Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσα θα δίνατε για ένα Lada Niva του ’80 «κούτα»;

Ελλάδα 3:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσα θα δίνατε για ένα Lada Niva του ’80 «κούτα»;

ΝΕΑ

Πόσα θα δίνατε για ένα Lada Niva του ’80 «κούτα»;

ΝΕΑ

Ένα Lada Niva του 1980 που έχει διανύσει μόλις 220 χιλιόμετρα και είναι πρακτικά καινούργιο με τις ζελατίνες του, είναι προς πώληση με τον ιδιοκτήτη να έχει μεγάλες προσδοκίες.

Advertisement
Advertisement

Το ρωσικό μοντέλο μοιάζει πραγματικά σαν να έχει μόλις βγει από το εργοστάσιο, με τον ιδιοκτήτη να το έχει διατηρήσει άριστα για 43 χρόνια.

Μπορεί να έχει έτσι και αλλιώς τη φήμη του «αθάνατου» αυτοκινήτου αλλά το Lada Niva το έχουμε δει σε διάφορες εκδοχές και με αρκετά «θέματα» λόγω του χρόνου που δεν είναι ευγενικός για κανένα μηχάνημα αλλά και εξ αιτίας της σκληρής χρήσης. Το συγκεκριμένο είναι μια εξαιρετικά σπάνια περίπτωση, μια και μιλάμε για ένα μοντέλο του 1980- με το λανσάρισμα του ρωσικού εκτός δρόμου οχήματος να έχει γίνει μόλις τρία χρόνια πριν.

Advertisement
Advertisement

Αυτό σημαίνει πως μιλάμε για ένα από τα πρώτα δείγματα του μοντέλου, με τις προδιαγραφές που είχε όταν πρωτοπαρουσιάστηκε. Σύμφωνα με την καταχώριση της αγγελίας σε site της Ρωσίας, το αυτοκίνητο βρίσκεται στο Τολιάτι, μια πόλη κοντά στο εργοστάσιο της AvtoVAZ.

Ο ιδιοκτήτης διαθέτει όλα τα χαρτιά που συνόδευαν την αγορά του αυτοκινήτου, καθώς και όλα όσα έπαιρνε ο αγοραστής του Niva εκείνη την εποχή. Είναι αξιοσημείωτο ότι, παρά την ηλικία του, το Niva παραμένει σε άριστη κατάσταση τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα. Το κόκκινο χρώμα του αμαξώματος δεν έχει «κόψει» από τον ήλιο, μια και τη συντριπτική πλειοψηφία του χρόνου του το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κλειστό γκαράζ.

Advertisement

Οι προφυλακτήρες χρωμίου και οι τροχοί εξακολουθούν να αστράφτουν, όπως και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη που μπορεί να δει κανείς, πέφτοντας κάτω από το αυτοκίνητο. Μπαίνοντας στο εσωτερικό, τα καθίσματα και το ταμπλό εξακολουθούν να προστατεύονται από τα ίδια πλαστικά καλύμματα που υπήρχαν κατά την παράδοση του οχήματος.

Advertisement

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας με τη χωρητικότητα των 1,6 λίτρων, που αποδίδει 76 ίππους μια και αυτός ήταν ο αρχικός του μοντέλου. Να θυμίσουμε πως στη συνέχεια και μέχρι σήμερα που παράγεται το μοντέλο, προσφέρεται με έναν κινητήρα 1,7 λίτρων με 83 ίππους. Η ισχύς φτάνει στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 4 ταχυτήτων.

Advertisement

Η τιμή που αναφέρεται στην αγγελία είναι πραγματικά εκτός κάθε λογικής. Με δεδομένο το ότι ένα καινούργιο μοντέλο αυτή τη στιγμή στη Ρωσία μπορεί να το αγοράσει κανείς με 8.072 ευρώ, τα… 268.000 ευρώ που ζητάει ο ιδιοκτήτης, είναι ένα νούμερο που πραγματικά «δεν υπάρχει». Ακόμα και για τη Lada αν υποθέσουμε πως θα ήθελε να το βάλει σε κάποιο μουσείο της, το κόστος είναι εκτός κάθε λογικής διαπραγμάτευσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τι συμβαίνει με τη Lada;
Αυτό είναι το ελληνικό Lada Niva που έχει τρελάνει τον πλανήτη
Τι σχέση έχει η Tesla με την Lada;