Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Σε χειμερινές δοκιμές το VW Golf R Estate

Ελλάδα 14:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Σε χειμερινές δοκιμές το VW Golf R Estate

ΝΕΑ

Σε χειμερινές δοκιμές το VW Golf R Estate

ΝΕΑ

H VW συνεχίζει να αυξάνει τη γκάμα των εκδόσεων του νέας γενιάς Golf, τόσο αισθητικά, όσο και μηχανικά.

Advertisement
Advertisement

Η οικογένεια των κορυφαίων εκδόσεων «R» του Γερμανού κατασκευαστή αυξάνεται με γοργούς ρυθμούς, καθώς μετά τα Arteon, Arteon Shooting Brake, Tiguan, T-Roc, Touareg και Golf Μk8, σειρά έχει το Golf R Estate να βρίσκεται σε δοκιμές εξέλιξης.

Οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες από τις παγωμένες περιοχές της Σκανδιναβίας μας δείχνουν ξεκάθαρα το πως θα είναι το νέο Golf R Estate και ποιες οι λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει. Αρχικά, η νέα μάσκα διαθέτει τους απαραίτητους ευμεγέθεις αεραγωγούς, οι τροχοί διαθέτουν το δικό τους σχεδιαστικό μοτίβο και φιλοξενούν μεγάλα δισκόφρενα με μπλε δαγκάνες. Πίσω, επίσης είναι ευδιάκριτες οι τετραπλές απολήξεις.

Advertisement
Advertisement

Κάτω από το καπό θα υπάρχει φυσικά ο δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας ΕΑ888, που όπως και στο χάτσμπακ Golf R θα αποδίδει ισχύ 320 ίππους και 420 Nm ροπής, τα οποία θα στέλνονται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός διπλοσύμπλεκτου αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων. Από το μενού δεν λείπει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το εμπνευσμένο από τα motorsport σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο κατανέμει τη ροπή ανάμεσα και στους δύο πίσω τροχούς. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, λόγω αυξημένου βάρους το Golf R Estate για το 0-100 χλμ./ώρα θα χρειάζεται λίγο παραπάνω από τα 4,7” της χάτσμπακ έκδοσης, όχι όμως πάνω από τα 5,0”, ενώ η τελική του ταχύτητα παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.

Advertisement

Επίσης, οι αλλαγές στο σασί και στην ανάρτηση είναι δεδομένο ότι θα μεταφερθούν και στην αμιγώς οικογενειακή έκδοση, όπως η αύξηση της γωνίας κάμπερ των εμπρός τροχών (+1,3ο), η τοποθέτηση ηλεκτρονικά ελεγχόμενων και ρυθμιζόμενων αμορτισέρ και σκληρότερων ελατηρίων και οι παχύτερες αντιστρεπτικές. Την ίδια στιγμή ελαφρύτερο κατά 3 κιλά είναι το εμπρός αλουμινένιο υποπλαίσιο, όπως και το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης (-1,2 κιλά), το οποίο διαθέτει μεγαλύτερους κατά 17 χλστ. εμπρός δίσκους. Τέλος δεν θα λείπει και το προαιρετικό πακέτο R Performance, το οποίο θα περιλαμβάνει μία μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, ενώ αυξάνει την τελική ταχύτητα στα 270 χλμ./ώρα.

Πηγή: Autocar

Advertisement

Διαβάστε επίσης:
VW Golf GTI TCR: Με άξονα τα motorsport
VW: Απειλεί την κυριαρχία της Tesla στις πωλήσεις ηλεκτρικών
Το ηλεκτρικό Volkswagen Microbus στις ΗΠΑ το 2023

 

 

Advertisement