Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Η Toyota Corolla Cross για την Ευρώπη

Ελλάδα 10:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Η Toyota Corolla Cross για την Ευρώπη

ΝΕΑ

Επίσημο: Η Toyota Corolla Cross για την Ευρώπη

ΝΕΑ

H ιαπωνική εταιρία διευρύνει την γκάμα των SUV της προσθέτοντας μια περιπετειώδη και υπερυψωμένη εκδοχή της Corolla. Στην Ελλάδα το φθινόπωρο του 2022.

Advertisement
Advertisement

Εδώ και καιρό γνωρίζαμε για την ύπαρξη μιας υπερυψωμένης και περιπετειώδους εκδοχής της Corolla. Άλλωστε, η Corolla Cross είχε κάνει πέρυσι την εμφάνισή της για την αγορά της Ιαπωνίας και τώρα η Toyota μας παρουσιάζει το μοντέλο που θα κυκλοφορήσει στις αγορές της Ευρώπης από το ερχόμενο φθινόπωρο.

Όπως μπορούμε να δούμε οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι ελάχιστες, τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό που δείχνουν πανομοιότυπα με εκείνα του μοντέλου ιαπωνικών προδιαγραφών.

Advertisement
Advertisement

Σχετικά με τις εξωτερικές διαστάσεις το μήκος φτάνει τα 4,46 μέτρα και ουσιαστικά το τοποθετεί πάνω από το C-HR και το Yaris Cross (που φτάνει τα 4,18 μέτρα) και κάτω από το RAV4 (στα 4,6ο μέτρα). Το μεταξόνιο φτάνει τα 2.640 χιλιοστά και βασίζεται στη γνωστή πλατφόρμα GA-C που χρησιμοποιείται στα μικρό-μεσαία μοντέλα της μάρκας.

Το ταμπλό έχει την γνωστή διάταξη από την Corolla με μία «ελεύθερη» οθόνη αφής 10,5 ιντσών στο μέσο του και χαμηλότερα τα βασικά χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες. Από εκεί και πέρα οι επιβαίνοντες θα έχουν κάθε λόγο να αισθάνονται άνετα και ασφαλείς χάρη στα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης.

Advertisement

Η Corolla Cross είναι υβριδική με το δίλιτρο βενζινοκινητήρα που στην προσθιοκίνητη έκδοση αποδίδει 197 ίππους. Το σύστημα συνδυάζεται με νέα μπαταρία λιθίου ιόντων που είναι 40% ελαφρύτερη με το όλο σύστημα να είναι αποδοτικότερο κατά 8%. Στο θέμα των επιδόσεων ενδεικτικό είναι το «0-100» που ολοκληρώνεται σε 8,1 δευτερόλεπτα.

Advertisement

Πέρα από την προσθιοκίνητη έκδοση υπάρχει και η τετρακίνητη AWD-i. Σε αυτή την περίπτωση ένα επιπλέον ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 30,6 kW κινεί τους πίσω τροχούς με τις επιδόσεις και τα νούμερα κατανάλωσης (αναμένονται) να μην επηρεάζονται αφού η μετάδοση είναι καλωδιακή επηρεάζοντας ελάχιστα το απόβαρο. Περισσότερα για την Corolla Cross θα έχουμε να πούμε στους επόμενους μήνες. Άλλωστε, μέχρι το φθινόπωρο του 2022 έχουμε δρόμο μπροστά μας…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Toyota GR Yaris τώρα «καίει» και υδρογόνο
Δοκιμή: Toyota RAV4 Plug-In Hybrid
Αναβάθμιση για την Toyota Corolla (+τιμές)