Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Προσιτά ποιοτικά ελαστικά

To Euro 7 θα γίνει λιγότερο αυστηρό;

  • newsautoteam

Οι χώρες της ΕΕ φαίνεται πως συμφωνούν σε μια πιο χαλαρή εκδοχή του Euro 7.

Η Ισπανία παρουσίασε στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας μια νέα, συμβιβαστική πρόταση για το Euro 7, με λιγότερο αυστηρά όρια για τους ρυπαντές πέρα από το CO2 όπως είναι το μονοξείδιο του άνθρακα και τα οξείδια του αζώτου. Μάλιστα και για αυτά που προέρχονται από τα φρένα και τα ελαστικά.

Η Ισπανική πρόταση, πριν συζητηθεί με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και την Επιτροπή πρέπει να εγκριθεί από την υπουργική σύνοδο της ΕΕ που γίνεται σήμερα.

Οι αντιρρήσεις στις προδιαγραφές Euro 7 είναι ιδιαίτερα έντονες και οχτώ χώρες της ΕΕ, μεταξύ των οποίων η Γαλλία και η Ιταλία, έχουν αντιταχθεί ανοιχτά θεωρώντας πως οι κατασκευαστές ήδη είναι υπό πίεση προκειμένου να ανταποκριθούν στην απαγόρευση της πώλησης αυτοκινήτων με συμβατικούς κινητήρες από το 2035.

Επίσης όλοι ανεξαιρέτως οι κατασκευαστές θεωρούν πως το Euro 7 όχι μόνο είναι πολύ ακριβό αλλά και πως τα περιβαλλοντικά οφέλη που περιφέρει είναι στην ουσία αμελητέα.

Χαρακτηριστική είναι η τοποθέτηση του Luca de Meo, CEO του ομίλου της Renault, που είπε πως το Euro 7 θα αποσπάσει την αυτοκινητοβιομηχανία από το να γίνει πλήρως ηλεκτρική και θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να επενδύσουν σε κινητήρες εσωτερικής καύσης που δεν έχουν μέλλον.

Από την πλευράς ο Carlos Tavares, επικεφαλής της Stellantis, δήλωσε πως οι συγκεκριμένες προδιαγραφές θα αυξήσουν σημαντικά τις τιμές των πιο μικρών αυτοκινήτων και θα περιορίσουν την ελευθερία μετακίνησης των οικονομικά πιο ασθενών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Euro 7 είναι «άχρηστο» – Ποιος θα το σταματήσει;
Euro 7: Πόσο είναι τελικά το κόστος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες;
Το Euro 7 θα αυξήσει και άλλο τις τιμές!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ