Τέλος για τα μοντέλα της Peugeot Sport Engineered;
ΝΕΑΤέλος για τα μοντέλα της Peugeot Sport Engineered;
ΝΕΑΗ Peugeot έχει ταυτιστεί με τα μικρά hot hatch μοντέλα τα οποία πρόσφεραν πολλές οδηγικές συγκινήσεις. Πλέον, αυτά μάλλον ανήκουν οριστικά στο παρελθόν.
Peugeot 205 GTi, Peugeot 106 Rallye (και GTi), Peugeot 405 T16, Peugeot 306 GTi, Peugeot 206 Rallye (και GTi αλλά και RC, επίσης).
WHAT CAR
Μοντέλα (και ονομασίες) οι οποίες σημαίνουν πολλά και ξυπνούν μνήμες στους μεγαλύτερους σε ηλικία.
Αυτοί, πλέον, θα πρέπει να μείνουν με τη γλυκιά ανάμνηση της ύπαρξης των hot hatches της γαλλικής εταιρείας, αλλά και με την ανεκπλήρωτη επιθυμία να ξαναδούν κάτι αντίστοιχο στον δρόμο ή και να το αποκτήσουν.
Με δεδομένη την ηλεκτροκίνηση αλλά και την έλλειψη ενδιαφέροντος των νεαρότερων για τα supermini και μικρομεσαία οχήματα σπορ επιδόσεων, συγκριτικά με το παρελθόν, τα στελέχη της Peugeot αποφάσισαν να σταματήσουν την εξέλιξη και παραγωγή νέων αντίστοιχων εκδόσεων των μοντέλων τους.
Αυτό επιβεβαίωσε η ίδια η Λίντα Τζάκσον, Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, μιλώντας στο βρετανικό Top Gear. Ερωτηθείσα για το εάν θα δημιουργηθούν μελλοντικά σπορ εκδόσεις των μοντέλων της απάντησε αρνητικά.
Έτσι, τα στελέχη του τμήματος Peugeot Sport Engineered, τα οποία είναι υπεύθυνα για την εξέλιξη τους, διαχρονικά, θα επικεντρωθούν στους αγώνες στους οποίους συμμετέχει η εταιρεία.
Συγκεκριμένα, η κυρία Τζάκσον δήλωσε: «Προς το παρόν, σταματάμε στο 508 PSE. Μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε μια ναυαρχίδα η οποία είναι ο συνδετικός κρίκος (μεταξύ των μοντέλων παραγωγής και των αγωνιστικών).
»Ποιος ξέρει τι θα συμβεί στο μέλλον. Όμως, για να είμαι ειλικρινής απέναντί σας, προς το παρόν η βασική προτεραιότητά μου είναι να παρουσιάσουμε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Δεν αρνούμαι ότι μπορεί να γίνει μελλοντικά, αλλά δεν είναι ο στόχος μου, πλέον».
Στην εύλογη ερώτηση του συναδέλφου για το εάν θα υπάρξουν σπορ εκδόσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η Τζάκσον απάντησε διπλωματικά: «Δεν υπόσχομαι θετικά ή αρνητικά. Θα πρέπει να δούμε την (εμπορική) πορεία που θα έχουν.
»Προέχει να σιγουρευτώ και να δώσω προτεραιότητα στον όγκο παραγωγής και στον τρόπο που θα υπάρξουν ευκαιρίες κέρδους. Άλλωστε, αυτή είναι η επιχειρηματικότητα. Ας είμαστε ειλικρινείς, το 508 PSE είναι ένα εκπληκτικό όχημα για να δημιουργήσεις μία καλή εικόνα (ως εταιρεία), αλλά ανήκει σε μια κατηγορία με περιορισμένο αριθμό πωλήσεων.
»Πρέπει να βρούμε τις κατάλληλες ευκαιρίες. Ποιος ξέρει τι θα συμβεί, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία πως εάν θέλουμε να κάνουμε κάτι στο μέλλον θα πρέπει να προέλθει μέσα από τη στρατηγική μας για την ηλεκτροκίνηση. Όμως, προς το παρόν, δεν υπάρχουν τέτοια σχέδια», κατέληξε η κυρία Τζάκσον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot: Ο Ari Vatanen και ο… χορός με το 405 Τ16 (+video)
Θα φτιάξει hypercar και η Peugeot;
Δοκιμή: Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 EAT8