Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Stellantis: Αναδιάρθρωση δικτύου στην Ευρώπη

Ελλάδα 23:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Stellantis: Αναδιάρθρωση δικτύου στην Ευρώπη

ΝΕΑ

Stellantis: Αναδιάρθρωση δικτύου στην Ευρώπη

ΝΕΑ

Η Stellantis αναδιαρθρώνει το δίκτυο αντιπροσώπων της στην Ευρώπη μετά τη δημιουργία του νέου ομίλου αυτοκινήτων τον Ιανουάριο από τη συγχώνευση της Fiat Chrysler Automobiles και του PSA Group.

Advertisement
Advertisement

Ο νεοσυσταθείς Όμιλος Stellantis σχεδιάζει ένα νέο μοντέλο λιανικών πωλήσεων που βασίζεται στη διανομή πολλαπλών εμπορικών σημάτων και περισσότερες πωλήσεις μέσω διαδικτύου

Ο Όμιλος θα τερματίσει τις τρέχουσες συμβάσεις για τις 14 μάρκες του από τον Ιούνιο του 2023 , ενώ έχει «υποσχεθεί» στους επενδυτές περισσότερα από 5 δισεκατομμύρια ευρώ ετήσια εξοικονόμηση ακρθώς χάρη στη συγχώνευση. Από αυτά, το 7% αφορά την αλλαγή στρατηγικής στις πωλήσεις και στα γενικά έξοδα των εταιρειών του Ομίλου. Η αναδιάρθρωση των αντιπροσώπων έρχεται καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να προλάβει κάποιες αλλαγές στη νομοθεσία που θα αφορούν στις πωλήσεις αυτοκινήτων μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Advertisement
Advertisement

Τα εμπορικά σήματα που ανήκουν στον Όμιλο Stellantis, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αυτά των Fiat, Maserati, Jeep, Dodge και Ram –από την FCA– μαζί με τα Peugeot, Citroen, Opel και DS, που αποτελούσαν το γαλλικό όμιλο της PSA. Η Stellantis θέλει να προωθήσει ένα μοντέλο διανομής βασισμένο σε ένα δίκτυο διανομής πολλαπλών εμπορικών σημάτων. «Οι πελάτες θα επωφεληθούν από την πολυφωνία των προτάσεων, που ταυτόχρονα θα προσφέρει πρόσβαση σε ένα μεγάλο φάσμα υπηρεσιών» συνεχίζει στην ανακοίνωσή της η Stellantis. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, λέει ότι δίνει σε κάθε μάρκα ένα 10ετές χρονικό διάστημα για την εκτέλεση ενός επιχειρηματικού σχεδίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μαθητές σχεδιάζουν τα Jeep του μέλλοντος
Stellantis: Τριπλάσιες πωλήσεις ηλεκτροκίνητων έως το τέλος του 2021
Η Τυνησία κατασκευάζει το δικό της φτηνό SUV (+video)