Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(2) {
  [585743]=>
  object(WP_Post)#7118 (24) {
    ["ID"]=>
    int(585743)
    ["post_author"]=>
    string(2) "38"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-10-08 22:27:58"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-10-08 19:27:58"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(26) "231008222758_bmw inext (3)"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(24) "231008222758_bmw-inext-3"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-11-15 10:25:09"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-15 08:25:09"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(593926)
    ["guid"]=>
    string(79) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/10/231008222758_bmw-inext-3.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
  [593939]=>
  object(WP_Post)#7134 (24) {
    ["ID"]=>
    int(593939)
    ["post_author"]=>
    string(2) "60"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2023-11-15 10:20:00"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-15 08:20:00"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(31) "231115102000_bmw-m850i-v8-turbo"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(31) "231115102000_bmw-m850i-v8-turbo"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2023-11-15 10:20:00"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2023-11-15 08:20:00"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(593926)
    ["guid"]=>
    string(86) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2023/11/231115102000_bmw-m850i-v8-turbo.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

Τέλος οι θερμικοί κινητήρες στην BMW!

  • newsautoteam

Παύει η παραγωγή των κινητήρων εσωτερικής καύσης από την BMW με άμεση ισχύ, με τους Γερμανούς να κοιτούν το μέλλον και την ηλεκτροκίνηση.

Τέλος εποχής στο εργοστάσιο του Μονάχου. Η BMW προχώρησε στο κλείσιμο της παραγωγής θερμικών κινητήρων, έχοντας εδώ και καιρό δώσει δείγματα αυτής της εξέλιξης. Για τον Γερμανό κατασκευαστή πλέον προέχουν άλλα σχέδια.

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταματούν και διά παντός. Οι Βαυαροί σκοπεύουν να συνεχίσουν να τους παράγουν για πολλά χρόνια ακόμη, αλλά μόνο στα εργοστάσιά τους σε Μεγάλη Βρετανία και Αυστρία.

BMW i7 M70 xDrive

Δεν πρέπει όμως να προκαλεί έκπληξη αυτή η απόφαση. Το Νοέμβριο του 2020, η BMW είχε αποφασίσει να μετακινήσει την παραγωγή των V12 και V8 κινητήρων της από το Μόναχο στο Χαμς Χολ της Αγγλίας. Ταυτόχρονα, οι μικρότεροι κινητήρες ήθελε να αρχίσουν να κατασκευάζονται στο Στέιρ της Αυστρίας.

Σύμφωνα με τον γερμανικό Τύπο, ο τελευταίος θερμικός κινητήρας που παράχθηκε στο εργοστάσιο του Μονάχου ήταν ένας V8 ο οποίος όμως βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στις 10 Νοεμβρίου.

Οι 1.200 υπάλληλοι του εργοστασίου θα ξεκινήσουν επανεκπαίδευση σταδιακά, ώστε να προσαρμοστούν στους νέους ρόλους που θα αναλάβουν στις πολύ διαφορετικές νέες εγκαταστάσεις της BMW.

Οι Γερμανοί δεν έχουν θέσει συγκεκριμένη ημερομηνία βέβαια για την παύση της κατασκευής θερμικών κινητήρων, όπως έχουν κάνει άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Συνεχώς, βγαίνουν εταιρείες και μιλούν για αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρικά μοντέλα στην γκάμα τους μέχρι το 2030, αλλά οι Βαυαροί προβληματίζονται, όντας αβέβαιοι αν αυτό είναι επιτεύξιμο.

Επομένως, η λογική λέει ότι θα συνεχίσουν να κατασκευάζουν και να λανσάρουν μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, μαζί με αμιγώς ηλεκτρικά.

Συμπερασματικά, η επόμενη ημέρα στο βαυαρικό εργοστάσιο έχει όνομα και λέγεται «ηλεκτροκίνηση». Για αυτό, η BMW θα επικεντρωθεί στο μέλλον και μόνο στη βάση της, χωρίς όμως να ξεχνά και να απορρίπτει την ιστορία και την κληρονομιά της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Aυτή η BMW Z4 GTE είναι πραγματικά μοναδική
Η νέα BMW X2 στη Σπανός ΑΕ
Δείτε πως θα είναι η επόμενη BMW X3

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ