και την πρόσφυση των τροχών σε όλο το μήκος της διαδρομής.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, το Featherweight Type 62-2 «Pikes Peak Edition» έχει εξελιχθεί εξαρχής ως αγωνιστικό όχημα. Το πλαίσιό του είναι από ανθρακονήματα, όταν αυτό του μοντέλου παραγωγής είναι αλουμινένιο.

Advertisement

Τα εμπρός και πίσω υποπλαίσια έχουν αλλάξει και είναι αυτά που χρειάζονται για την περίσταση, ενώ ο οδηγός κάθεται στο κέντρο του εσωτερικού.

Advertisement

Όπως έγινε γνωστό, ο V6 μηχανικά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας 3,5 λίτρων αποδίδει πλέον 710 ίππους έναντι των 614 ίππων τού Type 62-2 παραγωγής.

Τέλος, το βάρος τού αγωνιστικού οχήματος είναι 861 κιλά, δηλαδή κατά 200 κιλά μικρότερο από αυτό του μοντέλου παραγωγής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
O Jenson Button με το «γυμνό» Radford σε πίστα (+video)
Η εντυπωσιακή επιστροφή του John Player Special
Στο Pikes Peak δοκιμάζει η KTM το 890 SMT (+video)

Advertisement