Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Η εντυπωσιακή επιστροφή του John Player Special

  • newsautoteam

Το Radford 62-2 με την εμφάνιση που παραπέμπει στις αγωνιστικές Lotus του παρελθόντος με τα γραφικά John Player Special, είναι πραγματικά ξεχωριστό και προκαλεί ανατριχίλες στους λίγο μεγαλύτερους ηλικιακά.

Στο Goodwood Revival σε λίγες μέρες, θα κάνει ντεμπούτο το Radford 62-2 που είναι εμπνευσμένο από την αγωνιστική Lotus Type 62.

Η περιορισμένη παραγωγή του 62-2, με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο Goodwood Revival. Μόλις τα 12 από τα 62 που σκοπεύει να κατασκευάσει η Radford, θα είναι βαμμένα στα χρώματα της John Player Special με τα οποία η εμφάνιση του αυτοκινήτου γίνεται ακόμα πιο ιδιαίτερη.

Ειδικά για όσους έχουν «προλάβει» τα γραφικά της John Player Special πάνω στα αγωνιστικά της Lotus, η εμφάνιση του μοντέλου της Radford το κάνει πραγματικά ιδιαίτερο. Η σύγχρονη εκδοχή της Radford έχει τη βάση της στις ΗΠΑ, αναβιώνοντας την αρχική που είχε ιδρυθεί το 1948 στη Βρετανία.

Η σύγχρονη Radford, είναι μια εταιρεία που έχει οικονομικές και όχι μόνο «πλάτες» από τον Jenson Button, τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1, ο οποίος συνεργάζεται για τις ανάγκες της νέας του επιχειρηματικής δραστηριότητας με τον σχεδιαστή Mark Stubbs και τον παρουσιαστή εκπομπών αυτοκινήτου της τηλεόρασης, Anthony Anstead.

Το Radford 62-2 θα είναι πιστό στο αρχικό μοντέλο της δεκαετίας του ‘60, με ύψος 1.133 χιλιοστά, φαρδιές καμάρες τροχών και αεραγωγούς στο πλάι. Οι προδιαγραφές που θα έχουν στη διάθεσή τους όσοι θελήσουν να το παραγγείλουν, είναι τρεις: «Classic», «John Player Special» και «Gold Leaf».

Καθεμία από αυτές είναι εμπνευσμένη από αντίστοιχη ιστορική αγωνιστική Lotus. Ο κινητήρας του μοντέλου είναι turbo V6 3,5 λίτρων και προέρχεται από την Toyota (είναι κοινός με αυτόν που χρησιμοποιεί η Lotus στην Emira). Η μετάδοση θα γίνεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.

Στη «βασική» –Classic– έκδοση του 62-2, ο κινητήρας αποδίδει 430 ίππους, ενώ στην έκδοση Gold Leaf, με ορισμένες επεμβάσεις στον κινητήρα, (διαφορετικά έμβολα, εκκεντροφόρους και άλλη ECU) η απόδοση αναμένεται να φτάνει τους 500 ίππους. Αυτές είναι όμως όλες κι όλες οι λεπτομέρειες που έχουν μέχρι στιγμής κυκλοφορήσει για το μοντέλο.

Το John Player Special, όμως θα είναι αυτό που θα εμφανίζει την υψηλότερη απόδοση ανάμεσα στα τρία, με ισχύ που θα φτάνει τους 600 ίππους και αναλογία κιλών ανά ίππων κοντά στο 1:1. Η έκδοση αυτή θα διαφέρει και σε ότι έχει να κάνει με την αισθητική, με μεγαλύτερο μπροστινό άνοιγμα και τονισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πίσω.

Η Radford ισχυρίζεται ότι το 62-2 θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε καθημερινή βάση, καθώς εκτός όλων των άλλων, είναι εξοπλισμένο με σύγχρονη τεχνολογία σε όλους τους τομείς. Εικόνα από το εσωτερικό του δεν υπάρχει ακόμα αλλά πέραν του άνετου χώρου για τους δύο επιβάτες, η εταιρεία λέει πως θα υπάρχει και αρκετός διαθέσιμος χώρος για αποσκευές.

Η παραγωγή του είναι προγραμματισμένη να αρχίσει πριν αλλάξει ο χρόνος (2021) και οι παραδόσεις στους πρώτους πελάτες, αναμένονται να αρχίσουν μέσα στο 2022. Τιμές και άλλες «πρακτικές» λεπτομέρειες για το 62-2 δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά με δεδομένη την περιορισμένη παραγωγή του, το κόστος απόκτησης δεν θα είναι μικρό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τέσσερα νέα ηλεκτρικά από τη Lotus
H Lotus 62 πηγή έμπνευσης για το αυτοκίνητο του Jenson Button
Δεν θα πιστεύετε ποιο μοντέλο κρύβεται κάτω από αυτό το ρετρό αγωνιστικό

 

 

 

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto