ΝΕΑ

To supercar που δυστυχώς δεν θα δούμε στην παραγωγή

Ελλάδα 0:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To supercar που δυστυχώς δεν θα δούμε στην παραγωγή

ΝΕΑ

To supercar που δυστυχώς δεν θα δούμε στην παραγωγή

ΝΕΑ

Αυτό είναι το concept Polestar Synergy. Και δυστυχώς είναι μόνο μακέτα…

Advertisement

Η Polestar ξεκίνησε το σχεδιαστικό της project, υπό μορφή διαγωνισμού, τον Ιούλιο του 2022, με μια πολύ ανοιχτή πρόταση: την απόδοση.

Το νικητήριο έργο έπρεπε να γίνει ένα μοντέλο σε κλίμακα 1:1, που θα παρουσιαζόταν στο Auto Shanghai 2023, τον περασμένο Απρίλιο. Η σουηδική μάρκα δεν αποκάλυψε τι την έκανε να καθυστερήσει την παρουσίαση του μοντέλου, αλλά τουλάχιστον δεν χρειάστηκε να περιμένουμε μέχρι το 2024 για να το δούμε. Γνωρίστε το Synergy, όπως αποκαλύφθηκε στην IAA Mobility στο Μόναχο.

Περιέργως, αυτό το πρωτότυπο αυτοκίνητο δεν είναι το αποτέλεσμα ενός μόνο έργου, αλλά τριών. Ο Swapnil Desai και ο Devashish Deshmukh δημιούργησαν την εξωτερική σχεδίαση, ενώ ο Yingxiang Li συνέλαβε το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Αν και ο Desai και ο Deshmukh είναι από την Ινδία, ζουν στη Γαλλία, ενώ ο Li είναι από την Κίνα.

Advertisement

Η Polestar αποφάσισε να συγχωνεύσει όλες τις ιδέες της σε ένα ενιαίο όχημα, το οποίο φέρει τα ονόματα αυτών των σχεδιαστών γραμμένα στις πλευρές της καμπίνας, σαν να ήταν οι οδηγοί τους σε έναν αγώνα.

Δυστυχώς, το Synergy δεν είναι ένα λειτουργικό πρωτότυπο: είναι απλώς μια μακέτα, ακόμα κι αν η Polestar προτιμά να το αποκαλεί απλώς μοντέλο κλίμακας.

Advertisement

Θα ήταν φανταστικό αν η δικαιολογία της σουηδικής μάρκας για την καθυστέρηση σχετιζόταν με την αλλαγή γνώμης και τη μετατροπή της σε πραγματική μηχανή ταχύτητας. Το να είναι ηλεκτρικό θα διευκόλυνε ακόμη περισσότερο αυτό το όχημα να κινηθεί και η Polestar είχε πολύ ενδιαφέρουσες επιλογές στη φαρέτρα της, για να το κάνει.

Οι νικητές εργάστηκαν μαζί με την ομάδα σχεδιασμού της Polestar για έξι μήνες για να ολοκληρώσουν τη σχεδίαση του concept, το οποίο έχει ύψος 1,07 μέτρα και μήκος 4,65 μέτρα.

Advertisement

Διαθέτει επιβλητικούς θόλους τροχών, μεγάλο μπροστινό διαχωριστή και μια εντυπωσιακή πίσω μπάρα φωτισμού.

Η Polestar είπε ότι η εξωτερική σχεδίαση εμπνέεται από έναν σφυροκέφαλο καρχαρία, συν «συναισθηματική αντοχή» και «τεχνική δυνατότητα αναβάθμισης».

Advertisement

Το εσωτερικό, το οποίο ενσωματώνει ένα ενιαίο κάθισμα σε σπορ στυλ, είναι «προσανατολισμένο στην απόδοση». Είναι εξοπλισμένο με αγωνιστική ζώνη, ψηφιακή οθόνη προσωπίδας και μια σειρά από μικρές ψηφιακές οθόνες παντού, που εμφανίζουν πληροφορίες όπως φόρτιση μπαταρίας και εξωτερική θερμοκρασία.

Μια μεγάλη «πλωτή» ψηφιακή οθόνη αντικαθιστά ένα παραδοσιακό ταμπλό, ενώ ένα τιμόνι σε στυλ ζυγού διαθέτει τη δική του ψηφιακή οθόνη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot E-3008: Πρόγευση πριν τα αποκαλυπτήρια (+video)
Audi Q8 & SQ8: Ανανέωση για τη ναυαρχίδα της Audi
Πόσο θα αλλάξει η ηλεκτροκίνηση την Porsche;