Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τι κινητήρα θα έχει το νέο Mazda MX-5;

Ελλάδα 6:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τι κινητήρα θα έχει το νέο Mazda MX-5;

ΝΕΑ

Τι κινητήρα θα έχει το νέο Mazda MX-5;

ΝΕΑ

To Mazda MX-5 δεν χρειάζεται συστάσεις. Χρειάζεται, όμως, έναν κινητήρα ο οποίος θα του επιτρέπει να συνεχίσει να υπάρχει και να δείχνει στον χρόνο μια πιο αγνή και ουσιαστική πλευρά της αυτοκίνησης.

Advertisement
Advertisement

Έχουν περάσει ήδη 33 χρόνια από την πρώτη επίσημη παρουσίαση του MX-5 και η Mazda προσπαθεί να διατηρήσει το roadster μοντέλο όσο το δυνατόν πιο κοντά στην αρχική κατασκευαστική φιλοσοφία του. Αυτή που το κάνει να ξεχωρίζει και να διατηρεί τον μύθο του.

Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο από την πρώτη έως και την παρούσα (τέταρτη) γενιά του αφορούν κυρίως στον εξοπλισμό του και στα συστήματα ασφαλείας. Οι άνθρωποι της Mazda δεν μετέβαλλαν την κατασκευαστική φύση του κινητήρα του για να μην αλλοιωθεί ο σπορ χαρακτήρας του και η οδηγική ισορροπία του.

Advertisement
Advertisement

Ωστόσο, η απόφαση της Κομισιόν για την εφαρμογή τού Πρωτοκόλλου Euro VII αναφορικά με την εκπομπή ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα και τα αυστηρότερα όρια που προβλέπονται σε αυτό, προβληματίζουν τα στελέχη της ιαπωνικής εταιρείας. Για να μπορέσουν να τα τηρήσουν και να συνεχίσουν να διαθέτουν το MX-5 στη Γηραιά Ήπειρο πρέπει να αλλάξουν και τον κινητήρα του.

Έτσι, η καινούργια γενιά του πιθανότατα θα έχει υβριδικής διάταξης κινητήρα, όπως δήλωσε ο Yasuhiro Aoyama, Διευθυντής και ανώτερος Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda. Ο κ. Aoyama είπε σχετικά: «(Η πολιτική μας) Θα πρέπει, επίσης, να εναρμονιστεί με την εφαρμογή της νέας νομοθεσίας η οποία ανακοινώθηκε πρόσφατα στην Ευρώπη. Εξακολουθούμε να ερευνούμε το περιεχόμενο του Euro VII το οποίο θα επηρεάσει το MX-5.

Advertisement

»Όταν θα έρθει εκείνη η ώρα, θα χρειαστεί μια μορφή εξηλεκτρισμού. Συνεπώς, θα πρέπει να διερευνήσουμε την καταλληλότερη στρατηγική για το μελλοντικό MX-5 η οποία δεν θα προδώσει τις προσδοκίες των φανατικών φίλων του».

Advertisement

Τον περασμένο Σεπτέμβριο εθεάθησαν κάποια πρωτότυπα να έχουν ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης της καινούργιας γενιάς του roadster. Παρά το έντονο καμουφλάζ στο αμάξωμά τους, ήταν εμφανές ότι οι πίσω θόλοι των τροχών είναι ευρύτεροι, συγκριτικά, ενώ ήταν ευδιάκριτη και η σχετική καλωδίωση. Αυτό μάς κάνει να υποθέτουμε ότι στα συγκεκριμένα πρωτότυπα οχήματα δοκιμάζεται κάποιο σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mazda CX-60: Γητευτής της πολυτέλειας
Mazda: Πως λειτουργεί το Kinematic Control System
Mazda Kodo Design: Το αυτοκίνητο είναι τέχνη