Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσο θα μοιάζει η Alfa Romeo Tonale παραγωγής με το πρωτότυπο;

Ελλάδα 15:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πόσο θα μοιάζει η Alfa Romeo Tonale παραγωγής με το πρωτότυπο;

ΝΕΑ

Πόσο θα μοιάζει η Alfa Romeo Tonale παραγωγής με το πρωτότυπο;

ΝΕΑ

Θα καταφέρουν οι άνθρωποι της Alfa Romeo να διατηρήσουν την εκλεπτυσμένη και δυναμική εμφάνιση της πρωτότυπης έκδοσης του πολυαναμενόμενου SUV, ή έχει αποφασιστεί μια πιο γήινη σχεδιαστική γλώσσα;

Advertisement
Advertisement

«Η Tonale είναι το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Alfa Romeo και επομένως το αποτέλεσμα πρέπει να είναι υψηλού επιπέδου». Πρόκειται για το μήνυμα που έστειλε προς πάσα κατεύθυνση ο Διευθύνων Συμβούλος της εταιρείας, Jean-Philippe Imparato, λίγο μετά την ανάληψη των καθηκόντων του.

Ο 55χρονος από την πόλη Σετ της Γαλλίας είναι αποφασισμένος να συνδέσει το όνομά του με το λανσάρισμα ενός απαράμιλλης ποιότητας και ιστορικής σημασίας –για την Alfa Romeo- μοντέλου, εκ ως εκ τούτου έχει ζητήσει από τους ανθρώπους της εταιρείας να… διυλίσουν τον κώνωπα.

Πώς αλλιώς εξηγείται η απόφασή του να αναστείλει την αποκάλυψη του πολυαναμενόμενου SUV, με την αιτιολογία ότι διέγνωσε κάποιες ατέλειες το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης;

Advertisement
Advertisement

Η φωνή του Imparato βρήκε ευήκοα ώρα, με τις δοκιμές εξέλιξης να διενεργούνται υπό ακατάπαυστους ρυθμούς και τον αυτοκινητικό Τύπο να έχει στραμμένο το βλέμμα του στο SUV.

Ή στενή παρακολούθηση της Tonale ήταν και αυτή που επέτρεψε σε κάποιους ξένους συναδέλφους μας να εκμαιεύσουν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες, οι οποίες αφορούν κυρίως την εξωτερική εμφάνιση. Η τελευταία αναμένεται να βασίζεται εν πολλοίς στο πρωτότυπο όχημα του 2019, χωρίς όμως να απουσιάζουν οι απαραίτητες διαφοροποιήσεις που θα προσδίδουν στην εμφάνιση μια πιο γηϊνή μορφή.

Στο μπροστινό μέρος θα διατηρηθεί η γνώριμη τριγωνική μάσκα τύπου Scudetto, αλλά θα είναι πλαισιωμένη από λιγότερο «αιχμηρά» φώτα σε μοτίβο “U” για τα LED φώτα. Το καπό θα είναι περισσότερο στρογγυλεμένο, αλλά θα διατηρεί κάποιες γραμμώσεις, οι οποίες θα ορίζουν το αθλητικό ανάστημα της Tonale, την ίδια ώρα που οι ζάντες θα φέρουν μικρότερη διάμετρο, χωρίς να χάνουν την κομψή τους υπόσταση.

Advertisement

Η οροφή θα είναι εξίσου κεκλιμένη, καταλήγοντας σε μια διακριτική αεροτομή, και τα πίσω φώτα –μολονότι δεν θα είναι εξίσου λεπτά με αυτά του πρωτότυπου – θα έχουν το ίδιο design και θα ενώνονται από μια καλαίσθητη LED μπάρα.

Advertisement

Από την άλλη, η έκδοση παραγωγής θα ενσωματώνει «κανονικού» μεγέθους εξωτερικούς καθρέπτες, και οι χειρολαβές για τις πίσω πόρτες θα «κρύβονται» στο πάνω μέρος της πίσω κολώνας (c-pillar), ώστε να διατηρηθεί μια «καθαρή» σχεδιαστική γραμμή στο προφίλ.

Επιπροσθέτως, όπως γνωρίζουμε το μήκος της Tonale θα είναι στα 4,528 μέτρα, ούσα κατά περίπου 150 χλστ. μικρότερη από τη μεγαλύτερη σε διαστάσεις Stelvio.

Advertisement

Ακόμα θα είναι διαθέσιμες σε ήπια υβριδικές βενζινοκίνητες, diesel και Plug-in hybrid εκδόσεις, με την τελευταία να καταλαμβάνει το άνω άκρο (σε επίπεδο επιδόσεων) της γκάμας.

Ουσιαστικά θα ενσωματώνεται το σύστημα κίνησης του αδελφικού Jeep Compass 4xe, με έναν 1.300αρη τούρμπο βενζινοκινητήρα των 180 PS, και δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη συνδυαστική απόδοση να ανέρχεται σε 240 PS και 520 Nm ροπής.

Στον αντίποδα, η μπαταρία του νέου SUV της Tonale θα έχει μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα από αυτή (11,4 kWh) του Compass, και κατά συνέπεια η ηλεκτρική αυτονομία δεν αποκλείεται να ανέρχεται στα 80 χλμ.

Η παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει εντός του τρέχοντος έτους, για να ακολουθήσει το λανσάρισμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην παραγωγή η Alfa Romeo Tonale
Alfa Romeo Tonale: Χωρίς Quadrifoglio
Πότε θα δούμε την Alfa Romeo Tonale;