Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Tο επόμενο βήμα που θα έκανε η NEVS για τη Saab

Ελλάδα 10:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Tο επόμενο βήμα που θα έκανε η NEVS για τη Saab

ΝΕΑ

Tο επόμενο βήμα που θα έκανε η NEVS για τη Saab

ΝΕΑ

Οι Σουηδοί δεν μπορούσαν να δεχτούν ότι η Saab Automobiles δεν υπάρχει πλέον και προσπαθούσαν να βρουν τον τρόπο να την επαναφέρουν στο αυτοκινητικό προσκήνιο.

Advertisement
Advertisement

Η πρόσφατη αποκάλυψη ότι τα στελέχη της NEVS (National Electric Vehicle Sweden) είχαν προσπαθήσει να δημιουργήσουν ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο νέο μοντέλο για την αναβίωση της Saab Automobiles δημιούργησε νοσταλγία.

Όπως έγινε γνωστό, πρώην εργαζόμενοι της σουηδικής εταιρείας δημιούργησαν έξι πρωτότυπα οχήματα με σκοπό την εξέλιξή τους για να προέλθει από αυτά ένα καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

Θυμίζουμε ότι η NEVS, η οποία είναι θυγατρική τής Evergrande -μιας από τις μεγαλύτερες κτηματομεσιτικές εταιρείες της Κίνας- είχε αποκτήσει τη Saab από το 2012, όμως δεν κατάφερε να σταθεί επιχειρηματικά.

Advertisement
Advertisement

Πριν από λίγο καιρό η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε να διακόψει εντελώς τη λειτουργία της και να απολύσει 320 από τους 340 εργαζόμενους της Saab οι οποίοι ανήκαν στο δυναμικό της.

Με την εξέλιξη αυτή δημοσιοποιήθηκαν στοιχεία από το «πρόγραμμα Emily» το οποίο είχε σκοπό να δημιουργήσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Αυτό θα ήταν τετράθυρο και προσδιοριζόταν με την αρχική ονομασία Emily GT.

Ωστόσο, οι σχεδιαστές είχαν κάνει κάποια σκίτσα και για μια ενδεχόμενη cabriolet έκδοσή του (αρχική φωτογραφία). Αυτά, δημοσίευσε σε λογαριασμό του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο Χιράς Ρασάγκι (Hirash Razaghi), επικεφαλής του Τμήματος Εξωτερικού Σχεδιασμού της εταιρείας.

Advertisement

Η συγκεκριμένη έκδοση είχε ονομαστεί GTO και ήταν δίπορτη. Εκτός αυτής, οι σχεδιαστές είχαν δημιουργήσει σκίτσα και για την coupé εκδοχή τού μοντέλου. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά και η ανοιχτή εκδοχή θα μπορούσε να έχει τις μπαταρίες 175 kWh οι οποίες θα έδιναν μια μέγιστη θεωρητική αυτονομία 1.000 χλμ.

Advertisement

Επίσης, όπως και η τετράθυρη έκδοση, θα μπορούσε να διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε τροχό- οι οποίοι θα είχαν μέγιστη συνολική ισχύ 491 ίππους (123 ίππους έκαστος). Επίσης, θα ήταν διαθέσιμη και μια πιο ισχυρή έκδοση, με μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 653 ίππους και μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 2.200 Nm.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μήπως με το Emily θα ξαναδούμε τη Saab; (+video)
Η Polestar στις εγκαταστάσεις της Saab
Ένα Saab με τιμή… Corvette (+video)