Live Κίνηση
Περισσότερα
SKODA 2021-1

Skoda Kamiq G-TEC: Πιο οικονομικό δεν γίνεται

Ελλάδα 5:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Skoda Kamiq G-TEC: Πιο οικονομικό δεν γίνεται

SKODA 2021-1

Skoda Kamiq G-TEC: Πιο οικονομικό δεν γίνεται

SKODA 2021-1

Το Skoda Kamiq είναι η κορυφαία πρόταση στα compact SUV, διαθέτοντας τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία του, σύγχρονη τεχνολογία και πλούσιο εξοπλισμό. Στην έκδοση με τον κινητήρα φυσικού αερίου προσθέτει έναν ακόμα σημαντικό παράγοντα: την απίστευτη οικονομία στη χρήση του.

Advertisement
Advertisement

Σε μία εποχή που όλα περιστρέφονται γύρω από την ηλεκτροκίνηση, υπάρχουν λύσεις που μπορούν να προσφέρουν αντίστοιχα πλεονεκτήματα τόσο στο κόστος για την χρήση του αυτοκινήτου όσο και σε ό,τι έχει να κάνει με τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Και η πιο σημαντική από αυτές είναι η χρήση συμπιεσμένου φυσικού αερίου, ή CNG, το οποίο έχει εξαιρετικές ιδιότητες ως καύσιμο και σημαντικά οφέλη για το χρήστη. Η Skoda ήταν και παραμένει μία ηγετική παρουσία στην χρήση του φυσικού αερίου ως δυνατότητα επιλογής για τον καταναλωτή, με μία ιδιαίτερα πλούσια και πολύ δημοφιλή γκάμα μοντέλων.

Ανάμεσά τους ξεχωρίζει το compact SUV Kamiq G-TEC, ένα ιδιαίτερα χαρισματικό αυτοκίνητο με κορυφαίες δυνατότητες σε ό,τι αφορά τους χώρους και την πρακτικότητα, ξεχωριστό στιλ στην εμφάνιση και ένα τεχνολογικό υπόβαθρο που ξεπερνά τα όρια της κατηγορίας του. Δεν είναι τυχαίο ότι έγινε δεκτό με διθυραμβικά σχόλια από τους ειδικούς του αυτοκινητικού Τύπου, έχει κατακτήσει σημαντικά βραβεία, ενώ αποτελεί και μία σημαντική εμπορική επιτυχία για την Skoda σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.

Advertisement
Advertisement

Από την πλούσια από πλευράς κινητήρων γκάμα του μοντέλων δεν θα μπορούσε να λείπει και εκείνη με την δυνατότητα καύσης φυσικού αερίου CNG. Μία έκδοση η οποία αξιοποιεί στο μέγιστο την μεγάλη τεχνογνωσία της Skoda σε αυτού του τύπου τις εκδόσεις και παρέχει στον καταναλωτή ένα πλήρες και ασφαλές όχημα με την εγγύηση και την εμπειρία που προσφέρει η μακρά παράδοση της εταιρίας στην χρήση του φυσικού αερίου.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Advertisement

Ο κινητήρας της έκδοσης CNG είναι ο τρικύλινδρος TSI ο οποίος αποδίδει 90 ίππους από τις 4.000 έως τις 5.500 σ.α.λ. και 160 Nm ροπής μεταξύ 1.800 και 3.800 σ.α.λ. Για την τροφοδοσία με φυσικό αέριο υπάρχουν τρία ρεζερβουάρ CNG κατασκευασμένα από χάλυβα υψηλής αντοχής και με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, τα οποία είναι τοποθετημένα κάτω από τα πίσω καθίσματα και το χώρο των αποσκευών.

Η χωρητικότητα σε φυσικό αέριο φτάνει μέχρι τα 13,8 κιλά, γεγονός που εξασφαλίζει στο Kamiq G-TEC αυτονομία έως και 410 χιλιομέτρων με φυσικό αέριο. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ βενζίνης των 9,0 λίτρων, η συνολική αυτονομία φθάνει έως και τα 630 χιλιόμετρα. Η συνδυασμένη κατανάλωση αερίου είναι 5,6 κ.μ. ανά 100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 101 γρ./100 χλμ. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ιδιαίτερα χαμηλές είναι τόσο οι εκπομπές NOx όσο και των μικροσωματιδίων. Με βάση τα παραπάνω, ο οδηγός πρέπει να υπολογίζει ένα μέσο κόστος που φτάνει τα 3 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα, γεγονός που καθιστά το Kamiq G-TEC την απόλυτη επιλογή για όποιον αναζητά το πιο οικονομικό compact SUV της αγοράς σήμερα.

Advertisement

Η αλλαγή από το ένα σύστημα καυσίμου στο άλλο γίνεται αυτόματα χωρίς να γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό. Ο κινητήρας ξεκινά τη λειτουργία του στο πρόγραμμα βενζίνης και μετά αλλάζει σε CNG. Η πράσινη λυχνία στον πίνακα οργάνων υποδηλώνει ότι το CNG mode είναι ενεργό. Όταν τελειώσει το CNG το αυτοκίνητο περνά αυτόματα στο πρόγραμμα βενζίνης (petrol mode). Η χρήση του εναλλακτικού καυσίμου δεν επιδρά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου που παραμένουν ιδιαίτερα ικανοποιητικές για την κατηγορία του, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 12,5” και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 176 χλμ./ώρα.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Advertisement

Πέρα από το κινητήριο σύνολο και την μοναδική οικονομία που εξασφαλίζει, το Kamiq G-TEC παραμένει μία κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των compact SUV, συνδυάζοντας μοναδικό στιλ και υψηλά επίπεδα λειτουργικότητας μαζί με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες διασύνδεσης και υποβοήθησης του οδηγού. Βασισμένο στο πλαίσιο ΜQB-A0 του ομίλου VW παρέχει το υψηλότερο επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας και μαζί κορυφαίες επιδόσεις στην άνεση αλλά και στις εκτός δρόμου δυνατότητές του. Με μήκος 4,241 μέτρων, εκμεταλλεύεται ιδανικά τους εσωτερικούς χώρους παρέχοντας κορυφαία ευρυχωρία για πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Παράλληλα διαθέτει ένα υπερπλήρες πακέτο βασικού εξοπλισμού υποβοήθησης μεταξύ των οποίων Lane Assist (Υποβοήθηση Λωρίδας), Front Assist με City Emergency Brake και Predictive Pedestrian Protection (Εμπρός Υποβοήθηση με Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης στην πόλη και Προληπτική Προστασία Πεζών) καθώς και Multi-Collision Brake (Πέδηση Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων). Εξίσου πληθωρικό σε δυνατότητες διασύνδεσης είναι και το σύστημα πολυμέσων του Kamiq ενώ δεν λείπουν και οι έξυπνες ιδέες της Skoda υπό τον τίτλο “Simply Clever” οι οποίες κάνουν πιο εύκολη και άνετη την καθημερινότητα του οδηγού.

Το Skoda Kamiq G-TEC είναι ετοιμοπαράδοτο, προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, Αmbition και Style, και υποστηρίζεται από το πρόγραμμα Skoda One το οποίο προσφέρει άτοκη χρηματοδότηση για ένα χρόνο, προνομιακό επιτόκιο από 3,5% για ακόμα χαμηλότερη δόση, προκαταβολή από 0% και πληρωμή πρώτης δόσης σε 4 μήνες από την αγορά. Παράλληλα το αυτοκίνητο διατίθεται και για online παραγγελία μέσα από την πολύ εξελιγμένη πλατφόρμα της ελληνικής αντιπροσωπείας, μέσω της οποίας υπάρχει και σημαντικό όφελος στην τελική τιμή του αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση το Skoda Kamiq G-TEC αποτελεί μία άκρως ελκυστική πρόταση για την κατηγορία του, καθώς χάρη στο δυναμικό design και στην κορυφαία παροχή τεχνολογίας μπορεί να καλύψει τις ανάγκες ενός δυναμικού και δραστήριου κοινού με την μέγιστη δυνατή οικονομία που μπορεί να βρει κανείς στην ελληνική αγορά.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Skoda Kamiq 1.0 G-TEC 90 PS (+video)
Δοκιμή: Skoda Kamiq 1.5 TSI 150PS
Δοκιμή: Skoda Enyaq iV 60