Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Θα ξαναδούμε την Toyota Celica;

Ελλάδα 6:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θα ξαναδούμε την Toyota Celica;

ΝΕΑ

Θα ξαναδούμε την Toyota Celica;

ΝΕΑ

Η αλλαγή στην εικόνα της Toyota και η επιστροφή του σπορ χαρακτήρα σε αυτή σημαίνει τη δημιουργία νέων μοντέλων επιδόσεων.

Advertisement
Advertisement

Ο Ακίο Τογιόντα, ο πρώην Πρόεδρος της Toyota, μετάβαλε ουσιαστικά την εικόνα της εταιρείας στα σχεδόν 14 χρόνια που άσκησε τα συγκεκριμένα καθήκοντά του.

Ο Σάτο, ο νέος Πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας, ανέλαβε να συμβάλλει στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης σε αυτή αλλά και να συνεχίσει το έργο του προκατόχου του στη δημιουργία νέων σπορ μοντέλων.

Όπως είναι γνωστό, σε ό,τι αφορά στα τελευταία η Toyota έχει στην γκάμα της το GT86 και τη Supra. Ωστόσο, υπάρχει η πιθανότητα να προστεθεί ένα ακόμα. Ένα όνομα (και μοντέλο) το οποίο έχει αφήσει έντονα το σημάδι του στις ειδικές διαδρομές και στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι: Τη Celica!

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με πληροφορίες από την ιαπωνική αυτοκινητική ιστοσελίδα Best Car Web, o Σάτο παρακολούθησε πρόσφατα ένα αγώνα ράλι στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Συζητώντας με δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια αυτού, το κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας εξέφρασε τον θαυμασμό του για τη Celica και ότι θα ήθελε να δει να επανέρχεται στην γκάμα της.

Οι συνάδελφοι της ιστοσελίδας θέλησαν να δώσουν συνέχεια στο θέμα. Έτσι, επικοινώνησαν με τον Σάτο ζητώντας περισσότερες διευκρινίσεις για το εάν η δήλωσή του σημαίνει ότι θα δημιουργηθεί ξανά το μοντέλο.

Advertisement

Από το γραφείο του έλαβαν την εξής απάντηση: «Ο Σάτο, ο καινούργιος Πρόεδρος της Lexus και της GR Toyota, έχει την πρόθεση να συνεχίσει τη δημιουργία νέων σπορ μοντέλων».

Advertisement

Διπλωματική απάντηση η οποία, ως τέτοια, δεν διευκρινίζει εάν η Celica θα επανέλθει στην παραγωγή ή όχι. Πάντως, και στο παρελθόν έχουν υπάρξει στελέχη τής Toyota τα οποία έχουν εκφράσει την επιθυμία να υπάρξει διάδοχος του μοντέλου, όπως και του MR2.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Θα δίνατε ποτέ 150 χιλιάρικα για μία Corolla;
Η Toyota επιμένει στα χειροκίνητα κιβώτια
Συγκριτική δοκιμή: Kia Niro 1.6 HEV vs Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid AWD-i