Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτό είναι το Koenigsegg CC850 (+video)

Ελλάδα 0:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Επίσημο: Αυτό είναι το Koenigsegg CC850 (+video)

ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτό είναι το Koenigsegg CC850 (+video)

ΝΕΑ

To Koenigsegg CC850 είναι ένα μία σύγχρονη αναβίωση του πρώτου μοντέλου της σουηδικής εταιρίας, με το οποίο γιορτάζει τα 20 χρόνια της ιστορίας της και τα 50 χρόνια του ιδιοκτήτη της.

Advertisement
Advertisement

Η εταιρία του Koenigsegg ξεκίνησε το 1994 και παρουσίασε το πρώτο της μοντέλο CC8S στο Παρίσι το 2000 που ήταν το πιο δυνατό αυτοκίνητο παραγωγής στην εποχή του.

Για να γιορτάσουν αυτά τα 20 χρόνια, αλλά και τα 50 χρόνια του ίδιου του Koenigsegg, η εταιρία παρουσιάζει την εξέλιξη εκείνου του πρώτου μοντέλου, το οποίο θα κατασκευαστεί σε… 50 κομμάτια.

Σχεδιαστικά το νέο μοντέλο προσπαθεί να διατηρήσει την βασική γραμμή του αρχικού μοντέλου της εταιρίας, δανειζόμενο και πολλά στοιχεία από το Jesko αλλά και από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας που μεσολάβησαν από τότε.

Advertisement
Advertisement

Το αεροδυναμικό πακέτο έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με το αρχικό μοντέλο της εταιρίας, αν και η γενικότερη αίσθηση παραπέμπει αρκετά στα πρώτα χρόνια της εταιρίας.

Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο είναι ότι έχει μία εξελιγμένη μορφή του ηλεκτρομηχανικού κιβωτίου που χρησιμοποιείται στο Jesko, το οποίο μπορεί να δημιουργήσει την φυσική αίσθηση από την λειτουργία ενός μηχανικού έξι σχέσεων με ενεργή συμμετοχή του συμπλέκτη (έστω και by-wire) ή αν το επιθυμεί ο οδηγός να λειτουργεί και ως κανονικό αυτόματο 9 σχέσεων.

Advertisement

Το σύστημα αυτό ονομάζεται “Engage Shift System”, και σύμφωνα με τον Koengisegg προσομοιάζει όσο γίνεται περισσότερο την λειτουργία ενός μηχανικού κιβωτίου, έστω και αν στην πράξη είναι αυτόματο. Μάλιστα υπάρχουν δύο διαφορετικές τελικές σχέσεις, ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού για κίνηση σε δημόσιο δρόμο όσο και για track days. 

Advertisement

Έχει τον ίδιο κινητήρα με το Jesko, τον biturbo V8 των 5 λίτρων αλλά λόγω των μικρότερων turbo η απόδοσή του είναι ελαφρά χαμηλότερη. H ισχύς του φθάνει στα 1.385 άλογα και το βάρος στα 1.386 κιλά χάρη στην εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών κυρίως kevlar και carbon fiber.

Μπορεί επίσης να λειτουργήσει με biofuel για καλύτερη απόδοση και χαμηλότερους ρύπους, κάτι που συστήνει και ο ίδιος ο Koenigsegg, ιδίως όταν χρειάζεται το μέγιστο των επιδόσεων του CC850.

Advertisement

Η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού, υπάρχουν ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, μία μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος η οποία είναι αναδιπλούμενη (το πρώτο μοντέλο δεν είχε καθόλου αεροτομή) και πολλά ακόμα από τα στοιχεία που συναντάμε και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας.

Αντίστοιχη είναι και η εικόνα στο εσωτερικό, όπου και πάλι η Koenigsegg έχει δημιουργήσει ένα κορυφαίας αισθητικής και πολύ ιδιαίτερο σαλόνι για τους δύο επιβάτες. 

Υπάρχουν όλα τα κλασικά στοιχεία ενός αυτοκινήτου της εταιρίας, όπως ο επιλογέας ταχυτήτων τύπου “χτένι”, τα αναλογικά όργανα και η έντονη παρουσία του carbon fiber στα γυμνά σημεία του αμαξώματος.

Όπως είπε ο ίδιος ο δημιουργός της εταιρίας θα κατασκευαστούν μόλις 50 κομμάτια, χωρίς προς το παρόν να έχει ξεκαθαρίσει πότε θα αρχίσει η παραγωγή του. Όσο για την τιμή του, υπολογίζεται ότι θα αγγίζει τα 2 εκατομμύρια ευρώ στην καλύτερη περίπτωση. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πόσο κοστίζει ένα Koenigsegg Jesko;
Έτοιμο το πρώτο Koenigsegg Jesko Absolut
O Koenigsegg πουλάει το GR Yaris του- απείραχτο!