Live Κίνηση
Περισσότερα
AUDI 2022

Η Bugatti Chiron Profilee τίναξε τη μπάνκα!

Ελλάδα 14:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Bugatti Chiron Profilee τίναξε τη μπάνκα!

AUDI 2022

Η Bugatti Chiron Profilee τίναξε τη μπάνκα!

AUDI 2022

Η κυριολεκτικά μοναδική Bugatti Chiron Profilée είναι το καινούργιο αυτοκίνητο με την υψηλότερη τιμή πώλησης στον κόσμο, όπως φάνηκε στην πρόσφατη δημοπρασία τού οίκου «RM Sotheby’s».

Advertisement
Advertisement

Συνήθως, μαθαίνουμε για το ρεκόρ τιμής πώλησης κλασικών και σπάνιων παλαιών αυτοκινήτων. Στο «χρηματιστήριο αξιών» των συλλεκτών, κάποια από τα πιο διάσημα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας αποτελούν το «Άγιο Δισκοπότηρο» και όσοι θέλουν να τα αποκτήσουν πρέπει να πληρώσουν ποσά που ζαλίζουν εμάς τους υπόλοιπους.

Ωστόσο, αυτή η διαδικασία δεν αφορά μόνο την εν λόγω κατηγορία οχημάτων αλλά και τα σύγχρονα. Τα hypercars είναι αυτά που εκ των πραγμάτων είναι τα ακριβότερα και στο «παιχνίδι» μπαίνει και η Bugatti.

Advertisement
Advertisement

H γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ενίοτε δημιουργεί μοναδικές εκδόσεις της Chiron για συγκεκριμένους πελάτες της οι οποίοι θέλουν να έχουν ένα ουσιαστικά ξεχωριστό όχημα που θα έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά γι’ αυτούς.

Μια τέτοια περίπτωση κατέληξε να είναι και η Chiron Profilée η οποία διατέθηκε πρόσφατα σε δημοπρασία από τον οίκο «RM Sotheby’s». Κατά τη διάρκεια αυτής η τιμή πώλησής της αυξανόταν διαρκώς και ο πλειοδότης την απόκτησε έναντι 9.792.500 ευρώ!

Advertisement

Το συγκεκριμένο ποσό είναι το μεγαλύτερο που έχει διατεθεί για καινούργιο αυτοκίνητο. Η τιμή εκκίνησης της δημοπρασίας ήταν τα 5.500.000 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι η αξία της σχεδόν διπλασιάστηκε στη λήξη τής διαδικασίας.

Advertisement

Αρχικά, η Chiron Profilée δεν προοριζόταν να κατασκευαστεί ως μοναδική (όπως συνέβη με τη La Voiture Noire) αλλά ως μια εξοπλιστική έκδοση του μοντέλου. Άρχισε να δημιουργείται πέρυσι με σκοπό να προσελκύσει πελάτες που θα ήθελαν τη δική τους Chiron με αυτή την εμφάνιση και τα δυναμικά χαρακτηριστικά.

Ωστόσο, οι παραγγελίες για τις ως τότε υπάρχουσες εκδόσεις του μοντέλου αυξήθηκαν πολύ ώστε συμπληρώθηκε ο προαποφασισμένος αριθμό των 500 μονάδων πριν ολοκληρωθεί και παρουσιαστεί επίσημα, κάτι που σήμανε και το τέλος παραγωγής τής Chiron. Έτσι, η συγκεκριμένη εξοπλιστική εκδοχή δεν ήταν γραφτό να κατασκευαστεί περαιτέρω.

Advertisement

Εντούτοις, όταν η Chiron Profilée ολοκληρώθηκε στο τέλος του 2022 τα στελέχη τής Bugatti αποφάσισαν να την προσδιορίζουν ως «μοναδική» («one-off»), γεγονός που την έκανε να αναβαθμιστεί περισσότερο ως δημιουργία.

Όπως μαρτυρά η ονομασία της (σημ.: «Αεροδυναμική»), κατά τη διαδικασία δημιουργίας της δόθηκε ακόμα μεγαλύτερη σημασία στη διαμόρφωση του αμαξώματός της ώστε να έχει ακόμα μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση από τις άλλες εκδόσεις τής Chiron.

Εκτός αυτού, οι άνθρωποι της Bugatti άλλαξαν τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης, ώστε να προσφέρουν ακόμα πιο σπορ χαρακτηριστικά στον δρόμο και έκαναν πιο  «κοντή» την κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων που έχει η Chiron.

Tο αποτέλεσμα της βελτιωμένης αεροδυναμικής του αμαξώματος και των μηχανολογικών αλλαγών είχαν ως αποτέλεσμα να επιταχύνεται η Chiron Profilée από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα (έναντι των 2,4 δευτερολέπτων της Chiron), από τα 0-200 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα και από τα 0-300 χλμ./ώρα μόλις σε 12,4 δευτερόλεπτα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η νέα Bugatti σιγοψήνεται!
Ronaldo: Η έπαρση, η εμμονή και η συλλεκτική Bugatti
Πώς να γίνουν «καπνός»… 35.000 ευρώ σε ένα λεπτό! (+video)