
To Mazda MX-5 δεν χρειάζεται συστάσεις. Χρειάζεται, όμως, έναν κινητήρα ο οποίος θα του επιτρέπει να συνεχίσει να υπάρχει και να δείχνει στον χρόνο μια πιο αγνή και ουσιαστική πλευρά της αυτοκίνησης.
Έχουν περάσει ήδη 33 χρόνια από την πρώτη επίσημη παρουσίαση του MX-5 και η Mazda προσπαθεί να διατηρήσει το roadster μοντέλο όσο το δυνατόν πιο κοντά στην αρχική κατασκευαστική φιλοσοφία του. Αυτή που το κάνει να ξεχωρίζει και να διατηρεί τον μύθο του.
Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο από την πρώτη έως και την παρούσα (τέταρτη) γενιά του αφορούν κυρίως στον εξοπλισμό του και στα συστήματα ασφαλείας. Οι άνθρωποι της Mazda δεν μετέβαλλαν την κατασκευαστική φύση του κινητήρα του για να μην αλλοιωθεί ο σπορ χαρακτήρας του και η οδηγική ισορροπία του.
Ωστόσο, η απόφαση της Κομισιόν για την εφαρμογή τού Πρωτοκόλλου Euro VII αναφορικά με την εκπομπή ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα και τα αυστηρότερα όρια που προβλέπονται σε αυτό, προβληματίζουν τα στελέχη της ιαπωνικής εταιρείας. Για να μπορέσουν να τα τηρήσουν και να συνεχίσουν να διαθέτουν το MX-5 στη Γηραιά Ήπειρο πρέπει να αλλάξουν και τον κινητήρα του.
Έτσι, η καινούργια γενιά του πιθανότατα θα έχει υβριδικής διάταξης κινητήρα, όπως δήλωσε ο Yasuhiro Aoyama, Διευθυντής και ανώτερος Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda. Ο κ. Aoyama είπε σχετικά: «(Η πολιτική μας) Θα πρέπει, επίσης, να εναρμονιστεί με την εφαρμογή της νέας νομοθεσίας η οποία ανακοινώθηκε πρόσφατα στην Ευρώπη. Εξακολουθούμε να ερευνούμε το περιεχόμενο του Euro VII το οποίο θα επηρεάσει το MX-5.
»Όταν θα έρθει εκείνη η ώρα, θα χρειαστεί μια μορφή εξηλεκτρισμού. Συνεπώς, θα πρέπει να διερευνήσουμε την καταλληλότερη στρατηγική για το μελλοντικό MX-5 η οποία δεν θα προδώσει τις προσδοκίες των φανατικών φίλων του».
Τον περασμένο Σεπτέμβριο εθεάθησαν κάποια πρωτότυπα να έχουν ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης της καινούργιας γενιάς του roadster. Παρά το έντονο καμουφλάζ στο αμάξωμά τους, ήταν εμφανές ότι οι πίσω θόλοι των τροχών είναι ευρύτεροι, συγκριτικά, ενώ ήταν ευδιάκριτη και η σχετική καλωδίωση. Αυτό μάς κάνει να υποθέτουμε ότι στα συγκεκριμένα πρωτότυπα οχήματα δοκιμάζεται κάποιο σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mazda CX-60: Γητευτής της πολυτέλειας
Mazda: Πως λειτουργεί το Kinematic Control System
Mazda Kodo Design: Το αυτοκίνητο είναι τέχνη
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Εκλογές 2023
Που ψηφίζω: Μάθετε που ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.
Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.
Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε
Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ