Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Τα νέα μονοθέσια της Formula E δεν έχουν πίσω φρένα

Ελλάδα 17:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα νέα μονοθέσια της Formula E δεν έχουν πίσω φρένα

Mobility

Τα νέα μονοθέσια της Formula E δεν έχουν πίσω φρένα

Mobility

Τα μονοθέσια τρίτης γενιάς για το πρωτάθλημα της Formula E, θα μπορούν να φτάνουν έως και τα 322 χλμ./ώρα και δεν θα διαθέτουν «παραδοσιακά» φρένα στους πίσω τροχούς.

Advertisement
Advertisement

Η Formula E μαζί με τη FIA, έχουν κάνει σημαντικές επεμβάσεις στα αγωνιστικά μονοθέσια τρίτης γενιάς (Gen3) που θα κάνουν ντεμπούτο στην επερχόμενη 9η σεζόν του πρωταθλήματος.

Η Formula E αναφέρεται στο Gen 3 ως «το πιο αποτελεσματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο στον κόσμο». Η αλήθεια είναι πως το ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο έχει μερικά εντυπωσιακά στοιχεία που προάγει τις εξελίξεις ακόμα και σε ένα τόσο προηγμένο τεχνολογικά περιβάλλον. Από τα σημαντικότερα νέα στοιχεία, είναι και το ότι τα αυτοκίνητα θα διαθέτουν μπροστινό σύστημα μετάδοσης για αναγέννηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Advertisement
Advertisement

Αυτό επιτρέπει την κατάργηση των υδραυλικών φρένων στους τροχούς του πίσω άξονα. Σε ότι έχει να κάνει με την ενέργεια που χρειάζεται ένα μονοθέσιο κατά μέσο όρο σε κάθε αγώνα, το νέο σύστημα των Gen 3 μοντέλων θα εξασφαλίζει πως τουλάχιστον το 40 τοις εκατό της ενέργειας θα ανακτάται από το σύστημα πέδησης.

Το νέο μονοθέσιο εμφανίζει επίσης αυξημένη ισχύ στους 477 ίππους (από 340 ίππους του μονοθεσίου της απερχόμενης γενιάς Gen 2) κάτι που σε συνδυασμό με το μικρότερο βάρος του, θα καθιστά εφικτή την επίτευξη τελικής ταχύτητας της τάξης των 322 χλμ./ώρα. Στο νέο μονοθέσιο θα δούμε και ελαστικά με σύνθεση που θα περιλαμβάνει βιώσιμα υλικά στο 26% του υλικού τους.

Advertisement

Επιπλέον, όλα τα εξαρτήματα από ανθρακόνημα θα είναι επαναχρησιμοποιούμενα, ενώ τα Gen 3 μονοθέσια θα έχουν μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα, με όλους τους προμηθευτές να τηρούν αυστηρούς KPI (Key Performance Indicators) βιωσιμότητας. «Το νέο μονοθέσιο είναι δημιουργήθηκε με τη διασταύρωση υψηλών επιδόσεων, απόδοσης και βιωσιμότητας. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι το νέο μονοθέσιο θα φέρει τη Formula E σε πολύ υψηλότερο επίπεδο» δήλωσε ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Nissan Ariya έγινε μονοθέσιο με άρωμα Formula E
H πρωταθλήτρια Mercedes αποχωρεί από τη Formula E
DS 3 Crossback E-Tense: Mε ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία (+τιμές)

Advertisement

 

 

 

Advertisement