Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Το ανανεωμένο Hyundai i30 N δοκιμάζεται στο “Ρίνγκ”

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Οι φωτογράφοι μας εντόπισαν ξανά το ανανεωμένο Hyundai i30 N – αυτή τη φορά φορώντας πολύ λιγότερο καμουφλάζ. Θα παρουσιαστεί μέσα στο έτος, με μια σειρά από μηχανικές και αισθητικές αναθεωρήσεις που υπόσχονται να το διατηρήσουν ανταγωνιστικό.

Το νέο Hyundai i30 N θα ρίξει το βάρος στο φρεσκάρισμα της εμφάνισής του. Οι διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στα νέα μπροστινά και πίσω φωτιστικά σώματα, στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, στους νέους τροχούς επίσης από αλουμίνιο, στη νέα μάσκα αλλά και στη νέα διπλή απόληξη της εξάτμισης με τις μεγαλύτερες οπές.

Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο Hyundai i30 N θα διαθέτει ένα νέο σπορ τιμόνι και πεντάλ αλουμινίου, δερμάτινα bucket καθίσματα όπως επίσης και το βελτιωμένο σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,25 ιντσών της Hyundai καθώς και νέα ψηφιακά όργανα όπως επιτάσσει η σύγχρονη ψηφιακή εποχή.

Το αναβαθμισμένο i30 N θα τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων. Ωστόσο, δεν περιμένουμε αύξηση της ισχύος από τα 275 άλογα του σημερινού μοντέλου, αλλά ούτε αντίστοιχη αύξηση της ροπής (378 Nm).

Ως εκ τούτου, τα στοιχεία απόδοσης του αυτοκινήτου θα παραμείνουν αμετάβλητα. Ο χρόνος για το 0–100 km/h θα διατηρηθεί στα 6,1 δευτερόλεπτα, ενώ, η τελική ταχύτητα του ανανεωμένου i30 N θα εξακολουθεί να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, με τις τιμές κατανάλωσης επίσης να μην παρουσιάζουν αυξομειώσεις.

Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας θα συνδυαστεί με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων – αν και από φέτος, το hot hatch θα είναι προαιρετικά διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, για πρώτη φορά στην ιστορία του. Και οι δύο επιλογές, ωστόσο, θα υιοθετούν σφιχτή κλιμάκωση σχέσεων προκειμένου να εκμεταλλευτούν καλύτερα την ισχύ του κινητήρα.

Σημαντικές αναβαθμίσεις έχουμε πάντως στην ανάρτηση οι οποίες υπόσχονται ακόμη πιο επιθετικό set up και καλύτερο χειρισμό στην πίεση. Γι αυτό το λόγο χρησιμοποιήθηκαν νέα ψαλίδια μπροστά, χαμηλότερα bump stops, πιο αδύνατες αντιστρεπτικές δοκοί σε σχέση με πριν, μικρότερη διαδρομή στα ελατήρια και τέλος, νέα ρύθμιση στο traction control για περισσότερο συμμετοχική συμπεριφορά στο δρόμο και στην πίστα.

Διαβάστε επίσης:

Με 251 το Hyundai i30N στην Autobahn (+VIDEO)

Πώς το «Ν» άλλαξε τη Hyundai

H Hyundai δοκιμάζει το ανανεωμένο i30 N

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr