Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η νέα Bugatti σιγοψήνεται!

Ελλάδα 0:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η νέα Bugatti σιγοψήνεται!

ΝΕΑ

Η νέα Bugatti σιγοψήνεται!

ΝΕΑ

Η μετά-Chiron εποχή έχει ήδη αρχίσει για την Bugatti. Και όπως όλα δείχνουν θα συνδυάζεται και πάλι με ένα εμβληματικό από κάθε άποψη αυτοκίνητο.

Advertisement
Advertisement

Η μέχρι τώρα πορεία της σύγχρονης αναβίωσης της Bugatti συνδυαζόταν πάντα με ένα αυτοκίνητο που ουσιαστικά το έκανε να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στους δρόμους.

Με την Chiron να έχει πλέον ολοκληρώσει την παρουσία της στην αγορά, έχοντας αφήσει το στίγμα της στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο μοντέλο που θα την αντικαταστήσει.

Το ενδιαφέρον αυξάνεται ακόμα περισσότερο χάρη στο νέο καθεστώς που επικρατεί στην εταιρία, με τον Κροάτη Rimac να είναι πλέον ο επικεφαλής αλλά και αυτός που οραματίζεται το μέλλον της εταιρίας.

Advertisement
Advertisement

Οι περισσότεροι θα περίμεναν ότι με βάση αυτό το δεδομένο αλλά και την γενικότερη στροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση, η επόμενη Bugatti θα ήταν καθαρά ηλεκτρική.

Όμως ο Rimac φαίνεται ότι έχει άλλα σχέδια. Και σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Auto Express υποστήριξε ότι η νέα Bugatti θα είναι και πάλι κάτι ακραίο και πέρα από τα συνηθισμένα.

Και προς έκπληξη όλων δηλώνει ότι αυτή η καινούργια Bugatti θα διατηρήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και δεν θα στραφεί προς την καθαρή ηλεκτροκίνηση.

Advertisement

Αυτό ίσως να προκαλεί προβληματισμό σε κάποιους, όμως μοιάζει ως μία έξυπνη κίνηση από την πλευρά του Rimac, ο οποίος έχει ήδη το δικό του ηλεκτρικό hypercar, το Nevera. Οπότε είναι λογικό να θέλει για την Bugatti κάτι αρκετά πιο προχωρημένο και μοναδικό, που να ταιριάζει περισσότερο στο προφίλ της εταιρίας.

Το θέμα είναι όμως ότι ο W16 που έδινε αυτόν τον χαρακτήρα στην Chiron θα πάψει πλέον να παράγεται. Και είναι βέβαιο ότι μιλάμε για ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο που δε θα διατηρήσει τίποτα από το μοντέλο που αντικαθιστά. Οπότε μένει το ερώτημα για τον κινητήρα που θα μπορούσε να κινεί τη νέα Bugatti.

Advertisement

Οι φήμες θέλουν την εταιρία να μελετά τη χρήση ενός V12, ο οποίος θα βασίζεται στο σύνολο που ετοιμάζεται για τη νέα Lamborghini Aventador.

O κινητήρας αυτός θα είναι υβριδικός για την Lambo, όμως στην περίπτωση της Bugatti θα μπορούσε να έχει διαφορετικές ρυθμίσεις και σίγουρα κάποιο έξτρα στοιχείο που θα δίνει τον χαρακτήρα της μοναδικότητας που απαιτείται σε κάθε Bugatti.

Advertisement

O ίδιος ο Rimac υποστηρίζει ότι εργάζεται εδώ και δύο χρόνια πάνω σε έναν πολύ ιδιαίτερο κινητήρα εσωτερικής καύσης, για τον οποίο όμως δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες. Είπε όμως ότι σε κάθε περίπτωση η επόμενη Bugatti θα εφοδιάζεται οπωσδήποτε με θερμικό κινητήρα.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε από τη συνέντευξη του Rimac είναι ότι η εταιρία δεν ενδιαφέρεται για κάποιο σχήμα τύπου SUV σαν τη Ferrari Purosangue για παράδειγμα.

Θα πρόκειται και πάλι για ένα καθαρόαιμο hypercar στα κλασικά πρότυπα της Bugatti, θα είναι δηλαδή όσο πιο εντυπωσιακό και extreme γίνεται για τα δεδομένα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στόχος του Rimac είναι η νέα Bugatti να μη μοιάζει σε τίποτα από ότι έχει φτιάξει μέχρι τώρα η εταιρία όσο και η Rimac. Ο Κροάτης επικεφαλής των δύο εταιριών υποστηρίζει ότι η Bugatti είναι πιο “αριστοκρατική” και με πιο όμορφο σχεδιασμό που θα παραπέμπει σε έργο τέχνης, χωρίς πολλά ψηφιακά στοιχεία (θα έχει για παράδειγμα αναλογικά όργανα).

Όσοι πάντως βιάζονται για την παρουσίαση της νέας Bugatti μάλλον δε θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ. Οι πληροφορίες θέλουν να έχουν παρθεί οι βασικές αποφάσεις και να βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο σχεδιασμού. Η πρώτη της επίσημη εμφάνιση αναμένεται μέσα στο 2023, ενώ το 2024 ίσως να είναι έτοιμη και για την παραγωγή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Bugatti Baby II Carbon Edition: Μόνο για όσους έχουν Mistral!
Ronaldo: Η έπαρση, η εμμονή και η συλλεκτική Bugatti
Tι δοκιμές γίνονται πριν την παράδοση μιας Bugatti;