Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πληθαίνουν οι φωνές αντίστασης στην ηλεκτροκίνηση

Ελλάδα 8:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πληθαίνουν οι φωνές αντίστασης στην ηλεκτροκίνηση

ΝΕΑ

Πληθαίνουν οι φωνές αντίστασης στην ηλεκτροκίνηση

ΝΕΑ

Εκτός από μεγάλες εταιρίες όπως η Toyota υπάρχουν και οι κατασκευαστές των hypercars που δεν βλέπουν τον λόγο γιατί θα πρέπει να υποκύψουν στην λαίλαπα της ηλεκτροκίνησης.

Advertisement
Advertisement

Ζούμε μέσα στην μεγαλύτερη αλλαγή που έχει γίνει στο αυτοκίνητο από την εποχή της ανακάλυψής του. Και έχουμε αποδεχθεί, θέλοντας και μη, ότι η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον (ή μάλλον το παρόν). Υπάρχουν πάντως και φωνές αντίστασης.

Για κάποιους όμως κατασκευαστές, η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μία αυτονόητη εξέλιξη. Και όπως είπε στο βρετανικό Top Gear ο Christian von Koenigsegg, ιδρυτής της ομώνυμης εταιρίας, τα ηλεκτρικά ίσως δεν είναι απαραίτητα για τους πολύ μικρούς κατασκευαστές με περιορισμένο αριθμό παραγωγής.

Ο ίδιος, επίσης, δήλωσε ότι αν και η εταιρία εξετάζει σχέδια για ένα ηλεκτρικό hypercar, δεν είναι ακόμα πεπεισμένος ότι χρειάζεται ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Advertisement
Advertisement

Ο Koenigsegg υποστήριξε ότι τα συνθετικά καύσιμα και το μικρότερο βάρος των οχημάτων ίσως και να έχουν μεγαλύτερη θετική επίδραση στο περιβάλλον από το να κατασκευάσεις ένα ακόμα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, επειδή όλοι κάνουν το ίδιο πράγμα.

Όπως είπε χαρακτηριστικά στην συνέντευξή του: “Χρησιμοποιώντας συνθετικά καύσιμα και μειώνοντας το βάρος κατά 500 κιλά, και μην κάνοντας πάνω από 80 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, αυτή είναι μία καλή εναλλακτική σε σχέση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό”.

Για μία εταιρία όπως η Koenigsegg δεν έχει ακόμα νόημα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, καθώς τα μοντέλα της είναι πολύ λίγα σε αριθμό και κάνουν ελάχιστα χιλιόμετρα μέσα στον χρόνο. Άρα και η επιβάρυνση στο περιβάλλον από τέτοιους είδους εταιρίες παντελώς αμελητέα.

Advertisement

Ο ίδιος έχει στα σκαριά μία υβριδική διάταξη αλλά μελετά -αναγκαστικά- και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Όμως αν και όποτε υποκύψει σε αυτόν τον δρόμο, θέλει να φέρει κάτι πραγματικά καινοτόμο και όχι κάτι με 50 περισσότερα άλογα και 50 λιγότερα κιλά.

Advertisement

Κλείνοντας λέει κάτι που κρύβει μεγάλη αλήθεια. “Όταν εμφανίστηκαν τα πρώτα ηλεκτρικά γελούσαμε μαζί τους. Τώρα, μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, λέμε “είναι η μόνη λύση”. Ούτε το ένα αλλά ούτε και το άλλο είναι σωστό”.

Και ενώνει την φωνή του με άλλες εταιρίες, μικρές και μεγάλες που συνιστούν ψυχραιμία και πιο λογικές κινήσεις. Μένει να δούμε αν θα καταφέρει να πάει κόντρα στο ρεύμα ή αν θα γίνει και αυτός και η εταιρία του μία ακόμα εξηλεκτρισμένη υπόθεση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Αυτό είναι το Koenigsegg CC850 (+video)
Πόσο κοστίζει ένα Koenigsegg Jesko;
Έτοιμο το πρώτο Koenigsegg Jesko Absolut

Advertisement