Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Το ηλεκτρικό roadster της RBW

Ελλάδα 13:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το ηλεκτρικό roadster της RBW

Mobility

Το ηλεκτρικό roadster της RBW

Mobility

Αν σας θυμίζει κάτι, μην αναρωτιέστε: Η RBW ειδικεύεται στις «ηλεκτρικές αναγεννήσεις» μοντέλων και τώρα μόλις αποκάλυψε το ολοκληρωμένο project της, που είναι η ηλεκτρική εκδοχή του MGB.

Advertisement
Advertisement

H RBW είναι μια εταιρεία που έχει έδρα στη Βρετανία και ειδικεύεται στην «αναγέννηση» κλασικών αυτοκινήτων, διατηρώντας το στυλ αλλά με απόλυτα σύγχρονες λύσεις σε ότι έχει να κάνει με τους κινητήρες και τα συστήματα μετάδοσης.

Τι πιο σύγχρονο λοιπόν, από την παρουσίαση του κλασικού MGB roadster, στην ηλεκτρική του εκδοχή, που μπορεί να μη βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τις επιδόσεις του, έχει όμως όλες τις χάρες ενός σύγχρονου ηλεκτρικού αυτοκινήτου και μπορεί να το χρησιμοποιεί κανείς για τις καθημερινές του μετακινήσεις. Προφανώς εμπνευσμένο από το MGB Roadster της δεκαετίας του 1960, το RBW EV Roadster παίρνει το κλασικό σχεδιασμό του διαχρονικού σπορ αυτοκινήτου της πάλαι ποτέ κραταιάς MG και το βελτιώνει για να είναι9 σύννομο προς τις επιταγές του σύγχρονου τρόπου ζωής. Κάτω από το ολοκαίνουργιο αμάξωμα της British Motor Heritage, βρίσκεται ένα πατενταρισμένο σύστημα μετάδοσης ισχύος που έχει αναπτύξει η RBW τα τελευταία τρία χρόνια.

Advertisement
Advertisement

Η RBW συνεργάστηκε με την Continental Engineering Services (CES) και την Zytek Automotive, που είναι δύο από τις σημαντικότερες εταιρείες οι οποίες δίνουν το παρόν με τις τεχνολογίες τους, στο απαιτητικό πρωτάθλημα της Formula E. Ακολουθώντας το όραμα του ιδρυτή της RBW, Peter Swain, δημιούργησαν ένα όχημα με την αισθητική γοητεία ενός κλασικού αυτοκινήτου αλλά με τη σύγχρονη ηλεκτρομηχανική. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Peter Swain, είπε για το μοντέλο: «Το κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σύστημα μας τοποθετεί τον ηλεκτρικό κινητήρα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και την τεχνολογία μπαταρίας ιόντων λιθίου Hyperdrive Innovation κάτω από το εμπρός καπό. Έτσι επιτυγχάνουμε απόλυτα ισορροπημένη κατανομή βάρους. Αυτό όχι μόνο δίνει στον οδηγό πολύ καλύτερο χειρισμό του αυτοκινήτου, διατηρώντας και την αίσθηση του σπορ αυτοκινήτου αλλά προσφέρει επίσης και τη μέγιστη απόδοση της μπαταρίας. Αυτό που είναι ακόμα πιο συναρπαστικό για εμάς είναι ότι το σύστημα RBW και η αρχιτεκτονική μπορούν να εγκατασταθούν σε άλλα αμαξώματα, όπως αυτό του Austin Healey, της Jaguar E-Type, του Mini και πολλά άλλα».

Η παραγωγή των 30 μονάδων του αυτοκινήτων που θα πωληθούν αρχικά, αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2021 με τιμές που ξεκινούν 98.840 ευρώ (προ φόρων). Το κόστος πάντως, είναι μάλλον «τσιμπημένο» για ένα roadster με αμίμητο μεν στυλ, αλλά και επιδόσεις πολύ κάτω του αναμενόμενου. Πιο συγκεκριμένα, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 95 ίππους που αρκούν για να φτάσει το μοντέλο τα 100 χλμ./ώρα σε 9,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 130 χλμ./ώρα. Η αυτονομία που ανακοινώνει η κατασκευάστρια εταιρεία, είναι 260 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση, την οποία μπορεί να πετύχει κανείς με 8 ώρες σύνδεσης σε οικιακό ρεύμα.

Advertisement

Δείτε ακόμα:

Advertisement

Νέες συλλεκτικές Aston Martin Zagato

Δημοπρασία για ένα σπάνιο Ford GT

Τιμή- ρεκόρ για την αυθεντική Mustang Bullit

Advertisement