Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσο κοστίζει το Toyota GR86 στην Ευρώπη;

Ελλάδα 15:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσο κοστίζει το Toyota GR86 στην Ευρώπη;

ΝΕΑ

Πόσο κοστίζει το Toyota GR86 στην Ευρώπη;

ΝΕΑ

Στην αγορά της Γερμανίας από τον ερχόμενο Απρίλιο ο αντικαταστάτης του GT86 με νέα ονομασία.

Advertisement
Advertisement

Το μικρό κουπέ της ιαπωνικής εταιρείας θα ονομάζεται πλέον GR86 και αποτελεί προϊόν της μακροχρόνιας συνεργασίας της με την Subaru.

To αδελφάκι του BRZ, το οποίο αποκαλύφθηκε το φθινόπωρο του 2020, διατηρεί πολλά χαρακτηριστικά τα οποία κρατούν τον αυθεντικό χαρακτήρα ενός σπορ μοντέλου όπως αρέσει στους… ρομαντικούς της αυτοκίνησης.

Πισωκίνητο, με ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα χωρητικότητας 2,4 λίτρων, είναι ελαφρώς ισχυρότερο από το BRZ (σύστημα διπλού ψεκασμού της Toyota), και αποδίδει 234 ίππους (228 για το Subaru). Το τετραθέσιο (διάταξη 2+2) μικρό σπορ μοντέλο φθάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα και θα διατεθεί είτε με 6άρι manual, είτε με 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (ελάχιστα πιο αργό).

Advertisement
Advertisement

Η συνεργασία των δύο ιαπωνικών εταιρειών έφερε βελτιώσεις όχι τόσο στη ροπή συνολικά (250 Nm) όσο στο εύρος στροφών του κινητήρα που εμφανίζεται η μέγιστη απόδοση, καθώς αυτή έρχεται από τις 3.700 σ.α.λ. και όχι στις 6.000 σ.α.λ. που συμβαίνει στο GT 86.

Η Toyota σκέφτηκε να συνεχίσει τα αρχικά «GR» στη σπορ γκάμα της (το GR Yaris άρεσε αρκετά) και το κουπέ μήκους 4,25 μέτρων δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί. Η έκπληξη πάντως δεν ήταν στην ονοματοδοσία, όσο στην τιμή πώλησης του όμορφου μικρού, καθώς ξεκινά η διάθεση του λίγο πάνω από 33.000€ στην αγορά της Γερμανίας.

Advertisement

Να υπενθυμίσουμε ότι το αδελφό BRZ δεν θα διατεθεί στις αγορές τις Ευρώπης, με το GR86 να αναλαμβάνει το ρόλο αυτό με… ημερομηνία λήξης. Ο σπορ -μη υβριδικός του χαρακτήρας- και οι αυστηρές νόρμες δεν θα επιτρέπουν την διάθεση του για πολύ ακόμη, καθώς επιβαρύνει αρκετά το μέσο όσο εκπομπής CO2 για την ιαπωνική μάρκα με περισσότερα από 200 γραμμάρια CO2/χλμ.

Advertisement

Παραγγείλτε το «πριν το κατεβάσουν» όπως λένε και για τα social media, αφού όταν έρθει η ώρα για το λανσάρισμα του στην ελληνική αγορά (λίαν συντόμως) αυτό δεν θα κρατήσει για πολύ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Η Toyota Corolla Cross για την Ευρώπη
Το Toyota GR Yaris τώρα «καίει» και υδρογόνο
Δοκιμή: Toyota RAV4 Plug-In Hybrid

 

Advertisement