Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τι θα γίνει με την εξηλεκτρισμένη Porsche 911;

Ελλάδα 0:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τι θα γίνει με την εξηλεκτρισμένη Porsche 911;

ΝΕΑ

Τι θα γίνει με την εξηλεκτρισμένη Porsche 911;

ΝΕΑ

Η απόφαση των στελεχών της Porsche να ασχοληθούν με την ηλεκτροκίνηση σημαίνει ότι θα επηρεαστεί και ο πυρήνας της γκάμας της, δηλαδή η 911.

Advertisement
Advertisement

Το θέμα δεν είναι εάν, το ερώτημα που τίθεται είναι πότε. Στην Porsche, σαφώς και δεν καλοβλέπουν τη δημιουργία μιας αμιγώς ηλεκτρικής 911 και κάνουν ό,τι μπορούν για να μεταθέσουν στον χρόνο την εξέλιξη και τη δημιουργία μιας τέτοιας εκδοχής του βασικού, διαχρονικού μοντέλου της. Μεταξύ άλλων ποντάροντας (πολύ) και στα συνθετικά καύσιμα.

Ο λόγος για την επιδίωξη της καθυστέρησης είναι το αυξημένο βάρος που κατ’ ανάγκη θα έχει μια ηλεκτροκίνητη 911 σε σχέση με την έκδοσή της με θερμικό κινητήρα.

Αυτό θα αλλάξει τα κορυφαία δεδομένα οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου και τον χαρακτήρα της, στοιχεία για τα οποία την προτιμούν οι αγοραστές της επί δεκαετίες.

Advertisement
Advertisement

Βεβαίως, η Porsche ανακοίνωσε ότι θα δημιουργήσει μια εξηλεκτρισμένη 911 η οποία θα είναι διαθέσιμη στην επόμενη γενιά της και αναμένεται να παρουσιαστεί από τα μέσα της δεκαετίας και έπειτα.

Τόσο γι’ αυτή όσο και για τα μελλοντικά σχέδια για μια αμιγώς ηλεκτρική 911 μίλησε ο Μίκαελ Στάινερ, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Έρευνας και Εξέλιξης της εταιρείας. Ο οποίος δήλωσε στο Motortrend.com, δήλωσε σχετικά: «Η 911, σίγουρα θα είναι η τελευταία Porsche που θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική. Η 911 δεν θα πρέπει να γίνει πολύ βαριά. Αυτός είναι ο λόγος που αναζητούμε λύσεις οι οποίες να αφορούν στις επιδόσεις της.

Advertisement

»Έχουμε και άλλα αυτοκίνητα στα οποία ταιριάζει καλύτερα η ηλεκτροκίνηση. Δεν βλέπουμε την ανάγκη απλά να μετατρέψουμε το εμβληματικό μοντέλο μας σε ηλεκτρικό όχημα το οποίο να έχει μειονεκτήματα», τόνισε ο Στάινερ.

Advertisement

Με τη σειρά του, ο Φρανκ Μόζερ, Αντιπρόεδρος Ποιότητας στην Porsche και υπεύθυνος εξέλιξης για την 911 αλλά και για τις 718 Boxster και 718 Cayman, δήλωσε: «Προς το παρόν, εργαζόμαστε για την επόμενη γενιά της 911 (την 992.2) η οποία θα εμφανιστεί περίπου στα μέσα της δεκαετίας.

»Εξελίξαμε ένα υβριδικό σύστημα, ένα υβριδικό σύστημα επιδόσεων, για την 911, το οποίο θα εφαρμοστεί στην επόμενη γενιά της. Αυτό, θα εμφανιστεί εντός των επόμενων περίπου δύο ετών. Ως τότε, θα έχουν παρουσιαστεί οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδοχές των 718 Boxster και 718 Cayman», κατέληξε.

Οι φήμες για έναν υβριδικό V4 στην 911

Advertisement

Θα μπορούσε η Porsche να ετοιμάζει ένα αυτοκίνητο παραγωγής με έναν υβριδικό κινητήρα V4 ή οι πειραματισμοί αφορούν μόνο τμήμα Motorsport;

Τις τελευταίες ημέρες, πάντως, αναπτύσσεται έντονη φημολογία, που θέλει την αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα τη Στουτγάρδη,  να προετοιμάζει την επερχόμενη GT2 RS ως την πρώτη υβριδική 911. Η τεχνολογία για την κίνηση θα μπορούσε να βασίζεται στον δίλιτρο V4 κινητήρα από την 919 Le Mans.

Η ανώνυμη πηγή που διέρρευσε αυτή την πληροφορία στον ειδικό Τύπο, δεν έδωσε καμία απολύτως λεπτομέρεια, αλλά άνοιξε ξανά ένα πεδίο συζήτησης που δεν είναι νέο για την Porsche. To λανσάρισμα, δηλαδή, μιας υβριδικής έκδοσης για το εμβληματικό σπορ μοντέλο της.

Για ποιο λόγο δεν έχει συμβεί, έως σήμερα; Προφανώς διότι ο κατασκευαστής θέλει να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην πρόκληση που έχει μπροστά του. Να «συμφιλιώσει» τα χαρακτηριστικά που έκαναν την 911 έναν πραγματικό θρύλο, με την αναπόφευκτη αύξηση -έως και 100 κιλά- του βάρους της, από τη στιγμή που θα τοποθετηθεί ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Μια 911 που έκανε τον fun to drive χαρακτήρα της, πολύ απλά, δεν θα ήταν… 911.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ό,τι πει ο πελάτης: η Porsche επιμένει στο χειροκίνητο κιβώτιο
Πόσο λέτε ότι κοστίζει αυτή η Porsche 911;
Τα επετειακά sneakers της θρυλικής Porsche 911