Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσο «καυτό» μπορεί να είναι ένα υβριδικό Nissan GT-R;

Ελλάδα 17:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πόσο «καυτό» μπορεί να είναι ένα υβριδικό Nissan GT-R;

ΝΕΑ

Πόσο «καυτό» μπορεί να είναι ένα υβριδικό Nissan GT-R;

ΝΕΑ

Το ότι η επόμενη γενιά του GT-R θα είναι υβριδική, είναι κάτι που πρέπει να θεωρείται δεδομένο από τη Nissan και το θέμα που εγείρεται είναι το πώς θα διατηρηθεί η ακροθιγώς σπορ διάθεση του μοντέλου.

Advertisement
Advertisement

Το GT-R της Nissan αναμένεται να διατηρήσει τον V6 κινητήρα εσωτερικής καύσης έστω και ως μέρος ενός υβριδικού συνόλου και στην επόμενη γενιά του.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan, Makoto Uchida, παραδέχτηκε πως η Ιαπωνική εταιρεία αναζητά τον τρόπο που θα εξηλεκτρίσει το GT-R για την επόμενη γενιά του, χωρίς όμως να επιβάλλει συμβιβασμούς στο συνολικά σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Μάλιστα, δεν παρέλειψε να «διαχωρίσει» τις δύο προτάσεις της Nissan στην κατηγορία, κάνοντας λόγο πως το Z προορίζεται για όσους θέλουν ένα σπορ αυτοκίνητο, ενώ το GT-R απευθύνεται σε εκείνους που ζητούν το απόλυτο.

Advertisement
Advertisement

Είναι γεγονός πως από το 2018 η Nissan προσανατολίζεται στο να κατασκευάσει το ταχύτερο σπορ αυτοκίνητο στον κόσμο. Σαφώς και ο στόχος αυτός θα ήταν πιο εύκολος για την εταιρεία σε περίπτωση που δεν χρειαζόταν να έχει υβριδικό σύνολο για την κίνηση του αυτοκινήτου αλλά όπως όλα δείχνουν, το επόμενο GT-R θα είναι υβριδικό, πάνω στη νέα πλατφόρμα που εξελίσσεται για το λόγο αυτό.

Και πάλι, το νέο GT-R ο στόχος είναι να κατασκευαστεί ως το πιο γρήγορο αυτοκίνητο της κατηγορίας, με ιδιαίτερη έφεση σε περιβάλλον πίστας, εκεί που πολλοί από τους ιδιοκτήτες του, εξερευνούν τα όρια του μοντέλου. Η θέση της Nissan είναι πως θα πρέπει το νέο μοντέλο να παίξει το ρόλο του εναρμονισμένο στις απαιτήσεις της νέας εποχής, έχοντας προηγμένη τεχνολογία πάνω του αλλά να εξακολουθήσει να είναι αυθεντικά σπορ αυτοκίνητο.

Advertisement

Η Nissan έχει από το 2015 «πειραματιστεί» εκτενώς με ένα υβριδικό σύνολο που βασίζεται σε κινητήρα V6 3,8 λίτρων (που απέδιδε έως και 592 ίππους), το οποίο είχε τοποθετηθεί στο αγωνιστικό πρωτότυπο για την αντίστοιχη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής. Δεν αποκλείεται λοιπόν, να δούμε τη Nissan να επανέρχεται στο συγκεκριμένο σύνολο, για την επόμενη γενιά του κορυφαίου σπορ αυτοκινήτου της γκάμας της.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Εικονική βόλτα στην γκαλερί Nissan Crossing (video)
Η Nissan επιστρέφει στη SEMA με στυλ
Αυτό είναι το ανανεωμένο Nissan GT-R (+video)