Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πολύ μικρό, αλλά και πολύ… σκληρό για να πεθάνει το VW Up!

Ελλάδα 13:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πολύ μικρό, αλλά και πολύ… σκληρό για να πεθάνει το VW Up!

ΝΕΑ

Πολύ μικρό, αλλά και πολύ… σκληρό για να πεθάνει το VW Up!

ΝΕΑ

Το γερμανικό αυτοκίνητο πόλης αποσύρεται, για να επιστρέψει -ενδεχομένως και με το ίδιο όνομα- ως ηλεκτρικό το 2027.

Advertisement
Advertisement

Φαίνεται ότι η αυλαία δεν πέφτει οριστικά για το city car της Volkswagen, 13 ολόκληρα χρόνια μετά την πρεμιέρα στις διεθνείς αγορές.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία προχώρησε πρόσφατα στο τέλος της παραγωγής του Up!, αφήνοντας το Polo, στη βάση της γκάμας της, ως το μικρότερο μοντέλο της και προαλείφοντας το επερχόμενο ID.1, ως το επόμενο project στην κατηγορία.

Αμιγώς ηλεκτρικό, για να αναμετρηθεί με τον υπόλοιπο ευρωπαϊκό ανταγωνισμό και ειδικότερα με τα μοντέλα της Stellamntis και με βασικό στόχο να λανσαριστεί έως το 2027 με κόστος κτήσης κάτω των 20.000 ευρώ.

Advertisement
Advertisement

Νεότερες, όμως πληροφορίες, που επιβεβαιώνονται από στελέχη της Volkswagen, θέλουν το όνομα Up!, όχι απλώς να μην μπαίνει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, αλλά να θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για το νέο μοντέλο.

Ο επικεφαλής της τεχνικής ανάπτυξης της γερμανικής μάρκας, Κάι Γκρούνιτς, δεν επιβεβαίωσε τη διατήρηση του σήματος Up!, αλλά δεν τη διέψευσε κιόλας. Αντιθέτως, παραδέχθηκε ότι το city car του προσεχούς μέλλοντος, θα διατηρήσει τα «γονίδια» του παρόντος, σε ό,τι αφορά στη λειτουργικότητα, στη φιλοσοφία, πέραν φυσικά της εξέλιξης προς την ηλεκτροκίνηση.

«Το “ID.1” θα είναι κοντά στο Up! όσον αφορά στη χρήση αυτού του αυτοκινήτου. Δεν υπάρχουν τόσες πολλές δυνατότητες να σχεδιάσετε ένα μικρό όχημα για πόλεις και να αλλάξετε δραματικά την εμφάνιση του. Θα είναι ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει στο σχεδιαστικό DNA της μάρκας Volkswagen και στο DNA της λειτουργικότητας, αλλά σε χαμηλότερη τιμή», είπε ο Γκρούνιτς.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τι αλλάζει στο ανανεωμένο VW Golf;
Γιατί η Volkswagen κάνει πιο προσιτά τα ηλεκτρικά της;
Η VW εξελίσσει ακόμη περισσότερο την τεχνητή νοημοσύνη