Τα παλιά, καλά και ωραία προσπέκτους τελειώνουν;
ΝΕΑΤα παλιά, καλά και ωραία προσπέκτους τελειώνουν;
ΝΕΑΣτις αντιπροσωπείες της Ford σύντομα δεν θα υπάρχουν μπροσούρες των μοντέλων για να ενημερώνονται οι υποψήφιοι πελάτες.
Η πτώση στην αγορά του αυτοκινήτου και η έλλειψη των ημιαγωγών που επηρεάζει την παραγωγή, επιταχύνει ορισμένες αποφάσεις και δράσεις.
WHAT CAR
Η Ford είναι από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που στήριζαν πολύ τη διαφημιστική προβολή των μοντέλων τους μέσω εντύπων που μπορεί να βρει κανείς στα φυσικά καταστήματα των αντιπροσωπειών. Τώρα, με μια ριζοσπαστική για τα δεδομένα της Ford απόφαση, η διάθεση αυτών καταργείται με τα ψηφιακά μέσα να παίρνουν τη θέση των εντύπων. Αυτό έρχεται ως συνέχεια της προσπάθειας για τον περιορισμό του κόστους σε κάθε πιθανό πεδίο.
Η επίσημη θέση της Ford για το θέμα, κάνει λόγο για «εκσυγχρονισμό στις λύσεις των αγορών, δημιουργώντας περισσότερες ψηφιακές εμπειρίες για τους πελάτες της εταιρείας στο Ford.com». Η Ford έστειλε μια ανακοίνωση στο δίκτυο αντιπροσώπων της τις τελευταίες ημέρες του Ιουνίου, δηλώνοντας την αλλαγή με τους περιορισμούς του προϋπολογισμού και την παρατεταμένη έλλειψη ημιαγωγών ως κυριότερους λόγους για τη συγκεκριμένη απόφαση.
Αξίζει να σημειώσουμε πως σχετικά πρόσφατα, η Ford στην Αυστραλία είχε πληρώσει βαρύτατο πρόστιμο (συνολικά, ξεπέρασε τα 3 εκατομμύρια δολάρια) καθώς από μια λάθος συνεννόηση, τα έντυπα φυλλάδια για τη Mustang Mach 1 ανέφεραν λανθασμένα στοιχεία εξοπλισμού για το μοντέλο. Η αυστηρότητα των αρχών στην Αυστραλία, έχει να κάνει προφανώς με την προστασία των καταναλωτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ford Mustang Mach-E: Δείτε τη από κοντά στο Golden Hall
Ford Ranger Raptor: Θηρίο που δεν συμβιβάζεται
Το πιο γρήγορο van του κόσμου είναι της Ford (+video)