Τα πάνω-κάτω φέρνει η Toyota στα plug-in υβριδικά
ΝΕΑΤα πάνω-κάτω φέρνει η Toyota στα plug-in υβριδικά
ΝΕΑΜία νέα προσέγγιση στα PHEV φέρνει η ιαπωνική εταιρία, η οποία φαίνεται να έχει πάρει πλέον σοβαρά το παιχνίδι του εξηλεκτρισμού.
Από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκαν τα plug-in υβριδικά αντιμετωπίστηκαν ως ένα ιδανικό μεταβατικό στάδιο για όσους δεν μπορούν να μπουν κατευθείαν στα “βαθιά” της ηλεκτροκίνησης.
WHAT CAR
Όμως οι αυτονομίες των 50-60 χιλιομέτρων (ή και ακόμα χαμηλότερα) δεν ήταν το ιδανικό, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι ιδιοκτήτες να μην φορτίζουν την μπαταρία και να κινούνται με τον θερμικό κινητήρα, έχοντας επωφεληθεί και από τις κρατικές επιδοτήσεις.
Εδώ και καιρό υπάρχουν συζητήσεις και κάποιες πρώτες προσπάθειες από αρκετούς κατασκευαστές για να ανέβει η ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 100 χιλιόμετρα.
Όμως η Toyota φέρνει μία νέα προσέγγιση, καθώς θέλει να νέα plug-in υβριδικά της να φθάνουν και έως τα 200 χιλιόμετρα αυτονομία.
Την ανακοίνωση αυτή έκανε ο πρόεδρος της εταιρίας Koji Sato, ο οποίος θέλει να φέρει αυτά τα νέα υβριδικά που ονομάζει ως τα “λογικά ηλεκτρικά”.
Ο αντιπρόεδρος της εταιρίας επισήμανε ότι με την αύξηση της αποδοτικότητας της μπαταρίας και την αύξηση της αυτονομίας στα 200 χιλιόμετρα και πάνω, δίνοντας στους καταναλωτές μία ακόμα ηλεκτρική επιλογή.
Τα plug-in υβριδικά δέχονται πυρά από αρκετές κυβερνήσεις που επανεξετάζουν την θέση τους σχετικά με αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα. Όμως η Toyota συνεχίζει την δική της πορεία και έχει στην γκάμα της κάθε είδους τεχνολογία, από καθαρά ηλεκτρικά μέχρι οχήματα υδρογόνου, βιοκαύσιμα και συνθετικά καύσιμα.
Στόχος της Toyota είναι να έχει σημειώσει μείωση των εκπομπών CO2 κατά 50% μέχρι το 2035, ενώ μέσα στα επόμενα δύο-τρία χρόνια θα έχει παρουσιάσει 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα, με στόχο το 1,5 εκατομμύριο μονάδες ετήσια παραγωγή μέχρι το 2026.
Σε κάθε περίπτωση, τα νέα plug-in υβριδικά που ετοιμάζει η Toyota θα φέρουν σημαντικές αλλαγές στην κατηγορία αυτών των οχημάτων, και σίγουρα θα τα κάνει ακόμα πιο ελκυστικά για τους καταναλωτές. Και προφανώς πιο κοντά στην ηλεκτρική λογική που πρέπει να τα χαρακτηρίζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έρχεται σπορ έκδοση για το Toyota Prius
Οδηγούμε το νέο Toyota Prius Plug in Hybrid στην Αττική
Η Toyota διάλεξε Ελλάδα