Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Το Jogger είναι το ασφαλέστερο Dacia

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης (km@carmgz.gr)

Οι ιθύνοντες της Dacia, ισχυρίζονται πως παρά τη χαμηλή επίδοση του μοντέλου στις δοκιμασίες του Euro NCAP, το Jogger είναι το ασφαλέστερο μοντέλο που έχει κατασκευάσει η εταιρεία στην ιστορία της.

Η είδηση προκύπτει από μια διαδικτυακή παρουσίαση στην οποία το newsauto.gr είχε τη χαρά να παρακολουθήσει.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης αυτής, οι εκπρόσωποι της Dacia υπογράμμισαν τη διάθεση της εταιρείας να παραμείνει πιστή στο δόγμα της παραγωγής προσιτά οικονομικών αυτοκινήτων, ενώ την ίδια στιγμή τα προϊόντας της θα εμφανίζουν όλο και περισσότερη ευελιξία απέναντι στις σύγχρονες ανάγκες μετακίνησης. Στο πλαίσιο της παρουσίασης αυτής που περιλάμβανε εκτενείς αναφορές στους τομείς αξιολόγησης αλλά και εξέλιξης του νέου Jogger, οι ιθύνοντες της εταιρείας υπογράμμισαν κατ’ επανάληψη πως το νέο μοντέλο είναι το ασφαλέστερο στην ιστορία της Dacia.

Το θέμα ενέσκηψε από την πρόσφατη αξιολόγηση του μοντέλου από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP, που βαθμολόγησε τη συνολική επίδοση του μοντέλου με ένα αστέρι (με το άριστα να είναι τα 5 αστέρια). Στην πραγματικότητα, από τις εγκαταστάσεις του Euro NCAP δεν έχει περάσει το νέο Jogger και η βαθμολογία που έχει απονεμηθεί στο μοντέλο, έχει προκύψει με βάση τις δοκιμές πρόσκρουσης του Dacia Sandero Stepway, με το οποίο το νέο μοντέλο μοιράζεται το πλαίσιο. Από εκεί και πέρα, έχει γίνει κάποια προσαρμογή στην αξιολόγηση και τη βαθμολογία κάθε κατηγορίας που εξετάζεται από τον Euro NCAP, για να προκύψει το τελικό αποτέλεσμα (που δεν είναι και τόσο κολακευτικό για το Jogger).

Είναι απορίας άξιο το γιατί έχει προχωρήσει ο Euro NCAP σε μια τέτοια διαδικασία αξιολόγησης, χωρίς στην πραγματικότητα να έχει περάσει το αυτοκίνητο από τις διαδικασίες αλλά να αξιολογείται με βάση την επίδοση ενός παλιότερου μοντέλου. Αυτό είναι και το βασικό επιχείρημα των ανθρώπων της Dacia, οι οποίοι ισχυρίζονται πως το Jogger είναι το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στην ιστορία της μάρκας, μια και έχει όλες εκείνες τις αναβαθμίσεις που προστάζει η εποχή. Σημαντικό ρόλο στη χαμηλή βαθμολογία, έπαιξε και το γεγονός πως το 7θέσιο Jogger δεν διαθέτει ειδοποίηση για τη χρήση των ζωνών ασφαλείας στα καθίσματα της τρίτης σειράς.

Ο Marc Suss, αντιπρόεδρος μηχανικής της Dacia, δήλωσε σχετικά πως «αυτό είναι το αποτέλεσμα των επιλογών μας. Δεν εφαρμόσαμε σύστημα υπενθύμισης ζώνης ασφαλείας στην τρίτη σειρά, επειδή όταν ο κάτοχος θέλει να αφαιρέσει τα καθίσματα, θα πρέπει να αποσυνδέσει και να επανασυνδέσει κάποιες ηλεκτρονικές επαφές. Ούτως ή άλλως, τη συγκεκριμένη επιλογή την κάναμε γιατί μιλάμε για ένα στοιχείο εξοπλισμού που δεν το θεωρούμε ουσιαστικό. Κάναμε την επιλογή να διατηρήσουμε λίγο πιο απλή τη χρήση του αυτοκινήτου για τους πελάτες μας. Κάθε φορά που παρουσιάζουμε ένα νέο αυτοκίνητο στην αγορά, είναι το ασφαλέστερο Dacia όλων των εποχών».

Για την πάλαι ποτέ ρουμανική εταιρεία, η απόφαση να μην εφοδιάσει το αυτοκίνητο με στοιχεία που θα ανέβαζαν το κόστος, είναι καίριας σημασίας. Ο Lionel Jaillet, αντιπρόεδρος της Dacia στον τομέα της προϊοντικής απόδοσης, ανέφερε πως «είμαστε σε διαρκή επαφή με τα αιτήματα των πελατών. Η νοοτροπία της Dacia είναι να προχωράει με τα απαραίτητα, καθώς απευθύνεται σε κόσμο που αναζητά περισσότερη απλότητα και λιτότητα. Η πρόκλησή μας είναι να επαναπροσδιορίσουμε τα βασικά στοιχεία της κατηγορίας C-SUV, η οποία είναι μια τεράστια κατηγορία. Πιστεύουμε ότι έχουμε μια καλή συνταγή για να διακριθούμε σε αυτό το κομμάτι της αγοράς». Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ρητά ξεκαθαρίστηκε πως τα σπορ και τα πολυτελή αυτοκίνητα, δεν είναι μέσα στα πλάνα της εταιρείας για το εγγύς μέλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Renault και Dacia με LPG: Γιατί το υγραέριο είναι η απόλυτη λύση
Dacia Sandero Stepway LPG: Το πιο οικονομικό crossover της αγοράς
Dacia Jogger: Όσα πρέπει να ξέρεις για το 7θέσιο SUV (video)

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto