Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το κινέζικο Panda στην πιο extreme εκδοχή του

Ελλάδα 16:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το κινέζικο Panda στην πιο extreme εκδοχή του

ΝΕΑ

Το κινέζικο Panda στην πιο extreme εκδοχή του

ΝΕΑ

Η Geometry, μια θυγατρική της Geely, τοποθέτησε ακόμα και πλαστική σκάλα στο μικροσκοπικό EV, για να του δώσει περισσότερο μπόι.

Advertisement
Advertisement

Η νέα παραλλαγή του Panda urban EV ανταλλάσσει τη χαριτωμένη εμφάνιση με αισθητικές πινελιές εμπνευσμένες από το δρόμο, στέλνοντας δονήσεις στο Ford Bronco, παρά την αξιοσημείωτη διαφορά μεγέθους μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.

Σε σύγκριση με το τυπικό Geely Panda, που έκανε το ντεμπούτο του τον Δεκέμβριο του 2022, η έκδοση Knight έχει πολλά επανασχεδιασμένα εξαρτήματα στο εξωτερικό, δημιουργώντας μια αίσθηση off road.

Η νέα όψη διατηρεί τους στρογγυλούς προβολείς LED, αν και είναι πλέον ενσωματωμένοι σε μια μάσκα φινιρισμένη σε άβαφο πλαστικό, ακριβώς όπως οι προφυλακτήρες και οι φαρδύτερες προεκτάσεις των φτερών.

Advertisement
Advertisement

Τα σημεία ανάκτησης, οι λαβές του καπό, οι ράγες οροφής, η πλαϊνή σκάλα και η πίσω αεροτομή βοηθούν το EV να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο, χάρη στις πράσινες πινελιές.

Η Geely πρόσθεσε επίσης μια νέα σχεδίαση πέντε ακτίνων για τις ζάντες αλουμινίου, που διατηρούν την ίδια μικρή διάμετρο.

Οι μικροσκοπικοί τροχοί, σε συνδυασμό με την κανονική απόσταση από το έδαφος «δυσκολεύονται» να δικαιολογήσουν την εμφάνιση crossover, που προφανώς επιλέχθηκε για λόγους εντυπωσιασμού.

Advertisement

Τα πρόσθετα κάνουν το Panda Knight ελαφρώς μακρύτερο, φαρδύτερο και ψηλότερο σε σύγκριση με το χαριτωμένο αδερφάκι του. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι αρκετά μικρό με μήκος 3.135 mm , πλάτος 1.565 mm  και ύψος 1.655 mm, με το ίδιο μεταξόνιο 2.015 mm.

Advertisement

Παρά το μικροσκοπικό αποτύπωμα, το εσωτερικό μπορεί να φιλοξενήσει έως και τέσσερις επιβάτες, με τον χώρο αποσκευών να αυξάνεται στα εντυπωσιακά 800 λίτρα, όταν τα πίσω καθίσματα είναι αναδιπλωμένα.

Η Geely τοποθέτησε στο Panda Knight τον ισχυρότερο διαθέσιμο ηλεκτροκινητήρα στη γκάμα των αστικών EV, που παράγει 40 ίππους και 110 Nm ροπής. Ομοίως, επέλεξαν τη μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 17,03 kWh, η οποία είναι καλή για ηλεκτρική αυτονομία 200 χιλιομέτρων.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ίλον Μασκ: «Τα Tesla πρέπει να γίνουν καλύτερα από τα κουτάκια αναψυκτικών»!
Πρόβλημα παραγωγής στην Toyota
Το Μετρό εξαπλώνεται Δυτικά