Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Skoda Fabia Rally2 evo: Τώρα και ηλεκτρική!

Ελλάδα 8:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Skoda Fabia Rally2 evo: Τώρα και ηλεκτρική!

Mobility

Skoda Fabia Rally2 evo: Τώρα και ηλεκτρική!

Mobility

Με αφορμή τη συμπλήρωση 120 ετών δραστηριοποίησης στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, η Skoda εξηλεκτρίζει το ισχυρό αγωνιστικό της.

Advertisement
Advertisement

Η Skoda συμπληρώνει 120 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και το γιορτάζει μέσω της παρουσίασης ενός αμιγώς ηλεκτρικού αγωνιστικού πρωτότυπου, υπό την ονομασία RE-X1 Kreisler.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στο Fabia Rally2 evo και αποτελεί το επιστέγασμα της συνεργασίας των Skoda Motorsport, Skoda Austria, Baumschlager Rallye & Racing και Kreisel Electric.

Η τελευταία ήταν αυτή που εργάστηκε πάνω στον σύστημα πρόωσης του RE-X1 Kreisler, το οποίο απαρτίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 354 PS και 600 Nm ροπής. Πρόκειται για μια σημαντική αύξηση ισχύος συγκριτικά με τον Fabia Rally2 evo που κινείται από έναν 1.600αρη τούρμπο κινητήρα απόδοσης 291 PS και 425 Nm ροπής.

Advertisement
Advertisement

Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 52,5 kWh, η οποία έχει τοποθετηθεί όσο το δυνατόν χαμηλότερα Για τη φιλοξενία της μπαταρίας, όπως είναι φυσικά απαιτήθηκαν κάποιες τροποποιήσεις στην ανάρτηση, αλλά και στο πάτωμα.

«Πρόκειται για έναν συναρπαστικό συνδυασμό μεταξύ της παραδοσιακής και μελλοντικής τεχνολογίας», ανέφερε ο επικεφαλής της Skoda Motorsport, Michai Hrabanek, συμπληρώνοντας τα εξής: «Το αυτοκίνητο κληρονομεί όλες τις δυνατότητες της τελευταίας γενιάς της Skoda Fabia Rally2 evo, αλλά με ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο. Πρόκειται για έναν συνδυασμό που πιστεύω πως θα αγαπηθεί από τους φίλους του ράλι».

Advertisement

Παράλληλα, για τη φόρτιση της μπαταρίας, η εταιρεία Kreisel Electric, που εδρεύει στο Rainbach της Αυστρίας, εξέλιξε έναν προηγμένο φορτιστή, με την ονομασία “CHIMERO” ο οποίος λειτουργεί με ισχύ έως 200 kW.

Advertisement

Μολονότι το RE-X1 Kreisler είναι ένα πρωτότυπο, έχει λάβει έγκριση από την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Αυστρίας, και ως εκ τούτου, εντός του μήνα, θα λάβει μέρος σε αγώνα του Αυστριακού πρωταθλήματος Ράλλυ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Skoda Kamiq G-TEC: Πιο οικονομικό δεν γίνεται
To Skoda Enyaq iV και σε έκδοση coupe!
Skoda: Ετοιμάζει δύο ακόμα ηλεκτρικά!

 

Advertisement