To Mercedes Unimog με κινητήρα υδρογόνου!
ΝΕΑTo Mercedes Unimog με κινητήρα υδρογόνου!
ΝΕΑΤο εμβληματικό και αειθαλές Unimog της Mercedes-Benz συνεχίζει και στη νέα εποχή της Αυτοκίνησης. Όχι ως ηλεκτροκίνητο αλλά διατηρώντας τον θερμικό κινητήρα του.
Είναι ένα από τα πιο ικανά οχήματα εκτός δρόμου και αυτό που καλείται να κάνει τη δουλειά όταν δυσκολέψει πολύ η κατάσταση. Το Unimog κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην κατηγορία των καθαρόαιμων 4×4 και η Mercedes-Benz φροντίζει να διατηρεί τον μύθο του.
WHAT CAR
Αυτή τη φορά, το μοντέλο έρχεται στην επικαιρότητα για την τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε σε αυτό. Συγκεκριμένα, οι άνθρωποι της Daimler Truck μετασκεύασαν ένα Unimog U 430 ώστε ο θερμικός κινητήρας του να μπορεί να λειτουργεί με υδρογόνο.
Το αυτοκίνητο δοκιμάζεται πειραματικά για να διαπιστωθεί κατά πόσο είναι εφικτή και αποτελεσματική η χρήση του συγκεκριμένου τύπου καυσίμου και σε επαγγελματικά οχήματα, πέραν των επιβατικών.
Το εν λόγω Unimog χρησιμοποιείται από την υπηρεσία συντήρησης του αυτοκινητόδρομου μεταξύ των πόλεων Μπάμπεργκ και Μπαϊρόιτ, στα δυτικά της Γερμανίας. Συγκεκριμένα, διαθέτει εξοπλισμό για την κοπή και απομάκρυνση χόρτων στην άκρη αυτού, όπως μπορούμε να δούμε στις φωτογραφίες.
Το Unimog U 430 έχει πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 7.698 κ. εκ. ο οποίος αποδίδει 299 ίππους και μέγιστη ροπή 1.200 Nm (με τη χρήση ντίζελ, φυσικά). Από τη γερμανική εταιρεία ανακοινώθηκε ότι μετά τις απαραίτητες τροποποιήσεις για να μπορεί να μπορεί να λειτουργήσει με πεπιεσμένο υδρογόνο, η μέγιστη ισχύς του είναι 294 ίπποι -δηλαδή, η διαφορά είναι ελάχιστη- και μέγιστη ροπή του φτάνει τα 1.000 Nm.
Το αυτοκίνητο διαθέτει πίσω από την καμπίνα των επιβατών δύο δοχεία τα οποία μπορούν να αποθηκεύσουν σε υψηλή πίεση συνολικά 14 κιλά υδρογόνου. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, αυτή η ποσότητα δεν διαρκεί πολύ για τον επαγγελματικό χαρακτήρα του οχήματος.
Όμως, σκοπεύουν να αυξήσουν την αποθηκευτική ικανότητά του πρωτότυπου Unimog για να αυξηθεί αντίστοιχα και η αυτονομία του μέχρι τον ανεφοδιασμό του.
Όσοι το έχουν οδηγήσει αναφέρουν ότι τώρα ο κινητήρας του είναι πιο αθόρυβος απ’ ό,τι όταν λειτουργούσε με πετρέλαιο κίνησης και ότι δεν υπάρχουν προβλήματα στην εκτέλεση των εργασιών που καλείται να πραγματοποιήσει το όχημα.
Στην εταιρεία υποστηρίζουν ότι θα συνεχίσουν τις δοκιμές εξέλιξης καθώς θεωρούν ότι οι θερμικοί κινητήρες που θα λειτουργούν με υδρογόνο ως καύσιμο μπορούν να είναι μια εύλογη, συμπληρωματική λύση για οχήματα ειδικού σκοπού.
Ωστόσο, σκοπός τους είναι να συνεχίσουν την έρευνα και την εξέλιξη ηλεκτρικών οχημάτων με κυψέλες καυσίμου, για να χρησιμοποιούν το υδρογόνο για την παραγωγή ενέργειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Που μπορεί να φτάσει ένα Mercedes Unimog; (+video)
Η χλιδή αυτής της Mercedes-Maybach Pullman δεν έχει ηλικία, μόνο τιμή!
Βόλτες με το απόλυτο off road όχημα