To Audi A3 θα αργήσει να γίνει ηλεκτρικό
ΝΕΑTo Audi A3 θα αργήσει να γίνει ηλεκτρικό
ΝΕΑΗ επόμενη γενιά του δημοφιλούς hatchback θα είναι ηλεκτρική αλλά θα λανσαριστεί σε βάθος τετραετίας.
Η Audi θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB του Ομίλου VW, για βασικά ηλεκτρικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρικού διαδόχου του Audi A3, έως το 2027.
WHAT CAR
Το μόνο Audi που βασίζεται, επί του παρόντος, στην MEB είναι το μεσαίου μεγέθους crossover Audi Q4 E-tron και τα ερωτήματα ήταν σχετικά με το εάν η εταιρεία θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα, δεδομένου ότι το νέο Audi Q6 E-tron πρωτοστατεί σε μια σειρά αυτοκινήτων που βασίζονται σε νέα αρχιτεκτονική.
Η δομή PPE και η νέα πλατφόρμα SSP του Ομίλου VW, θα είναι στην παραγωγή μέχρι το 2028, όπως έχουν επιβεβαιώσει υψηλόβαθμα στελέχη του γερμανικού «κολοσσού».
Στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου (IAA Mobility), ο επικεφαλής τεχνικής ανάπτυξης της Audi, Όλιβερ Χόφμαν, αποκάλυψε ότι η μάρκα θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα MEB «τα επόμενα χρόνια, ειδικά για αυτοκίνητα του A–Segment».
Η εταιρεία έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι δεν θα αντικαταστήσει άμεσα το A1 supermini και το στενά συνδεδεμένο Q2, επομένως ένα Α3, επόμενης γενιάς, θα είναι το μικρότερο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με τη νέα στρατηγική ονοματοδοσίας της Audi, στα EV δίνονται ονομασίες ζυγού αριθμού και στα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης μονοί. Το νέο μοντέλο θα μπορούσε ενδεχομένως να φέρει το σήμα A2 E-tron, αναβιώνοντας ένα εταιρικό σήμα, που δεν έχει χρησιμοποιηθεί για σχεδόν δύο δεκαετίες.
«Ξεκινώντας το 2026, θα λανσάρουμε μόνο αυτοκίνητα BEV σε όλο τον κόσμο και αυτό σημαίνει ότι θα φέρουμε σε όλα τα βασικά μας μοντέλα, ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία», τόνισε ο Χόφμαν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Tesla συνεχίζει το… βιολί της! (+τιμές)
Ο κινηματογραφικός Enzo δεν οδήγησε ποτέ Ferrari!
To supercar που δυστυχώς δεν θα δούμε στην παραγωγή