Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Renault: Ετοιμάζει τα κορυφαία μοντέλα της στα χρονικά

Ελλάδα 11:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault: Ετοιμάζει τα κορυφαία μοντέλα της στα χρονικά

ΝΕΑ

Renault: Ετοιμάζει τα κορυφαία μοντέλα της στα χρονικά

ΝΕΑ

Ο Luca de Meo αναφέρθηκε στην ολιστική προϊοντική αναβάθμιση της γκάμας της Renault, θέτοντας ως απαραίτητη προϋπόθεση την μείωση των πάγιων εξόδων της.

Advertisement
Advertisement

Ένα εκτενές πλάνο ανασύνταξης έχει ανακοινώσει εδώ και λίγους μήνες η Renault, με πρωταρχικό της στόχο της εξοικονόμηση κεφαλαίων, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για το λανσάρισμα της κορυφαίας προϊοντικής γκάμας που κατείχε ποτέ. Το λανσάρισμα των εν λόγω μοντέλων θα ξεκινήσει το 2023 και θα διαρκέσει έως και το 2025.

Σε πρόσφατες ανακοινώσεις της, η γαλλική εταιρεία ανέφερε ότι  μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, στόχος της είναι να μειώσει τα πάγια έξοδά της κατά 2 δισ. ευρώ, και με ορίζοντα το 2025 αυτό το ποσό να αυξηθεί στα 3 δισ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, μίλησε στο ειδησεογραφικό Μέσο Autobilwhoche, αναφέροντας πως άμεση προτεραιότητα της εταιρείας είναι η ανάκαμψη από τη «χασούρα» τον 8 δισ. ευρώ που προκάλεσε η πανδημία του κορωνοϊού το πρώτο μισό του 2020.

Advertisement
Advertisement

«Πρόκειται για (σ.σ. απώλειες) 35-40 εκ. ευρώ την ημέρα», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι «πρέπει να επαναφέρουμε τη Renault σε μια καλύτερη κατάσταση, έτσι ώστε να μπορούμε να επενδύσουμε στο μέλλον».

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Οκτωβρίου που αφορούν ολόκληρο το τρέχον έτος, η συνολική παραγωγή θα είναι μειωμένη κατά 500.000 αυτοκίνητα, ένας αριθμός σχεδόν διπλάσιος από τις προγενέστερες προβλέψεις. Καταλυτικό ρόλο στην αναθεώρηση των προβλέψεών της προς τα κάτω, συνετέλεσε η κρίση με την έλλειψη ημιαγωγών που έχει αποδιοργανώσει τις εφοδιαστικές αλυσίδες, μη επιτρέποντας στις εταιρείες να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες τους.

Luca de Meo

Στον αντίποδα, η εταιρεία ευελπιστεί πως στο τέλος του έτους τα κέρδη της θα είναι ισοδύναμα με τις εκτιμήσεις της, χάρη στην αύξηση των τιμών και τον προσοδοφόρο περιορισμό των εξόδων της.

Advertisement

Ο de Meo επισήμανε ότι σε βάθος δεκαετίας περιμένει πως το 20 με 30 τοις εκατό του τζίρου της αυτοκινητοβιομηχανίας θα προέρχεται από μη παραδοσιακές πηγές εσόδων, ως απότοκο της προσπάθειάς του να μειώσει την εξάρτηση του brand από άλλες εταιρείες. Χαρακτηριστικό είναι ότι η νέα μονάδα της Renault, Mobilize, που αφορά υπηρεσίες κινητικότητας, αναμένεται να παράγει το 20% του κύκλου εργασιών της, με ορίζοντα το 2030.

Υπενθυμίζεται ότι ο de Meo πέρασε στο τιμόνι της Renault τον Ιούλιο του 2020, με το βιογραφικό του να περιλαμβάνει θητείες σε κορυφαίους κατασκευαστές όπως οι Fiat και Seat.

Advertisement

Όπως, μάλιστα, ισχυρίστηκε, όταν αφίχθη στη Renault απογοητεύτηκε από τη φιλοσοφία της μάρκας να διαθέτει μια γκάμα μοντέλων που εστιάζει στον όγκο παραγωγής και όχι στα περιθώρια κέρδους.  Πρόκειται για μια πρακτική που, σύμφωνα με τον ίδιο, έχει αλλάξει εκ βάθρων.

Τέλος, υποστήριξε ότι έχει δώσει την έγκρισή του σε 11 με 12 πρότζεκτ μοντέλων, δηλώνοντας ότι το μέλλον της Renault διαφαίνεται λαμπρό. 

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Renault: Η επανάσταση του hatchback από το 4L στο Arkana
Πρωτότυπο βαν υδρογόνου από τη Renault (+video)
Αποκάλυψη για το ηλεκτρικό Renault Kangoo (+video)