Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Skoda Auto: Παρήγαγε 100.000 μπαταρίες για plug-in υβριδικά

Ελλάδα 4:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Skoda Auto: Παρήγαγε 100.000 μπαταρίες για plug-in υβριδικά

ΝΕΑ

Skoda Auto: Παρήγαγε 100.000 μπαταρίες για plug-in υβριδικά

ΝΕΑ

Η Skoda Auto παράγει την 100.000η μπαταρία για μοντέλα με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Advertisement
Advertisement

Οι επενδύσεις που έγιναν για την κατασκευή μπαταριών υψηλής τάσης ανέρχονται σε 25,3 εκατομμύρια ευρώ

Η Skoda Auto κατασκεύασε την 100.000 μπαταρία για χρήση σε ηλεκτροκινητήρα κίνησης έλξης υψηλής τάσης. Προκειμένου να δημιουργήσει τις απαραίτητες συνθήκες παραγωγής στις κεντρικές εγκαταστάσεις της στο Mlada Boleslav, η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία επένδυσε περίπου 25,3 εκατομμύρια ευρώ το 2019.

Μια έκταση που καλύπτει περίπου 2.000 τμ χρησιμοποιείται τώρα όχι μόνο για την παραγωγή μπαταριών κίνησης υψηλής τάσης για τα δικά της υβριδικά μοντέλα, αλλά και μπαταρίες για υβριδικά plug-in για τις μάρκες Audi, SEAT και Volkswagen. Οι εγκαταστάσεις διαθέτουν επίσης υπερσύγχρονες δομές για πλήρη έλεγχο των μπαταριών και διασφάλιση των υψηλότερων δυνατών προδιαγραφών ασφάλειας και ποιότητας.

Advertisement
Advertisement

Ο Christian Bleiel, επικεφαλής της παραγωγής εξαρτημάτων στην Skoda Auto, δήλωσε: «Έχουμε φτάσει τώρα στο ορόσημο των 100.000 μπαταριών κίνησης υψηλής τάσης. Αυτή η επιτυχία είναι μια μεγάλη απόδειξη για το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας της ομάδας μας, καθώς και για τη σημασία της παραγωγής εξαρτημάτων μας εντός του ομίλου. Οι μπαταρίες μας δεν χρησιμοποιούνται μόνο στο Skoda Superb iV και το Octavia iV, είναι επίσης τοποθετημένες σε μοντέλα της Audi, SEAT και Volkswagen. Σήμερα κατασκευάζουμε σχεδόν 800 μπαταρίες την ημέρα».

Η παραγωγή των μπαταριών έλξης υψηλής τάσης στο εργοστάσιο Mlada Boleslav της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2019 και έκτοτε κλιμακώθηκε σταδιακά. Χρειάζονται περίπου δύο ώρες για την κατασκευή μιας μπαταρίας, κατά τη διάρκεια της οποίας διέρχεται από 66 διαφορετικούς σταθμούς εργασίας. Κάθε 88 δευτερόλεπτα, μια μπαταρία για μοντέλα που βασίζονται σε μοντέλα με πλατφόρμα MQB με plug-in υβριδικό σύστημα ξεκινά από τη γραμμή παραγωγής στα κεντρικά της εταιρείας.

Advertisement

Κάθε βάρδια έχει 58 υπαλλήλους που εργάζονται σε μια έκταση περίπου 2.000 τμ. Μαζί τους… εργάζονται και συνολικά 13 ρομπότ. Είναι σχεδιασμένα για βάρη που κυμαίνονται μεταξύ 210 και 500 kg και τροφοδοτούν τις μονάδες μπαταριών στη γραμμή παραγωγής ή φορτώνουν τα ολοκληρωμένα συστήματα μπαταριών σε παλέτες.

Advertisement

Στη γραμμή παραγωγής, οι μονάδες για το αριστερό και το δεξί μισό μιας μπαταρίας επεξεργάζονται ξεχωριστά. Διατίθενται με μια ειδική θερμοαγωγική μεμβράνη, η οποία μειώνει σημαντικά τη θερμότητα και βοηθά στην ψύξη του συναρμολογημένου συστήματος μπαταριών. Επιπλέον, ένα υγρό ψυκτικό προστίθεται μεταξύ των δύο δομοστοιχείων πριν συνδεθούν σε ένα στερεό περίβλημα αλουμινίου. Όλα προετοιμάζονται στη συνέχεια για να εγκατασταθεί η μπαταρία στο όχημα. Εκτός από τα ηλεκτρονικά, η μπαταρία διαθέτει επίσης όλες τις απαραίτητες δέσμες καλωδίων, στεγανοποιήσεις και βραχίονες.

Οι μπαταρίες υποβάλλονται σε εκτεταμένο έλεγχο πριν από την εγκατάσταση. Αυτό περιλαμβάνει τον έλεγχο του κυκλώματος ψύξης και ότι δεν υπάρχουν διαρροές. Μόλις πραγματοποιηθεί ο έλεγχος διαρροής, οι ηλεκτρικές λειτουργίες αξιολογούνται σε συνολικά 13 πάγκους δοκιμής. Αυτό περιλαμβάνει, για παράδειγμα, την αλληλεπίδραση εξαρτημάτων υψηλής τάσης και χαμηλής τάσης καθώς και δοκιμή της ηλεκτρικής μόνωσης. Τέλος, κάθε σύστημα μπαταρίας φορτίζεται στην μέγιστη χωρητικότητά του.

Περισσότερα από 16.000 μέλη του προσωπικού έχουν ήδη ολοκληρώσει τα εκπαιδευτικά προγράμματα, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για προσωπικό και φοιτητές, καθώς και για υπαλλήλους των προμηθευτών της αυτοκινητοβιομηχανίας για να τα προετοιμάσουν για ηλεκτροκίνηση. Μόνο τα επόμενα δύο χρόνια, η Skoda Auto θα επενδύσει 45 εκατομμύρια ευρώ στην επαγγελματική κατάρτιση και την επαγγελματική ανάπτυξη του εργατικού δυναμικού της. Όσον αφορά τα προϊόντα, η αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζεται να «βάλει στην πρίζα» σταδιακά ολόκληρη τη γκάμα των μοντέλων της και θα επενδύσει 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ σε νέα ηλεκτρικά και μερικώς ηλεκτροκίνητα οχήματα καθώς και στην παραγωγή μπαταριών έως το 2025.

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

Skoda Enyaq iV: Η διαμόρφωσή του σε έξι βήματα

Το νέο Skoda Fabia απεικονίζεται ψηφιακά

To θρυλικό βαν Skoda 1203 σε έκδοση camper