Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πιθανή επιβολή προστίμου στην Toyota

Ελλάδα 7:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πιθανή επιβολή προστίμου στην Toyota

ΝΕΑ

Πιθανή επιβολή προστίμου στην Toyota

ΝΕΑ

Το ιαπωνικό Υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε ότι εξετάζει την πρόσφατη περίπτωση που αφορά σε πετρελαιοκινητήρες της Toyota οι οποίοι βρέθηκαν να εκπέμπουν περισσότερο απ’ όσο προβλέπουν οι κανονισμοί.

Advertisement
Advertisement

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου έγινε γνωστό ότι κάποιοι από τους κινητήρες της Toyota Industries, της εταιρείας που κατασκευάζει τα μοτέρ της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, βρέθηκαν να μην πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων, σε σχετικό έλεγχο.

Η περίπτωση αφορούσε σε πετρελαιοκινητήρες που τοποθετούνται στο Land Cruiser 300 (σημ.: προηγούμενης γενιάς), στο Hiace, όπως και σε περονοφόρα και άλλα οχήματα που κατασκευάζει η Toyota.

Τότε, εκπρόσωπος της Toyota Industries είχε αποκαλύψει ότι έπειτα από έλεγχο που διενεργήθηκε από την ίδια την εταιρεία βρέθηκε ότι κάποιοι ντίζελ δεν πληρούσαν τα θεσμοθετημένα όρια.

Advertisement
Advertisement

Όπως διαπιστώθηκε, αυτοί τοποθετούνται σε οχήματά της από το 2020, και αφορούν σε περίπου 84.000 περιπτώσεις.

Με το θέμα ασχολήθηκε η ιαπωνική κυβέρνηση μέσω του Υπουργείου Μεταφορών της χώρας. Έπειτα από τη σχετική έρευνα που πραγματοποίησε χαρακτήρισε ως «εξωφρενική» την εξαπάτηση που συνέβη.

Advertisement

Σύμφωνα με δημοσίευση της ιστοσελίδας Asia Nikkei οι υπάλληλοι του Υπουργείου που έχουν αναλάβει την έρευνα της υπόθεσης προς το παρόν ασχολούνται με τους πετρελαιοκινητήρες για τα περονοφόρα οχήματα της Toyota. Ωστόσο, το γεγονός αφορά σε 10 διαφορετικά μοντέλα της στα οποία αυτοί τοποθετούνται.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σταμάτησε τις εξαγωγές και παραδόσεις των συγκεκριμένων αυτοκινήτων της. Ωστόσο, οι αξιωματούχοι του Υπουργείου εξετάζουν το ενδεχόμενο να επιβάλλουν κυρώσεις και πρόστιμο σε αυτή.

Advertisement

Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί ποια θα είναι αυτά. Όμως, έχει γίνει γνωστό ότι το όποιοι από τους πετρελαιοκινητήρες βρεθούν παράτυποι με τα θεσμοθετημένα όρια θα αφαιρεθεί η πιστοποίησή τους και θα πρέπει να αλλάξει το πρωτόκολλο κατασκευής τους. Αυτό σημαίνει αλλαγές και στη γραμμή παραγωγής τους για να συνεχίσουν να υπάρχουν και να τοποθετούνται στα αντίστοιχα οχήματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Βαρεθήκατε τα SUV; Η Toyota έχει την απάντηση
«Ψήνεται» το νέο Toyota MR2 με 300 άλογα!
Πρέπει να «πιάσεις το λαχείο» για να οδηγήσεις το Toyota AE86 BEV!

Advertisement