Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 N θα ντριφτάρει ατελείωτα!

Ελλάδα 5:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 N θα ντριφτάρει ατελείωτα!

ΝΕΑ

Το ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 N θα ντριφτάρει ατελείωτα!

ΝΕΑ

Το νέο σπορ μοντέλο της Hyundai θα διαθέτει ένα ειδικό προφίλ οδήγησης, προσφέροντας μία εμπειρία που μέχρι πρότινος τη συναντούσαμε μόνο σε συμβατικά μοντέλα.

Advertisement
Advertisement

Η επιλογή οδήγησης Torque Kick Drift όπως έχει ονομαστεί από τους Κορεάτες, θα βοηθάει τον οδηγό και το αυτοκίνητο να… καίνε λάστιχο, σαν να είναι ένα παραδοσιακό σπορ μοντέλο με χειροκίνητο σασμάν.

Έτσι κι αλλιώς, δεν μιλάμε για ένα συμβατικό μοντέλο από τη Hyundai, αλλά για ένα τετρακίνητο «θηρίο» το οποίο θα αποδίδει 641 ίππους.

Αυτό που θα χαροποιήσει όμως τους απανταχού… ανήσυχους, ακόμα και τους φανατικούς petrolheads, είναι τα νέα στοιχεία του που φέρνουν δυνατότητες τις οποίες δεν τις βρίσκεις αυτή την εποχή σε ένα ηλεκτρικό.

Advertisement
Advertisement

Παραδοσιακά, σε ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο με χειροκίνητο σασμάν, είναι δυνατό να ενεργοποιήσεις και να ελέγξεις τον πίσω άξονα, ελέγχοντας ταυτόχρονα τον συμπλέκτη στη μέση της στροφής και πατώντας σε σταθερό σημείο το γκάζι.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα -ειδικότερα σε ένα τετρακίνητο όπως το Ioniq 5 N- όμως δεν έχουν τέτοιες δυνατότητες, λόγω του μονοτάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η Hyundai ενημέρωσε παρόλα αυτά, ότι θα μπορεί κάποιος στο Ioniq 5 N να χρησιμοποιεί τα paddles του τιμονιού για να προκαλεί τέτοιου είδους συναρπαστική δράση.

Advertisement

Σύμφωνα με τους Κορεάτες, θα μπορείς να ντριφτάρεις με το Ioniq 5 N πιέζοντας ταυτόχρονα τα δύο paddles, μειώνοντας αρκετά τη ροπή στο πίσω άξονα. Έτσι, όταν ο οδηγός αφήσει απότομα τα paddles η ροπή περνά απότομα και πάλι στους πίσω τροχούς προκαλώντας υπερστροφή.

Advertisement

Όλα αυτά, θα μπορεί ο οδηγός να τα απολαύσει έχοντας τον τεχνητό θόρυβο ενός turbo τετρακύλινδρου κινητήρα, μέσω ενός ηχοσυστήματος 10 ηχείων, δύο εκτός και δύο εντός του αυτοκινήτου.

Αυτού του είδους η εξέλιξη πιθανότατα να κάνεις τους enthusiasts και τους petrolheads να νιώσουν άβολα, έως και να… ενοχληθούν με το «ψέμα» που βιώνουν.

Δεν μπορεί βέβαια κανείς να τους κατηγορήσει, όταν έχουν συνηθίσει όχι απλά να ακούν τον αληθινό θόρυβο, αλλά να τον νιώθουν όταν ο θερμικός κινητήρας ανεβάζει στροφές και «τρίζει» το αμάξωμα από κάτω τους.

Advertisement

Η ηλεκτροκίνηση όμως είναι το μέλλον της αυτοκίνησης και το μέλλον είναι όπως πάντα αναπόφευκτο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρώτη επαφή με το Hyundai Ioniq 5 N
Δοκιμή: Hyundai Kona 1.0 120 PS 6MT 48V
Έρχεται το φουτουριστικό Hyundai Ioniq 7